Χασίσση

Χασίσση, η.

Xass.gif

ο κόσμος της Χασίσση

Πρώτη εξαδέλφη της Πριγκίπισσας Σίσσης από τη μεριά της μητέρας της, Ελένης. Παιδική φίλη και αργότερα συνεργάτης της Άνναβίσσης της Μεγάλης. Αδελφή του Σαμφράκιου του Α', γνωστού και ως "Σαμφράκιου" και μητέρα του Ραδιούργου, του Μουρίκιου και του Αντώνιου (βλ. Αντώνιος ο Εγωκεντρικός).

Από νωρίς γνώρισε τη βαρβαρότητα του ατίθασου χαρακτήρος της εξαδέλφης της η οποία συνήθιζε να της πετάει φλούδες μανταρίνι σε κάθε κοινή δημόσια εμφάνισή των (εξ ου και ο γνωστός στίχος).

Γνώρισε τον έρωτα στα μάτια του επαναστάτη Ιμπραήμ Κουλτσέφσκι αμέσως μετά τον αποκεφαλισμό του τελευταίου, σχέση που δεν τελεσφόρησε για άγνωστους λόγους. Αγαπούσε την μαγειρική και τα εργόχειρα, τα ταξίδια, την πίτσα και τα χνουδωτά ζωάκια.

[επεξεργασία] Έργα

Εξέδωσε πολλά αυτοβιογραφικά βιβλία μεταξύ των οποίων:

"Αφήστε τα μίση και πιάστε την Χασίσση", εκδόσεις Πατάκη,
"Έχουν Χασίσση, έχουν λουλά οι βλάμηδες στον Άδη", εκδόσεις Περοκέ, και
το best-seller ταξιδιωτικό "Παρίσι, Χασίσση και επιστροφή στη Φύση", εκδόσεις Μπονόμπο.

[επεξεργασία] Το τέλος

Πέθανε από άγνωστη αιτία όταν το αλεξίπτωτό της δεν άνοιξε κατά την διάρκεια των Δεύτερων Αυτοκρατορικών Αγώνων Αέρος που είχε διοργανώσει ή τότε ιστορική αερολέσχη της Βιέννης. Φέρεται να δήλωσε λίγο αργότερα "I didn't see it coming ", πράγμα που εξέπληξε την τότε συντηρητική νεολαία Δ.Α.Π. αφού το άψυχο κουφάρι της Πριγκίπισσας δεν βρέθηκε ποτέ ενώ παράλληλα η ίδια δεν ομιλούσε την Αγγλικήν (παρά μόνο την Αυτοκρατορικήν).