Χαράτσι

“Ο φέρων το παρόν έχει την άδειαν να φέρη επί έν έτος την κεφαλήν επί των ώμων του.”

- Έλλην υπουργός Οικονομικών για το χαράτσι

Χαράτσι ή Κεφαλικός Φόρος ή Έκτακτη Εισφορά ή Φόρος Ακινήτου ή ΕΤΑΚ ή Ειδικό Τέλος Δομημένης Ακίνητης Περιουσίας ή ΤΑΠ καλείται συστοιχία φορολογικών μέτρων που προωθήθηκαν στην ελληνική οικονομία κατά την περίοδο 2009-2012 με σκοπό τη διάσωση του έθνους από το ικρίωμα της φοροδιαφυγής και την προώθηση του πολιτισμού.

[επεξεργασία] Τρόπος υπολογισμού του φόρου

Το χαράτσι υπολογίζεται ανά φορολογούμενο με απλά μαθηματικά: Τα τετραγωνικά μέτρα της οικίας του πολλαπλασιάζονται με συντελεστή 1287489553,8. Στο γινόμενο προστίθεται σταθερό Παράβολο Εισπνοής αναλόγως των μελών της οικογενείας και το άθροισμα ακολούθως διαιρείται με 1/1287489553,8. Το αποτέλεσμα προσμετράται σε €, ποσό από το οποίο (τέλος) αφαιρούνται 2€ αν ο φορολογούμενος τηλεφωνήσει στη Γραμμή Καταγγελιών Φοροδιαφυγής και την ενημερώσει για τη γιαγιούλα στο χωριό που αρνείται να πληρώσει χαράτσι για την πετροπαράγκα της.

[επεξεργασία] Κατηγορίες υπόχρεων

Clasificado 2- conejo busca dama con zanahoria

Από το χαράτσι δεν εξαιρούνται ούτε τα κλουβιά για τα κατοικίδια για τα οποίο ο υπόχρεος οφείλει να πλερώσει ξεχωριστό ποσό αναλόγως του μεγέθους και του πλήθους αυτών. Έτσι, για παράδειγμα, ο κάτοχος μιας καρδερίνας οφείλει στο δημόσιο. Ομοίως ο κάτοχος εισαγόμενης χαμουρομπεκάτσας καθώς και οι ιδιοκτήτες σκυλιών-γατιών. Κατσαρίδες, ποντίκια (πλην χάμστερ), σκουληκαντέρες και εδώδιμοι όφηδες δε θεωρούνται τεκμαρτοί και απαλλάσσονται.

Από το χαράτσι δεν εξαιρούνται επίσης οι σφηκοφωλιές, οι χελιδονοφωλιές, οι κερύθρες, το δεντρόσπιτο του Νιλς Χόλγκερσον και το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι.

Το μέτρο ισχύει επίσης για τους άστεγους, τους νεκρούς, τους αγέννητους, τους πλημμυροπαθείς, τους σεισμοπαθείς, τους ηφαιστειοπαθείς.

Οι πολίτες που αδυνατούν ή αρνούνται να είναι συνεπείς στο φορολογικό τους αυτό καθήκον θα φυλακίζονται και θα τους επιβάλλεται επιπρόσθετο χαράτσι όπως αυτό εφαρμόζεται αδέκαστα και στους φυλακισμένους.

[επεξεργασία] Αντιδράσεις

Guill

Φοροφυγάδες

Οι πολίτες της χώρας με αγάπη εναγκάλισαν την ευκαιρία ετούτη για εκπαίδευση της φορολογικής τους συνείδησης. Πρόθυμοι στήθηκαν στις ουρές των Δ.Ο.Υ. από τα ξημερώματα ενώ δεν έλειψαν και μικροεπεισόδια μεταξύ ανυπόμονων φορολογουμένων και αργόμισθων υπαλλήλων.

Οι ελάχιστοι εκείνοι που εναντιώθηκαν στο χαράτσι σχημάτισαν το κίνημα "Δεν πληρώνω" και ως αντίμετρο πούλησαν το σπίτι τους σε μια μάταιη προσπάθεια ν' απαλλαγούν από το φόρο. Ως εκ τούτου ισχυροποιήθηκαν οι πωλήσεις του Αντύπα-single "Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο", του Πάριος-single "Το πουλάω το σπίτι" και του Παπαμιχαλο-single "Δημήτρη μου Δημήτρη μου μού τό 'κλεισες το σπίτι μου".

[επεξεργασία] Δείτε ακόμα