Χριστόφορος Κολόμβος

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Κολόμβος;
Ουπς! Μπας και εννοούσατε Κωλόμβος;

“Είναι ο ήρωάς μου.”

- Neil Armstrong για τον Κολόμβο

“Όταν ο Χριστόφορος ήρθε στην Αμερική εγώ έπαιζα ΝΒΑ.”

- Τσακ Νόρις για τον Κολόμβο

“Μπύρα στις άγκυρες”

- ναύτης του Κολόμβου στην παρέα του ένα βράδυ για να πάνε στο κωλόμπαρο Άγκυρες

Ο Χριστόφορος Κολόμβος γνωστός στο ευρύ κοινό και ως Χριστόφορος Κολόμβος είναι ένα ιστορικό πρόσωπο που έδρασε στον χρυσό αιώνα του μεσαίωνα. Κύριο επίτευγμά του θεωρείται η από κωλοφαρδία ανακάλυψη της Αμερικής, μια περιπέτεια για μικρούς και μεγάλους από την Columbia Pictures που έχει διασωθεί ολόκληρη στα απομνημονεύματά του γνωστά με το όνομα «Το Ημερολόγιο μιας Καραβέλας».

[επεξεργασία] Βιογραφία

Η καταγωγή του Χριστόφορου Κολόμβου αποτελεί αντικείμενο debate και σκληρών διαπραγματεύσεων καθώς έχει αναδειχθεί σε μείζων Μεσογειακό ζήτημα το οποίο προσπαθεί να επιλυθεί μέσω της διπλωματικής οδού υπό την αιγίδα του Ο.Η.Ε.(Οργανισμός Ηλιθίων Εθνών). Η πιο αποδεκτή ωστόσο θέση είναι ότι γεννήθηκε στην ξακουστή Γένοβα, καρπός της απαγορευμένης αγάπης του πατέρα και της μάνας του. Τα χρόνια περνούσαν και ο μικρός Χριστόφορος μεγάλωνε όπως όλα τα άλλα παιδάκια παίζοντας δηλαδή ποδόσφαιρο, πλέι στέισον, πίνοντας κόκα κόλα και φρέσκο γάλα που το έφερνε η κολλητή του μικρή Χάιντι. Τα πρώτα ερεθίσματα που αργότερα θα τον έκαναν celebrity superstar τα δέχθηκε στα αθώα χρόνια της ήβης. Τότε ήταν που άκουσε το χιτ της εποχής που παίζονταν σε όλα τα μίντια το θρυλικό «Ήταν ένα μικρό καράβι» τραγούδι του οποίου οι στίχοι ρίζωσαν βαθιά μέσα του και σε συνδιασμό με την αγάπη του για τα κόμικς «Μικροί Εξερευνητές» κατάλαβε τι ήθελε να γίνει μόλις μεγαλώσει. Κατάφερε έτσι και πέρασε μέσω των πανελλήνιων εξετάσεων στην ξακουστή σχολή εμποροπλοιάρχων στα Τ.Ε.Ι. Βενετίας.

[επεξεργασία] Φοιτητική Ζωή

Ως φοιτητής ο Χριστόφορος Κολόμβος ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το υγρό στοιχείο ως οδηγός γόνδολας ώστε να βγάζει τα φοιτητικά του έξοδα βάζοντας κόντρες με άλλους κάγκουρες της περιοχής. Σύντομα το όνομά του ακούγονταν σε κάθε γειτονιά της πόλης αφού όλοι τον έβριζαν που τους ξύπναγε σε ώρες κοινής ησυχίας με τον χαρακτηριστικό ήχο που έκανε το όχημά του και το γούφερ του. Γνωστός επίσης και για την αχαλίνωτη σεξουαλική του ζωή με πικάντικες ιστορίες να διαδίδονται από στόμα σε στόμα προσδίδοντάς του διάφορα code names όπως «Ο έμπειρος της Βενετίας» και το «Παλαμάρι του Βαρκάρη». Κύριος φταίχτης για τα πταίσματά του θεωρείται ο κολλητός του Καζανόβας άλλος μουνείλωτας της περιοχής. Διακρίθηκε για τις επιδόσεις του στα μαθήματα κυρίως της ναυσιπλοΐας καθώς και για την πρωτοποριακή του πτυχιακή που εκπόνησε με τον κολλητό του και συνάδελφο Λεονάρντο Ντα Βίντσι πάνω στις αρχές της θεωρίας του G.P.S.

