Χιρονόμπου Σακαγκούτσι

Sakaguchi-1.JPG

Ο Σακαγκούτσι-Σαν.

FFWizPoster.JPG

The Γίδια Within The Μαντρί. Σκηνοθεσία: Έφη Θώδη.

Ο Χιρονόμπου Σακαγκούτσι είναι ο δημιουργός της σειράς video games Final Fantasy. Θεωρείται ο μεγαλύτερος δημιουργός παιχνιδιών για κονσόλες (όχι σε ηλικία).

Είναι γνωστός και ως Ο Μέγας, The Pwnzor (προφέρεται "δε πόουνζωρ"), Σας γαμώ όλους και, πολύ συχνότερα, ως ο θεός. Γεννήθηκε και έζησε στην Χώρα του ανατελλοντος Ηλίου, γωστη και ως Τζαπάν, και τα παιχνίδια του έχουν πουλήσει πάνω από 80 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως (χωρίς να αναφέρω πόσες αντιγραφές πούλησε).

Μετά το υπερ-επιτυχημένο Final Fantasy 7, o Σακαγκούτσι εγινε γνωστός παντού και κέρδισε πολλά λεφτά. Δυστυχώς, τα ξόδεψε για να δημιουργήσει τα FF8 και FF9, καθώς και την ταινία Final Fantasy: The Γίδια Within The Μαντρί. Για κάποιο παράξενο λόγο, η ταινία δεν είχε επιτυχία και ο Σακαγκούτσι παραιτήθηκε απο πρόεδρος της Σκουέαρ (γνωστή και ως η καλύτερη εταίρια που έβγαλε και που θα βγάλει ποτέ ο άνθρωπος). Έτσι, η Σκουέαρ αποφάσισε να καλύψει το κενό που άφησε ο Σακαγκούτσι με το να αγοράσει... μια ολόκληρη εταιρία. Έτσι, η Σκουέαρ Σοφτ συγχωνεύθηκε με την παγκοσμίως άγνωστη Ήνιξ, δημιουργώντας την Σκουέαρ Ήνιξ (πήγε ν' αλλάξει ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς...).

Βέβαια, ο Χιρονόμπου προσέλκυσε τη Microsoft, που πριν μερικά χρόνια αποφάσισε (ευτυχώς) να τον υποστηρίξει με μπόλικα λεφτά στη δημιουργία του νέου του έργου: την εταιρία "Μιστγουόκερ", ή αλλιώς "περπατώ-περπατώ μες στο δάσος όταν ο λύκος δεν είν' εδώ", και τώρα ζουν αυτοί καλά και εμείς χειρότερα. Άλλωστε, δεν έχουμε τα λεφτά του Σακαγκούτσι-Σαν, και ούτε πρόκειται ποτέ να ξαναδούμε κανένα Final Fantasy της προκοπής έστω κι αν προσπάθησε, με την έκδοση του Final Fantasy 10, Final Fantasy 10-2, Final Fantasy 11, Final Fantasy 12, Final Fantasy 13 και άπειρες άλλες μικροεκδόσεις για όλες τις παιχνιδομηχανές.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης