Χριστίνα Λαμπίρη

Πλήκτρο Τόνου

Προσοχη, προσοχη: Το αρθρο αυτο δεν εχει καθoλου η σχεδον καθολου τονους!

Προφανως, ο συγγραφεας του δεν σκεφτηκε να πατησει το εικονιζομενο πληκτρο. Παρακαλουμε, τονιστε το, για να μην μας κραξει ο Μπαμπινιωτης.
Rtrt Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ

Να τη να.

Η Χριστίνα Λαμπίρη γεννηθηκε πριν απο πολλα πολλα χρονια αλλα τα 49 ακομα δεν τα εχει πιασει. Πρόκειται για πανεμορφη γυναικα κατασκοπο απο αλλο πλανητη, που με το δαιμονιο μυαλο της κανει ακομα και τον πιο ασηκωτο αντρα να μοιαζει από "λιγος εως τιποτα".

Απο μικρη ηθελε να ασχοληθει με το αστυνομικο ρεπορταζ αλλα την κερδισε η "κοινωνικη κριτικη". Εχει κριτικαρει με μεγαλη επιτυχια τη Σάρα, τη Μάρα και το κακο συναπαντημα, το οποιο οπου τη βλεπει της γυριζει επιδεικτικα την πλατη του.

Ορκισμενη εχθρος της η Τάτη, με την οποια μαζι συνεργαστηκε στο παρελθον,αλλα το τελος της συνεργασιας τους βρηκε την πρωτη να τριγυρνα σε επιχειρησεις που τελικα εβαζαν λουκετο.

Διατηρεί τη σιλουετα της τρωγωντας μπαρες δημητριακων, ειναι αστερι της ζαχαροπλαστικης με επιτυχια στα μελομακαρονα, δεν πινει, δεν καπνιζει, δεν ξενυχταει, ποτε μα ποτε δεν κλαιει (μια φορα παντως την πηραν τα ζουμια) και συχναζει με τον Αρη Πορτοσαλτε, τον κυριο Μπαμπη και την Σια Κοσιωνη σε δεντροφυτευσεις στα καμενα της Πεντελης.

Μεγαλο της ονειρο,να κριτικαρει τον Σακη Ρουβα,αλλα ειναι και αυτος τοσο χαμογελαστος οταν της μιλαει ωστε δεν της κανει καρδια να τον κανει λιωμα. Ειναι εργασιομανης, ασχολειται μονιμως με τις γοβες της -ο καμεραμαν απεναντι,οχι η ιδια- και εδω και χρονια δεν ειναι μαυρομαλλα.