Χούντα

Η Χούν-Τά (Jun-Ta) ή Χούντα είναι η κόρη του εκάστοτε προέδρου της Αμερικής με ζουμερή Λατινοαμερικάνα (που όμως έχει ισπανικές ρίζες). Επειδή πρόκειται για εξώγαμο τέκνο, οι αμερικανοί μυστικοί πράκτορες προσπαθώντας να μαζέψουν τα ασυμάζευτα και να προστατεύσουν το γόητρο του προέδρου τους, το γράφουν στα ληξιαρχεία ως Νοτιο-κορεατάκι με το κωδικό όνομα Χούν-Τά.

Ως γνωστόν όμως επιτρέπεται η παιδική εργασία σε αυτές τις ανατολικές χώρες και φαίνεται να έγινε κάποιο μπλέξιμο και το κοριτσάκι να έφυγε μετανάστης σε βαμβακοφυτείες. Εκείνοι που την αγάπουσαν πολύ, από τότε κλαίνε με μαύρο δάκρυ και τη νοσταλγούνε. Για αυτό τους λένε και νοσταλγούς της Χούν-Τα.

[επεξεργασία] 2η Εκδοχή

Φιλελεύθερο πολίτευμα το οποίο επιβλήθηκε(?) στην Ελλάδα με την γνωστή επανάσταση του 1967. Ως απώτερο στόχο είχε την προστασία του ελληνικού λαού (μούσι!!!) από καταστροφικές προοδευτικές απόψεις.

[επεξεργασία] Στόχοι και Επίτευξή τους

Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε κυρίως με τους εξής τρόπους: Παρακολούθηση επί 24ώρου βάσεως όλων ανεξαιρέτως των Ελλήνων πολιτών για τον εντοπισμό επικίνδυνων ανατρεπτικών στοιχείων όπως αναρχικών και κομμουνιστών, άτομα τα οποία προσπαθούσαν να προωθήσουν παράλογες ιδέες όπως ελευθερία, δικαιοσύνη και γενικότερα να σπείρουν ζιζάνια στον κάθε φιλήσυχο πολίτη που απλά έκανε το καθήκον του καταδίδοντας τα στοιχεία αυτά στις αρμόδιες αρχές οι οποίες τα αντιμετώπιζαν με σεβασμό πάντα στην ανθρώπινη ζωή και προσωπικότητα με μέσα όπως εξορία, βασανιστήρια, εκτέλεση, και γενικότερα άλλα ανώδυνα μέσα πειθαναγκασμού.

[επεξεργασία] Βοηθοί και Ήρωες

Βασικοί συνεργάτες του πολιτεύματος αυτού ήταν οι γνωστοί ως καταδότες ή αλλιώς ρουφιάνοι, ευγενή άτομα τα οποία υποδείκνυαν τους αντιρρησίες αυτούς οι οποίοι και αντιμετωπίζονταν όπως ανέφερα παραπάνω.

[επεξεργασία] Η Πτώση

Όσο καλό κι αν ήταν όμως το πολίτευμα αυτό διήρκεσε λίγο, όπως όλα τα καλά πράγματα στην ζωή, γιατί στην τέλεια αυτορρύθμισή του το σύστημα δεν προέβλεψε έναν ζωτικής σημασίας παράγοντα: κάποια παλιόπαιδα αλήτες φοιτητές, όπως όλοι οι φοιτητές άλλωστε, υποκίνησαν μία εξέγερση παραπλανώντας τον ελληνικό λαό και αναγκάζοντάς τον να δράσει ενάντια στο συμφέρον του, πείθοντάς τον με φαύλα μέσα, όπως έναν αισχρό ραδιοφωνικό σταθμό και μία κατάληψη στην σχολή του πολυτεχνείου ότι τον συνέφερε να ισοπεδώσει τους θεοφώτιστους ηγέτες του, οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κύριος Παττακός, μεγάλος ήρωας και ηγετική φυσιογνωμία, "έκαναν τα πάντα για το καλό του ελληνικού λαού". Έτσι, μία μέρα του Νοέμβρη του 1973, μετά από μόλις 6 χρόνια εξουσίας και καταπίεσης, το τέλειο αυτό κατέρρευσε και από τότε η χώρα μας βυθίστηκε στον βόρβορο της ακολασίας. Έγινε καινούριο πραξικόπημα από έναν ηλίθιο ονόματι Ιωαννίδη ο οποίος μας έμπλεξε σε περιπέτειες στην Κύπρο που την χάσαμε. Ο στρατός έχασε την εμπιστοσύνη του στους χουντικούς και έτσι ήρθε να μας σώσει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ο πρεσβύτερος το σωτήριον έτος 1974.

[επεξεργασία] Τα Νέα Εκφυλισμένα Ήθη

Πλέον ο καθένας έχει το δικαίωμα να γράφει και να φοράει ό,τι θέλει, χωρίς να υπολογίζει αν όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις πατροπαράδοτες αξίες που μας παραδόθηκαν, οι οποίες επιβάλουν ένα πρότυπο συμπεριφοράς το οποίο καταπνίγει κάθε ελεύθερη βούληση και προσωπικότητα.

