Χορτοφάγοι

Οι Χορτοφάγοι, σε αντίθεση με την κοινή αντίληψη, που τους θέλει κοινούς ανθρώπους που δεν τρώνε κρέας, είναι ένα πολύ χειρότερο φαινόμενο. Μπορεί όντως να μην τρώνε κρέας, όμως η συμπεριφορά αυτή, κάθε άλλο παρά κοινή είναι. Ένα ποσοστό αυτών, θεωρούν τη χορτοφαγία ως μια θρησκεία, στην οποία λατρεύουν ένα γιγαντιαίο κρεμμύδι και η οποία αντιτίθεται σε κάθε μορφή κανιβαλισμού, με αποτέλεσμα να βλέπουμε συχνά πολλούς οπαδούς της στα κρατητήρια, αφού τους συνέλαβαν για φόνους αθώων ζώων που τρώνε το ένα το άλλο.

Φυσικά, η συμπεριφορά αυτή διχάζει τις τάξεις των χορτοφάγων, αφού ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η πρόκληση βλάβης σε κάθε ζωντανό πλάσμα, είναι μια πράξη ηλιθιότητας που δείχνει απλώς ότι έχεις φάει πάρα πολύ σκόρδο... Για να μην τα πολυλογούμε, δεν είναι λίγοι οι επώνυμοι που έχουν προσχωρήσει στη χορτοφαγία.

Ένας απ' αυτούς, ο Μπιλ Κλίντον, η πραγματική ιδιότητα του οποίου αποκαλύφθηκε μετά το σκάνδαλο του Λευκού Οίκου, στο οποίο τελικά αποδείχθηκε ότι η Μόνικα Λεβίνσκι του έκλεβε τα χόρτα και η υπόθεση δεν είχε ουδεμία σχέση με έρωτες και ιστορίες...

Φυσικά, η ιστορία κουκουλώθηκε από τις μεγάλες στοές των Χορτοφάγων, που διοικούνται από μεγάλα ονόματα της τάξης, όπως ο Λόρδος Βόλντεμορτ, ο Σάουρον αλλά και ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, γνωστός στους κύκλους των Χορτοφάγων με το ψευδώνυμο "The Green Killer". Οι κακές γλώσσες βέβαια λένε ότι το green οφείλεται σε ένα απαλό λαχανί χρωματάκι που παίρνει όταν μιλάει με δημοσιογράφους, στους οποίους και πλέκει το εγκώμιο της παράταξής του, αλλά και του γιού του, ανερχόμενου αστέρα στους Χορτοφάγους.

Συμπέρασμα: Όταν συναντήσετε στο δρόμο χορτοφάγο, πιάστε την πλησιέστερη γάτα και αφού την γυρίσετε στον αέρα 4 φορές, κρατώντας από την ουρά, ρίξτε την στον πιο κοντινό τοίχο. Η γάτα φυσικά δεν θα πάθει απολύτως τίποτα, αλλά ανάλογα με την κατηγορία του Χορτοφάγου είτε θα πεθάνετε με έναν αργό και βασανιστικό τρόπο (κάποιοι λένε για αγγούρια σφηνωμένα σε ευαίσθητες περιοχές, αλλά μάλλον είναι φήμες) ή θα δεχτείτε συγχαρητήρια. Ό,τι όμως κι αν γίνει, η συνάντηση αυτή θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα!