Χριστούγεννα

Χριστούγεννα είναι η μέρα που γεννήθηκε ο Τσακ Νόρις, αλλά τα δαιμονικά βριλ διέδωσαν τη φήμη ότι γεννήθηκε κάποιος Τάκης ονόματι Ιησούς τον οποίο ο Τσακ βάζει κάτω με μισή στριφογυριστή κλωτσιά.

[επεξεργασία] Και πώς ξεκίνησαν;

Τα Χριστούγεννα ξεκίνησαν από τη Ναζαρέτ, που γεννήθηκε ο θεάνθρωπος Jesus. Mην μπορώντας να βρουν ξενοδοχείο (τα είχαν πιάσει όλα τα βριλ) ο Ιωσήφ και η Μαρία κατέφυγαν σε έναν σταύλο που τους παραχώρησε ένα ευγενικό Ελ, η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια. Εκεί γεννήθηκε ο Jesus, ανάμεσα σε κάθε λογής μουλάρια. Και από τότε όλα τα μωρά γεννιούνται μέσα σε σταύλους υπό την παρουσία μουλαριών και ενίοτε άλλων ζώων.
9cb1d861-3d5b-4d93-871f-60eaec269f25.jpg

χριστουγεννιάτικα στολίδια για gay

[επεξεργασία] Ποιοί Προσκύνησαν

  1. Βοσκοί
  2. Μάγοι (αυτοί άργησαν λίγο γιατί μπερδεύτηκαν και πήγαν στη φάτνη του Μπράιαν)[1]
  3. Άγγελοι
  4. Ελ
  5. Στρουμφάκια
  6. Νεφελίμ
  7. Μπάμπης ο Σουγιάς
  8. Τάκεις
  9. Τάσος ο Οξυγονοκολλητής
  10. Μπομπ Σφουγγαράκης
  11. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (Ευχήθηκε ο Jesus να πηγαίνει πάντα "με το σταυρό στο χέρι")
  12. Άννα Βίσση
  13. Όσκαρ Ουάιλντ
  14. Πέντε συνταξιοδοτημένοι νίντζα
  15. Άλαν Μπέιτς
  16. Τζον Τίκης
  17. The Beatles

[επεξεργασία] Πότε Γιορτάζονται

Christmas tree.png

Τα Χριστούγεννα γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου κάθε χρόνο και είναι διπλή γιορτή. Οι μισοί γιορτάζουν τη γέννηση του Ιησού και οι άλλοι μισοί γιορτάζουν το νέο μπλέντερ Mulinex που τους έκανε δώρο ο Άγιος Βασίλης.

[επεξεργασία] Πώς τα γιορτάζει η κάθε χώρα

  • Αγγλία: Αφού στολίσουν ένα γιγάντιο δέντρο, κάθονται στο δίμετρο τραπέζι και χλαπακιάζουν μία δεκαπεντάκιλη γαλοπούλα.
  • Γερμανία: To ίδιο.
  • Γαλλία: Το ίδιο.
  • Λοιπές κανονικές χώρες: To ίδιο.
  • Ελλάδα: Aφού στολίσουν ένα δέντρο που άρπαξαν από το δάσος της Πάρνηθας ενώ καιγόταν, κάθονται στο τραπέζι που ίσα ίσα χωράει πέντε άτομα και τρώνε την καχεκτική γαλοπούλα (στην πραγματικότητα είναι κοτόπουλο) που σούφρωσαν από την αυλή ενός Τάκη. Εκτός αν είναι βιομήχανοι ή πολιτικοί.

[επεξεργασία] Πώς τα γιορτάζουν οι πολιτικοί

Αφού ξοδέψουν όλες τις μίζες που τους έδωσε η Siemens για να αγοράσουν Μερσεντές, γούνα μινκ, διαμαντένια σκουλαρίκια και άλλα δώρα που αντιπροσωπεύουν το νόημα των Χριστουγέννων, κάθονται και χλαπακιάζουν την εικοσάκιλη γαλοπούλα που τους πήγε πεσκέσι η κυρα-Κατίνα για να διορίσουν την κόρη της στο Δημόσιο. Την επόμενη μέρα βγαίνουν και ανακυρήσουν νέα αύξηση τιμών, επηρρεασμένοι από τις Χριστουγεννιάτικες ταινίες που προβάλλει το Star.

[επεξεργασία] Πώς τα γιορτάζουν οι Τάκεις

Όπως όλοι οι άλλοι. Απλά αυτοί πιστεύουν πως υπάρχει κάποιο ανώτερο νόημα στη γιορτή.

[επεξεργασία] Τί είναι το ρεβεγιόν ;

Άσχετοι και ανίδεοι Ελ, το ρεβεγιόν είναι το κλασάτο τσιμπούσι που το κάνουμε την Πρωτοχρονιά, αλλά οι πλούσιοι το κάνουν προκαταβολικά και τα Χριστούγεννα.

[επεξεργασία] Ντρες κόουντ

Αν σας καλέσουν σε ρεβεγιόν, μην ντυθήτε όπως η θειά σας η Μαρίκα. Προσπαθήστε να είστε κομψοί και λιτοί. Εάν πάλι είστε ή πολύ φτωχοί ή άνεργοι ή Τάκεις, τότε φορέστε το γαμπριάτικο κοστούμι σας και η κυρία το νυφικό της. Αν έχετε και κουτσούβελα, φορέστε τους τα βαφτιστικά τους.

[επεξεργασία] Πώς συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε σε χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν

Αν αξιωθείτε ποτέ και καταφέρετε να παρευρεθείτε σε χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν, προσέξτε τους τρόπους σας. Παραθέτουμε μια λίστα από σωστές και λάθος κινήσεις που μπορεί να κάνετε.

  • Όταν περάσει ο σερβιτόρος με τα καναπεδάκια, μην αρπάξετε το πιάτο σαν να είναι μίζα. Πάρτε ευγενικά ένα καναπεδάκι και ευχαριστήστε τον σερβιτόρο ΕΥΓΕΝΙΚΑ. Που σημαίνει ότι δεν λέμε Να 'σαι καλά ρε μαλάκα αλλά Ευχαριστώ πολύ.
  • Αν σας άρεσε το καναπεδάκι λέτε Μμμ, πεντανόστιμο και όχι Πωπω και γαμώ τα καναπεδάκια ! Ρε γυναίκα, ζήτα τη συνταγή !
  • Όταν κάποιος σας μιλήσει και δεν ακούσετε, πείτε Συγγνώμη, δεν σας άκουσα και όχι Ρε μαλάκα, μίλα πιο δυνατά ! Γκαρίζουν τα κωλόπαιδα και δεν ακούω !
  • Όταν σας φωνάξουν για να φάτε πείτε Ω, υπέροχα ! και όχι Πωπω, επιτέλους. Μαλάκα με έχει κόψει μια λόρδα...
  • Για να φάμε χρησιμοποιούμε πηρούνι, μαχαίρι, κουτάλι. Όχι δάχτυλα, νύχια, χούφτα.
  • Για να πιούμε χρησιμοποιούμε το γυάλινο σκεύος που λέγεται ποτήρι και όχι το στόμα μας.
  • Όταν τελειώσουμε σκουπίζουμε τα χέρια μας στην πετσέτα, όχι στο φόρεμα της γυναίκας μας.
  • Αν θελήστετε να πάτε τουαλέτα πείτε Με συγχωρείτε για ένα λεπτό όχι Ωχ, με 'επιασε ένα κόψιμο...Πού είναι το βε-σε ;
  • Όταν τελειώσετε μην φερθείτε σαν την ελληνική κυβέρνηση και καθαρίστε τις βρωμιές σας.
  • Όταν επιστρέψετε χαμογελάστε ευγενικά, πείτε Συγγνώμη που διακόπτω ξανά το γεύμα και καθίστε. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ Πωπω, αυτά τα γεμιστά με θέρισαν. Και σου το 'χω πει ρε Τούλα, μην βάζεις τόσο σκόρδο !
  • Αν δεν σας άρεσε το φαγητό και σας ρωτήσουν, πείτε Πολύ νόστιμο. Είχε μια ξεχωριστή γεύση και όχι Η μάνα μου το φτιάχνει καλύτερα...
  • Όταν έρθει η ώρα να φύγετε πείτε Πέρασα υπέροχα. Ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε και όχι Έπρεπε να είχα κάτσει σπίτι να 'βλεπα μπάλα με τον Μπάμπη και τον Σάκη...