Χαϊλάντερ

Highlanders01

What arr ya lookin at??

Οι Χαϊλάντερς είναι φυλή ψηλών και σφίχτηδων αρούγκανων τσομπανοβοσκών που απαντάται στα Άνω Πετράλωνα και στη Λεστινίτσα. Το κύριο χαρακτηριστικό αυτής της φυλής είναι ότι πίνουν πολύ ουίσκι, φοράνε φούστες καρώ και είναι απέθαντοι.

[επεξεργασία] H αρχή τους

Ο πρώτος καταγεγραμμένος Χαϊλάντερ εντοπίζεται γύρω στο 500 πΑΣ (προ Αγίου Σπυρίδωνα) με το όνομα Ντάνκαν Μακλάουντ οφ δε κλαν Μακλάουντ. Ο Ντάνκαν δραστηριοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή Βυζίτσας και περιχώρων και ήταν κατασκευαστής γλυκών του κουταλιού. Καθώς φαίνεται, κάποιο από τα μυστικά συστατικά που χρησιμοποιούσε για την παρασκευή του γλυκού Nera-tzaki του έδωσε υπεράνθρωπες δυνάμεις και την ικανότητα να μην πεθαίνει ποτέ. Φυσικά, όσοι είχαν φάει από το ίδιο γλυκό, παρουσίασαν τις ίδιες ιδιότητες. Μια μέρα όμως, στα 340α γενέθλια του Ντάνκαν, ο αδερφός του ο Χάρινγτον Θάστον Φερμάροου αποκεφαλίστηκε κατά λάθος, προσπαθώντας να ξελεπίσει μια πέστροφα για το γενέθλιο τραπέζι. Έγινε τότε εμφανές ότι, αν κάποιος Χαϊλάντερ αποκεφαλιστεί κατά λάθος ή εξεπίτηδες, πεθαίνει. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, άγριος πόλεμος ξέσπασε στο χωριό, καθώς όλες οι οικογένειες αντιμάχονταν για την πρωτοκαθεδρία. Οι διάφορες αυτές οικογένειες ονομάστηκαν "φατρίες", γιατί η μεγαλύτερη και πιό δυνατή οικογένεια είχε ως αρχηγό μια κακιά και χοντρή αδίσταχτη Χαϊλάντερ, τη Ρία. Όλες οι υπόλοιπες οικογένειες λοιπόν, έβαλαν ως στόχο να φάνε τη Ρία. Με την παραφθορά της γλώσσας ανά τους αιώνες, εδραιώθηκε ο όρος "φατρία".

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Highlander Mitsotakis Μόνο ένας

Ο Χάιλαντερ Κόμης Μ. Είναι ο μόνος γιατί από ατυχία οι ανταγωνιστές σκοτώθηκαν σε δυστύχημα.

Παρά τους μεταξύ τους πολέμους, οι Χαϊλάντερς ήταν ειρηνικοί άνθρωποι. Ασχολούνταν κυρίως με την κτηνοτροφία, το μπόντι μπίλντινγκ και τη χαρτοκοπτική. Ήταν επίσης άριστοι ξιφομάχοι και καλοί στην αποταμίευση.

Αρχαία κείμενα που ανακαλύφθηκαν προχτές φανερώνουν ότι ο τελευταίος Χαϊλάντερ που θα επιζήσει των σκοτωμών και των αποκεφαλισμών θα αποκτήσει πλήρη έλεγχο στην παγκόσμια διανομή μπλου τακ και θα γίνει κυρίαρχος στον χρηματοοικονομικό κόσμο. Το κείμενο αυτό εγράφη το 45 πΑΜ (προ Άη Μπιλ) από τον φιλόσοφο και ντιζέζ Δερκανμπί Όνλι-Γουάν, μακρινό ξάδερφο εξ'αγχιστείας της Λουκίας Σκάιγουόκερ.

Όταν κάποιος Χαϊλάντερ ζευγάρωνε με έναν μη-Χαιλάντερ, δηλαδή έναν κανονικό άνθρωπο (η Λόουλαντερ), το παιδί που προέκυπτε από την ένωσή τους ήταν κι αυτό Χαϊλάντερ, δηλαδή απέθαντο. Έτσι οι Χαϊλάντερς εξαπλώθηκαν στον κόσμο και ζουν μέχρι και σήμερα ανάμεσά μας.

[επεξεργασία] Μεγάλοι Χαϊλάντερς

Άλλες γλώσσες