Χουλκ

Διάσημος υπερήρωας, νόθο παιδί του Τσακ Νόρις από την ερωτική του συνεύρεση με μια ακτιβίστρια σε αποστολή του στην Ανταρκτική.
HulkColors

εδω o hulk αλλαζει χρώματα. χαρακτηριστικό που απέκτησε μετά από καυγά

Hulk01

εδώ ο hulk με το μόνιμο πλέον πράσινο χρώμα, μετά την άρνηση μονιμοποίησής του.

[επεξεργασία] Παιδική ηλικία

Ο Χουλκ αρχικά δεν είχε δώσει δείγματα της τεράστιας δύναμής του. Τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε κλεισμένος σε ορφανοτροφείο από το οποίο 3 φορές επιχείρησε να το σκάσει. Τα άλλα παιδιά τον κορόιδευαν εξαιτίας του θηριώδους σωματότυπού του, αποκαλώντας τον χοντρό. Σε έναν παιδικό καβγά με συμμαθητή του ο Χουλκ πάνω στα νεύρα του άρχισε να αλλάζει χρώματα (αναμενεται φωτο με τις αλλαγες χρωματων -- θα την βαλω λιαν συντομως). Οι συμμαθητές του εντυπωσιασμένοι του πρότειναν να γίνει πρόεδρος της τάξης στο 15μελές. Ο μικρός Χουλκ από τότε μπήκε στο στόχαστρο του συλλόγου των καθηγητών, εξαιτίας των καταλήψεων στις οποίες ηγούνταν.

[επεξεργασία] Η άνοδος

Μεγαλώνοντας ο Χουλκ δούλεψε αρκετά χρόνια στο δήμο Μασαχουσέτης ως συμβασιούχος. Αν και ο νεαρός τότε ήρωας προσέφερε τις υπηρεσίες του σε διάφορες εκδηλώσεις του δήμου αλλάζοντας χρώματα και προσφέροντας στα παιδιά ένα υπερθέαμα που ανάλογό του δεν είχαν ξαναδεί (τον ονόμαζαν «Ανθρώπινη Ντίσκο Μπάλα») και παρόλο που ο δήμος είχε τεράστια έσοδα εξαιτίας του Χουλκ λόγω του κόσμου που έρχονταν από όλες τις πολιτείες να παρακολουθήσει τον νεαρό παχύσαρκο που άλλαζε χρώματα με τηλεκοντρόλ, η δημοτική αρχή αρνήθηκε να τον μονιμοποιήσει. Ο Χουλκ δυσαρεστημένος κάνει απεργία πείνας, απεργία σεξ και μετά αρνείται πεισματικά να αλλάξει χρώμα. Αποκτά μόνιμα το πράσινο χρώμα που όλοι ξέρουμε και μ αυτό αποφασίζει να κάνει διεθνή καριέρα.

Ο Χουλκ παραμένει απλά πράσινος για 4 χρόνια. Συμβουλεύεται δερματολόγο-μηχανικό ώστε να καταφέρει να είναι από πάνω πράσινος και από κάτω κόκκινος ώστε να ανοίξει νέους ορίζοντες στην καριέρα του. Μετά από πειράματα καταφέρνει να γίνεται από πάνω σαν τηγάνι από κάτω σα βαμβάκι και μετά να επανέρχεται στο γνωστό πράσινο χρώμα του. Εκείνη την εποχή εργάζεται σε διαφημιστική εταιρεία ως πράσινο μοντέλο και εμφανίζεται σε διαφημιστικά του ΠΑΣΟΚ, του Παναθηναϊκού, της L’ Oreal, της Greenpeace κλπ.

Αηδιασμένος από τα κυκλώματα αποφασίζει να αποσυρθεί από το μόντελιγκ με δήλωσή του τον Ιούνιο του 1992. «Με αηδιάζουν τα κυκλώματα. Ειδικά αυτά του εναλλασσόμενου ρεύματος γιατί με ζαλίζουν. Το συνεχές ρεύμα είναι άλλο πράγμα. Δεν είναι τόσο τζαναμπέτικο» δηλώνει σε συνέντευξη τύπου.

[επεξεργασία] Η κάθοδος

Τα επόμενα χρόνια αποφασίζει να αναπτύξει κι άλλο τα άλλα του χαρακτηριστικά. Ο Χουλκ βάφεται μαύρος και εργάζεται ως μπασκετμπολίστας με το όνομα Σακήλ Ωχ Νηλ. Ασχολείται, επίσης με μαύρο χρώμα, με το μποξ και γίνεται γνωστός ως Μιχάλης Τάισ’τον. Την πραγματική επιτυχία του όμως τη γνωρίζει ως «Χουλκ Χόγκαν». Ο Χουλκ Χόγκαν έχει χρώμα λευκό, μακριά χαίτη με ξανθά μαλλιά, είναι υπεραθλητής του wrestlingκαι δέρνει ανηλεώς όλους τους δειλούς δένοντάς τους σα ναυτικό κόμπο. Λανσάρει νέο είδος ομιλίας στις συνεντεύξεις τύπου. Χρησιμοποιεί λυρικές εκφράσεις όπως «Όταν με αντικρίσεις πάνω στο ριγκ, θα νιώθεις ένα κύμα φόβου να διαπερνά τη σπονδυλική σου στήλη μέχρι την τελευταία ικμάδα του νωτιαίου σου μυελού».