[επεξεργασία] Στρατιωτική Θητεία

Αποφοιτώντας από τη σχολή του ο Κολόμβος αποφάσισε να υπηρετήσει τη μαμά πατρίδα και έτσι κατετάγη στο στρατό και βοήθησε την καταπολέμηση της τρομοκρατίας υπηρετώντας στη μεραρχία της σταυροφορίας στη Μέση Ανατολή κατά των άπιστων Μουντζαχεντίν μετά την άκαρπη τρομοκρατική επίθεσή τους στον Πύργο της Πίζας. Επάνδρωσε επάξια τον σταυροφορικό στόλο οδηγώντας τον σε ένδοξες ναυμαχίες με τις ναυτικές του ικανότητες ενισχύοντας παράλληλα την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στη λωρίδα του Γαζαπλάστ.

[επεξεργασία] Φτιάχνει τη ζωή του

Αφού απολύθηκε από τον στρατό μετακόμισε στην Ισπανία κατόπιν δελεαστικής επαγγελματικής πρότασης από εταιρεία ferry-boat καθώς και για να παρακολουθεί λάιβ την αγαπημένη του Μπαρτσελόνα και να τρώει σπανάκια (παιδικός του ήρωας ξέχασα να αναφέρω ήταν ο σκληροτράχηλος ναυτικός Ποπάυ). Εκεί γνώρισε και ερωτεύτηκε την μικρή Αννούλα με την οποία απέκτησαν δύο παιδιά και μια τσούπα με την διαδικασία της παρένθετης μητέρας, την οποία ανέλαβε να κάνει η κολλητή της μικρής Αννούλας η μικρή Λουλού καθώς η μικρή Αννούλα όταν ήταν μικρή υπέφερε από καρκίνο του τραχήλου της ωοθήκης με αποτέλεσμα να αδυνατεί να γκαστρωθεί.

[επεξεργασία] Η πρόταση

Γνωστός μ@λ@κ@ς πλέον ο Κολόμβος δεν άργησε να δεχθεί κρούση από τα λαγωνικά του περιβόητου εξερευνητικού κέντρου Ν.Α.Σ.Α. (Ναυτικές Αποστολές Στο Άγνωστο). Εκεί ο Χριστόφορος έγινε αρωγός του δόγματος «Πηγαίνοντας δυτικά θα βγεις ανατολικά» και σε συνδυασμό με τους θρύλους που είχε ακούσει για τα μέρη του πέφτοντος ηλίου που κάνουν λόγο για ένα μυστήριο μουσάτο τύπο με γένια που παίζει με κάτι στρογγυλό και το πετάει σε ένα στεφάνι, για μυστήρια πλάσματα με γούνινα βρακάκια και φτερά που εισπνέουν τις αναθυμιάσεις από κάτι μυστήρια βότανα που τα καίνε και τρώνε κάτι μυστήρια καφέ κομμάτια (όχι σκατά) τον ετοίμασαν για το μεγαλύτερο επιχείρημα στην ιστορία του τότε γνωστού κόσμου. Μετά από μήνες σκληρής εκπαίδευσης σε συνθήκες έλλειψης στεριάς και θηλυκών όλα ήταν έτοιμα για το όνειρο.

