Χαριζάν

Η Χαριζάν (γνωστή και ως Τρικλοζάν για τους μυημένους) είναι διασταυρώση Γυναίκας και Ερπετού. Έχει προέρθει, όπως πολλοί λένε, από τους Βριλ και άλλοι, όπως ο διάσημος Δ.Λιακόπουλος, από τους Υποχθόνιους.

[επεξεργασία] Η Γέννεση

Γεννήθηκε το 666 μ.Χ. Αναφέρθηκε ότι αυτή ήταν το θεριό με το όνομα 666, ενώ αναφέρθηκε από αλλού ότι ήταν ένας από τους δρακούς που ταλαιπωρούσαν τη Μεσαιωνική Αγγλία. Πιθανότα η χολυγουντιανή υπερπαραγωγή "Η Αυτοκρατορία των Δράκων" αναφερόταν σε αυτήν.

[επεξεργασία] Βιογραφικό

ΧαΦοιτήτης.jpg

Χαρούμενος Φοιτήτης της Χαριζάν

Έχει σπουδάσει Ψυχιατρική στην Σοβιετική Ένωση. Ήταν μαθήτρια του Νίτσε, μάλιστα λένε ότι είχε γνωρίσει τον Ιωσήφ Στάλιν, τον οποίο οδήγησε με τις μεθόδους της σε επιτυχημένες πράξεις, όπως η δημιουργία τόπων εξορίας και ελεύθερα ψυχιατρικά άσυλα για το λαό.

Διδάσκει στα Α-ΤΕΙ Αθήνας (Ανούσιο Τεχνολογικό Ελλειπτικό Ίδρυμα). Εκεί ασκεί με τις ικανότητες τρομερή θετική επιρροή στους φοιτητές της και ιδιαίτερα σε όσους είναι αξύριστους, τους βάζει πρώτα να τους ξυρίσουν και μετά να τους στείλουν με μη επανδρωμένο σκάφος στον Πλανήτη Αγρίων (Δίπλα απο το διάσημο μουσικό Πλανήτη Αρίων).

Μάλιστα πολλοί λένε ότι είχε πελάτες τους Κ.Μητσοτάκη (όταν ήταν στην εποχή των Καρπαθίων) και τον Μέγιστο Τσακ Νόρις όταν εκείνος έπασχε απο παράκρουση (τον χτύπησε μια μύγα με μια παντόφλα στο κεφάλι).

[επεξεργασία] Είπαν για την Χαριζάν

“Θεέ μου όταν εφτίαξες την Χαρίζαν εμένα δεν με σκέφτηκες;”

- Ο Αδάμ όταν την πρωτοείδε.

“Πότε ακόμα θα κάνει ξαστεριά;”

- Ο Μιμικός Ανδου-τσου-ρε-λάκης όταν του είπε ότι η Χαριζάν είναι υπεύθυνη στο τομέα του Υπουργείου Ανθυγείας και Ακοινωνικών Ασφαλίσεων

“Με την Χαριζάν στο πλεύρο μας θα πάρουμε τις εκλογές.”

- Ανώνυμος Δαπ-ίτης του Α-ΤΕΙ

“Όχι δεν έπρεπε να με περάσει με 5.”

- Ένας καμμένος φοιτητής της

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

Τα διάσημα βιβλία της που παρέχονται δωρεάν στους Φοιτητές της:

"Γνωσιακή Αναλυτική Ψυχοθεραπεία & Ομαδική & Ατομική Ψυχοθεραπεία" για να απαλλαγείτε από την overdose από Χαριζάν συνίσταται μόνο σε φοιτητές του Ε.Δ.Υ.

Έξωτερικοί Σύνδεσμοι