[επεξεργασία] Glorious Comeback

Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια επάνοδος στις αξίες αυτές, η οποία αντιπροσωπεύεται κυρίως από τον εκχριστιανισμό της εκπαίδευσης και την εκπροσώπηση των απόψεων αυτών από ορισμένα κόμματα στην Βουλή τα οποία μπορεί ακόμα να μην έχουν πείσει για την ορθότητά τους τον κόσμο και να μην παίρνουν μεγάλα ποσοστά στις (αν είναι δυνατόν, εκλογές;!) αλλά μην ανησυχείτε, θα το δούμε κι αυτό, μας έρχεται. Αποκορύφωμα δε της λαμπρής αυτής επανόδου είναι οι κάμερες που τοποθετήθηκαν στην Πανεπιστημίου για να παρακολουθούν τους ταραξίες οι που έχουν το θράσος να διεκδικούν περισσότερα απ’ όσα τους δίνονται και (Ω, Θεέ) να ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ!! Επίσης σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή να μπουν τα πράγματα σε τάξη παίζουν τα γνωστά σε όλους μας όργανα τήρησης της τάξης ως μπάτσοι οι οποίοι ξυλοκοπούν όλους αυτούς τους άθλιους (πράσινα σταράκια, κτλ.) και έχουν πλέον το δικαίωμα να ψάχνουν τον καθένα μας με αλαζονικό υφάκι για να διαφυλάξουν την ασφάλεια μας.

Προκειμένου να αποτραπεί με κάθε τρόπο το καμ-μπακ, ο θρυλικός ηγέτης/πατριώτης/κομματάρχης/κολλεγιόπαιδο (κατά Β. Λεβέντη) Σαμαράς επέτρεψε την είσοδο χιλιάδων βορειο-ηπειρωτών αλλά και υπερ-βορειο-ηπειρωτών (ναι μωρέ τους Αλβανούς λέω) στην Ελλάδα περί τα τέλη του 20ου αιώνα, οι οποίοι με το δικαίωμα ψήφου και τελικά με την ψήφο τους θα διαφυλάξουν την δημοκρατική υφή της χώρας εκλέγοντας κεντρο-αριστερή κυβέρνηση σε πείσμα πάντα του τότε παντοκράτορος πλάσματος Μ. Παρ' όλα αυτά κάτω από το άγρυπνο βλέμα των βορειοηπειρωτών φρουρών της Δημοκρατίας μας, κοντά στο όρος Γκορίτσα, μερικά μόλις μέτρα από το σπήλαιο με τους σταλακτίτες και το ΚΡΥΠΤΟΝΑΪΤ που δίνουν στους εργολάβους των δημοσίων έργων για να τελειώνουν τα έργα μόλις 10 χρόνια μετά τις προθεσμίες, ένα πλάσμα συγγενές προς τον Παπαδόπουλο απειλεί την δημοκρατία. Με γενετικό υλικό ίδιο με αυτό που μπορεί να βγάζει καλούς ψυχοπαθείς και δικτατορίσκους που στηρίζονται στους αμερικανούς, επωάζεται και εκπαιδεύεται σε περιβάλλον virtual reality στην διαχείριση φτωχών-χασικλήδων-σεκιουριτάδων, χουντικο-βασικιλο-χιτλερικών, ομάδες δηλαδή του πληθυσμού που άνετα τρώνε το παραμύθι και αποδεδειγμένα τέτοια άτομα έχουν διατελέσει εκβιαστές/τραμπούκοι/ρουφιάνοι με μεγάλη επιτυχία σε περιόδους που η χούν-τα έπαιζε χαρούμενη στην πισίνα του λογιστή της αμερικανικής εταιρίας στο Σάο Πάολο.

[επεξεργασία] Μία Νέα Ελπίδα

Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα αποκατασταθεί σύντομα η τάξη όπως προσπάθησε να κάνει το πλάσμα Μ με την γνωστή αποστασία του (Ιουλιανά) και να επαναφέρει την ένδοξη βασιλεία.

Με την βοήθεια νευρωνικών δικτύων, συμπαραμαρτούντων πορνιδίων (και των σωματεμπόρων αυτών βεβαίως βεβαίως), δορυφορικών εικόνων και του ΒΟΙΠ η ακριβής τοποθεσία του πλάσματος έχει εντοπιστεί και φανατισμένοι οπαδοί του Βράχμα (συγγενής θεότητα της θεάς ΑΛΕΚΑ) θα το εξολοθρεύσουν αφού πρώτα γίνει θυσία στην ΘΕΙΑ ΛΕΝΑ η οποία θεοποιήθηκε από επίδοξους θυρευτές του. Όπως κάθε δικτατορικό πλασματάκι, φημολογείται ότι έχει και δεύτερο διαβατήριο, έχει γνώσεις ιατρικής ώστε να αυτοθεραπεύεται και αγγλικών ώστε να είν' πιο εύκολο να ξεφύγει στο αεροδρόμιο. Αν και το πλάσμα αυτό είναι κατά τα άλλα ένα αξιολάτρευτο πλασματάκι με πολύ γλυκό χαμόγελο, η βρετανική αστυνομία έχει ήδη πλούσιο φάκελο με απειλές του προς την σωματική ακεραιότητα και ζωή τρίτων και όταν προσπαθήσει να κάνει κάποιο πραξικόπημα σε συνεργασία με τους αμερικανούς, θα στείλουν τον Τζέιμς Μποντ να το μπουζουριάσει όπως τότε στην Κύπρο που οι άγγλοι του τα 'χαν μαζεμένα του άλλου και πήγε κατά χάμου με τους δικούς μας. Τέτοια πλασματάκια υπάρχουν πολλά άλλα ανά την υφήλιο και αδιαφορούν αν θα βρουν κάποια μέρα fatsa-karta (λατινικός όρος που σημαίνει "ακριβώς μπροστά σου" αν και γλωσσολόγοι το κατατάσσουν στις επιθετικές μετοχές) τους φανατικούς οπαδούς τους καθοδηγούμενους από πληροφορίες των μυστικών υπηρεσιών που μπορεί να έχουν στραφεί ενάντια του έχοντας καταλάβει πόσο κακό μπορούν να κάνουν αυτά τα κόλπα. Η πρεμιέρα της αποκάλυψης της φωλιάς του πλάσματος αυτού είναι την 11η ΜΑΙΟΥ 2009.