[επεξεργασία] Το ταξίδι

Τον Απρίλιο του χίλια κάτι τέλος πάντων με σλόγκαν «στο άπειρο και ακόμη παραπέρα» αρχίζει η κρουαζιέρα από το ακρωτήριο Γιβριλτάρ (το οποίο είχαν κατασκευάσει οι Βριλ στα χρόνια της ακμής τους στη γη) υπό τους ήχους του «Ήταν ένα μικρό καράβι». Οι μέρες περνούσαν ήρεμα, το μελτέμι είχε κοπάσει και η κρουαζιέρα κυλούσε ομαλά όταν ένα βράδυ η αποστολή κόντεψε να τιναχθεί στον αέρα εξαιτίας της παρολίγου ολέθριας σύγκρουσης με ένα παγόβουνο που βρισκόταν στη μέση του ωκεανού η οποία αποφεύχθηκε χάρη στις ικανότητες του καπετάνιου. Χαρακτηριστική ήταν η ατάκα του Κολόμβου αμέσως μετά το συμβάν λέγοντας σε έντονο ύφος «Γ@μώ την Παναγία μου τι πήγα να πάθω νυχτιάτικα. Θυμηθείτε με και θα θρηνήσουμε θύματα από αυτή τη μαλακία» και δυστυχώς είχε δίκιο καθώς όλοι γνωρίζουμε το τραγικό ατύχημα του Τιτανικού.

Μετά από 3 μήνες κρουαζιέρας ξαφνικά ακούγεται η ατάκα που κάθε ναύτης λαχταρά «Παρακαλούμε καθίστε στις θέσεις σας δέστε τις ζώνες σας, για όσο διαρκεί η διαδικασία της προστερείωσης, ευχαριστώ». Ήταν η στιγμή που ο Κολόμβος ανακαλύπτει την Αμερική και γράφει ιστορία. Αναδεικνύεται ως άντρας της χρονιάς από το Status. Το BBC διακόπτει τη ροή του προγράμματος του για να μεταδώσει την έκτακτη είδηση. Κατεβαίνοντας από το πλοίο ο Κολόμβος βλέπει αυτόν τον μυστήριο μουσάτο τύπο με γένια που παίζει με κάτι στρογγυλό και το πετάει σε ένα στεφάνι και όταν τον πλησίασε του συστήθηκε ως Τσακ Νόρις και του εξήγησε πως παίζει ΝΒΑ. Πιο πέρα κάθονταν αυτά τα μυστήρια πλάσματα με γούνινα βρακάκια και φτερά που εισπνέουν τις αναθυμιάσεις από κάτι μυστήρια βότανα που τα καίνε και τρώνε κάτι μυστήρια καφέ κομμάτια (όχι σκατά) και όταν τα πλησίασε του είπαν γεμάτα χαρά «What’s up man? Chill out with us» και του έδωσαν να ρουφήξει καπνό από αυτά τα μυστήρια βότανα που έκαιγαν και αμέσως ένιωσε μια εφορία και χαλάρωση αλλά γρήγορα κατάλαβε πως ξεράθηκε το στόμα του και του έδωσαν να φάει αυτά τα μυστήρια καφέ κομμάτια και αμέσως του έτρεχαν τα σάλια. Έτσι ονόμασε αυτά τα πλάσματα ινδιάνους και τα κομμάτια σοκολάτα (μαστουρωμένος ήταν). Απαρατήρητο δεν πέρασε βέβαια το γεγονός πως οι γκόμενες εκεί γούσταραν το τόπλες και τα κίνκι βρακάκια και ο Χριστόφορος ερωτεύτηκε παράφορα μια γκόμενα που την έλεγαν Ποκαχόντας που γνώρισε στο beach party που έκαναν το βράδυ χορεύοντας στους ρυθμούς του «Ήταν ένα μικρό καράβι». Περιττό να πούμε πως η μικρή Αννούλα έσκασε μόλις το έμαθε.

Όταν ο Κολόμβος γύρισε στην Ευρώπη από τη μαστούρα νόμιζε πως πήγε στο φεγγάρι. Αφού έφαγε δυο σφαλιάρες και συνήλθε άρχισε να ψάχνει τη γυναίκα του τη μικρή Αννούλα αλλά παρά και τη συνδρομή της Αγγελικής Νικολούλη και του αστυνόμου Μπέκα δεν μπόρεσε να τη βρει γιατί αφότου έσκασε πήγε παντού. Βαθιά λυπημένος και απαρηγόρητος από την απώλεια της γυναίκας του αλλά και της γκόμενας του Ποκαχόντας που την είδε σε κάτι φωτογραφίες στο φατσοβιβλίο να φασόνεται με τον τελευταίο των Μοϊκανών (οι άλλοι πρόλαβαν και τη φάσωσαν) πέρασε τις τελευταίες στιγμές της ζωής του τρώγοντας πίλτσμπουρι.