Χλίμης

[επεξεργασία] Ορισμός

Ο χλιμίτζουρας δεν πάει διακοπές. Στην καθομιλουμένη δεν πάει, γιατί στην πραγματικότητα, πάει...και παραπαίει. Είναι διαρκώς σε φάση διακοπών, καθώς ρετάρει ή και ρετιράρει παρακολουθώντας το Ρετιρέ μέχρι ύπνου, πάντα μεταξύ ξύπνιου και ηλιθίου που είναι.

[επεξεργασία] Αποχωρισμός

Αν έχετε ένα χλίμη στη παρέα απλά μην του κάνετε παρέα.

[επεξεργασία] Ιστορική εξέλιξη και απόδοση ονομασίας προελεύσεως

Το άλογο όπως λέει και το όνομά του, είναι ένα άλογο ον. Δεν έχει λογική, είναι ελαφρώς παρ-άλογο. Καλό για να καλπάζει, αποτελεί μονάδα μέτρησης της καγκουριάς και δύναται να χλιμιντρίζει. Όπως και ο χλίμης. Μιλά άναρθρα και άμα θυμώσει κλοτσάει κιόλας.

  • Χλίμης - ποδοσφαιριστής: Από τα πλέον επικίνδυνα είδη με έφεση στη κλοτσιά. Συνώνυμο = Καλλινιντζάκης. Ο πλέον παράλογος χλίμης ποδοσφαιριστής.
  • Χλίμης - ο άνθρωπος: Σκιώδης μορφή αλογοτυφλοπόντικα που έτσι για το τίποτα, ματώνει τα νύχια του ξανά και ξανά, σκάβωντας τρύπες και που στο τέλος γίνεται ένα με αυτές. Το μόνο που μένει απ' αυτόν κάποια μέρα είναι οι ματοβαμένες τρύπες.
  • Χλίμης-τζούρας: Κλοτσοδωτηστήριο που ενεργοποιείται με ειδικές ουσίες. Κρατάτε πάντα αποστάσεις ασφαλείας και φροντίστε να μην είναι ενεργοποιημένος.

Αυτά για σήμερα, το κείμενο θα συνεχιστεί αργότερα γιατί τώρα ήρθε να μου πει κάτι το αφεντικό μου ο Χλίμης.