Η καριέρα του εκτοξεύεται στα ύψη. Ο Χουλκ στην πραγματικότητα δεν παλεύει, αλλά παίζει το ρόλο του υπερπαλαιστή της Αρίας Φυλής. Ταυτόχρονα είναι και parttime ηθοποιός όπου συνήθως παίζει τον εαυτό του (ο οποίος εαυτός του υποδύεται τον Σούπερμαν, ο οποίος με τη σειρά του υποδύεται τον Τσακ Νόρις με μπέρτα, χωρίς όμως να πείθει κανέναν).

Δημιουργεί οικογένεια όταν γνωρίζει και παντρεύεται την Τζέσικα Κωχ (κόρη της Μαρίζας). Αποκτά 2 παιδιά στα οποία επιβάλλει να παρακολουθούν μόνο αγώνες wrestlingή ομιλίες του Πάγκαλου στη Βουλή. Ο γάμος του περνάει κρίση μετά το 2005 οπότε και ζητά διαζύγιο από τη Τζέσικα ισχυριζόμενος ότι πια «δεν τον ανάβει». Η Τζέσικα στο δικαστήριο αποδεικνύει ότι πολλές φορές επιχείρησε να τον ανάψει για να ξαναγίνει πράσινος και ζωηρός όπως παλιά, αλλά ότι το πρόβλημα το έχει αυτός που μετά από τόσο ξύλο έχει κάψει ασφάλειες και έχει μετατραπεί σε φωτάκι νυκτός. Το δικαστήριο τον υποχρεώνει να πληρώσει υπέρογκη διατροφή και παράλληλα τον καταδικάζει για παράνομη κατακράτηση φωτεινής ισχύος (της τάξεως των 200MWatt). Ο Χουλκ ζει πια μόνος με δικαίωμα να βλέπει τα παιδιά του 2 φορές το μήνα και να τα παίρνει διακοπές κάθε Halloween, αλλά μόνο σε αγώνες Sumo.

[επεξεργασία] Μεταξύ άλλων ο Χουλκ

Έχει στεφθεί πρωταθλητής μπάσκετ με την ομάδα των Lakers. Αποπέμφθηκε από την ομάδα (και αυτό έγινε αιτία να διακόψει το μπάσκετ) όταν μη ελέγχοντας τις δυνάμεις του τρύπησε πηδώντας την οροφή του γηπέδου.

Έχει στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας υπερβαρέων βαρών κάνοντας ένα σερί 127 νικών με νοκ άουτ. Ειδικότερα στον επεισοδιακό τελικό του 1995 στον 3ογύρο έβγαλε νοκ άουτ γρονθοκοπώντας ανηλεώς τον Νικ Τόμαρ (διεκδικητής του τίτλου), τον Τζων Στάνφορντ (προπονητής του διεκδικητή του τίτλου), τον Άντονυ Τρεκ (βοηθός προπονητή του διεκδικητή του τίτλου), βίασε τον Τρέβορ Μπράουν (μασέρ του διεκδικητή του τίτλου) και έσπασε τα πλευρά του διαιτητή του αγώνα. Η ομάδα του διεκδικητή του τίτλου κατέθεσε μήνυση (όλοι εκτός του μασέρ) και το δικαστήριο καταδίκασε τον Χουλκ σε 3 χρόνια κοινωνικής εργασίας (δηλαδή να σώζει τον κόσμο όταν πάει να πέσει μετεωρίτης σε κατοικημένες περιοχές ή όταν επιτίθενται ανεξέλεγκτα εχθρικά ρομπότ στις γυναικείες τουαλέτες στην περιοχή της Καλιφόρνιας).

[επεξεργασία] Φιλμογραφία

  • Μην πατάτε τον Πράσινο.
  • Ρόδα, Τσάντα, Δισκοσβάρνα.
  • Zetor VS Hulk.
  • Η ωραία κι ο πατέρας.
  • Πήδημα στη στρατόσφαιρα (ερωτικού περιεχομένου).
  • Πήδημα στη στρατόσφαιρα νο 2: Η επιστροφή.
  • Ο Χουλκ και ο μαγεμένος καυλός.
  • Ο τζιγιεροσαρμάς από το διάστημα.
  • Φάτσα-μπουγάτσα.

“Άμα τον πιάσω τον πιτσιρικά από το αφτί θα του τις βρέξω. Ακούς εκεί να μη διαβάζει τα μαθήματά του; Εμείς περάσαμε κατοχή και δέρναμε με μοναδική αμοιβή ένα ξεροκόμματο ψωμί, ενώ τα παιδιά τώρα τα έχουν όλα και πάλι είναι προβληματικά.”

- Ο πατέρας του (Τσακ Νόρις) για τις δικαστικές περιπέτειες του Χουλκ.
Άλλες γλώσσες