Χαράλαμπος

My son,asked for himshelf another kingdom,'cause that which i live is too small for him..

αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ μετά την εξαφάνισή του από το σπίτι του...

[επεξεργασία] Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (γιος του Ανέμου και της Ποτούλας) είναι ο υπέρτατος, ο δυναμικός, ο πιο πάνω από τον Θεό. Δυναμικός και Δυναμιτικός κρίκος που συνδέει τα Πάντα και τους πάντες!! Ανηψιός του Μήτσου και της Μαρίκας που κρατάει την παντόφλα, έζησε ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ τα παιδικά του χρόνια στην ΕΛληνική επαρχία. Όταν ενηλικιώθηκε αποφάσισε να δημιουργήσει το σύμπαν...(εννοείται πως η ΕΛλάδα και ο Chuck Norris υπήρχαν πριν το σύμπαν)...

Το πρόβλημα όμως με τον ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ήταν πως, σαν γέννημα θρέμα ΈΛληνας,βαριόταν να κάνει το οτιδήποτε. Έτσι, σε μια χρονική στιγμή (δεν υπήρχαν ακόμα μέρες και νύχτες) βρήκε τον Chuck και του ανέθεσε να δημιουργήσει τον κόσμο με την στριφογυριστή κλωτσιά που μόλις του είχε διδάξει. Και αυτό έκανε ο Chuck (για το δικό του καλό φυσικά). Μετά την δημιουργία του κόσμου, ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, αποφάσισε να δημιουργήσει τους ανθρώπους (εκτός των ΕΛλήνων φυσικά, καθώς αυτοί υπήρχαν από πάντα). Η επιρροή Του στην ζωή μας, καθημερινά, είναι τεράστια.
Είναι αυτός που μας εμπνέει να λέμε ψέματα, να αργούμε στο σχολείο, να τρωμε αποβολές, να κατουράμε απ' τα μπαλκόνια τους περαστικούς και είναι αυτός που κατάφερε να πείσει κάποιον Ιησού να πείσει τους ανθρώπους πως υπάρχει Θεός, μόνο και μόνο για να μείνει κρυφό το Ονομα Του!! Ποτέ κανείς δεν Τον έχει συναντήσει από κοντά, εκτός από κάποια φοβερά παιδιά από τη Λάρισα που αποτελούν τους μοναδικούς Του φίλους από την Αρχή.
Ανά τους αιώνες έχει εμπνεύσει πολλούς καλλιτέχνες οι οποίοι μιλούσαν στα έργα τους για ένα Ων, τόσο μοναδικό όσο και η κλανιά Του. Κατά την αρχαιότητα, εμφανίστηκε στην ΕΛλάδα ένας προφήτης που μιλούσε για τον πραγματικό Δημιουργό. Το όνομα του προφήτη ήταν Μούσης και από τότε έγινε διάσημος με το προσωνύμιο Μούσης The Great. Από τότε η επίσημη θρησκεία των ΕΛλήνων είναι ο Χαραλαμπισμός και γιορτάζεται καθημερινά με γιορτές λατρείας και χαράς!!!!

[επεξεργασία] ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Facts

  1. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ μια φορά κρυολόγησε και κατά λάθος φίλησε ένα γουρούνι στο Μεξικό...μετά από λίγο καιρό εξαπλώθηκε μια ίωση που σκοτώνει κόσμο και κοσμάκι..
  2. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στο κρυφτό δεν χρειάζετε να κρύβετε..
    Decolon

    γκραβούρα του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ αφού φίλησε ένα γουρούνι και έγινε το 'DE COLON'

  3. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ μπορεί! Εσύ ΟΧΙ!!!
  4. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ τυχαίνει και ο ύπνος του κοιμάτε σε αντίθεση με τους ανθρώπους που κοιμούνται και η τύχη τους δουλεύει!!
  5. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ γέννησε τον Λέμμυ και του έδωσε μια κιθάρα που είχε τέσσερις χορδές...κάπως έτσι γεννήθηκε το Μπάσο...
  6. Ο Μπιγκ Μπράδερ σε κοιτάει...τον οποίο τον βλέπει και ξέρει ποιος είναι ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ!
  7. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ γυρίζει το κεφάλι και προλαβαίνει να δαγκώσει το αυτί του!
  8. Ο ