Χριστίνα Λαμπίρη

Ḱ ḿ Ĺ ǵ Ń ŕ Ś Καποιο λαμογιο εγραψε αυτο το αρθρο και δεν εβαλε τονους. Αποδεικνυεται με μαθηματικα του λυκειου
οτι σε πεντε ωρες θα μας ερθει ραβασακι απο το Γλωσσολογικο Ινστιτουτο εκτος και αν το αρθρο ειναι τοσο αστειο που πιασετε μια-μια τις λεξεις και βαλετε τονους.
Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ.jpg

Να τη να.

Η Χριστίνα Λαμπίρη γεννηθηκε πριν απο πολλα πολλα χρονια αλλα τα 49 ακομα δεν τα εχει πιασει. Πρόκειται για πανεμορφη γυναικα κατασκοπο απο αλλο πλανητη, που με το δαιμονιο μυαλο της κανει ακομα και τον πιο ασηκωτο αντρα να μοιαζει από "λιγος εως τιποτα".

Απο μικρη ηθελε να ασχοληθει με το αστυνομικο ρεπορταζ αλλα την κερδισε η "κοινωνικη κριτικη". Εχει κριτικαρει με μεγαλη επιτυχια τη Σάρα, τη Μάρα και το κακο συναπαντημα, το οποιο οπου τη βλεπει της γυριζει επιδεικτικα την πλατη του.

Ορκισμενη εχθρος της η Τάτη, με την οποια μαζι συνεργαστηκε στο παρελθον,αλλα το τελος της συνεργασιας τους βρηκε την πρωτη να τριγυρνα σε επιχειρησεις που τελικα εβαζαν λουκετο.

Διατηρεί τη σιλουετα της τρωγωντας μπαρες δημητριακων, ειναι αστερι της ζαχαροπλαστικης με επιτυχια στα μελομακαρονα, δεν πινει, δεν καπνιζει, δεν ξενυχταει, ποτε μα ποτε δεν κλαιει (μια φορα παντως την πηραν τα ζουμια) και συχναζει με τον Αρη Πορτοσαλτε, τον κυριο Μπαμπη και την Σια Κοσιωνη σε δεντροφυτευσεις στα καμενα της Πεντελης.

Μεγαλο της ονειρο,να κριτικαρει τον Σακη Ρουβα,αλλα ειναι και αυτος τοσο χαμογελαστος οταν της μιλαει ωστε δεν της κανει καρδια να τον κανει λιωμα. Ειναι εργασιομανης, ασχολειται μονιμως με τις γοβες της -ο καμεραμαν απεναντι,οχι η ιδια- και εδω και χρονια δεν ειναι μαυρομαλλα.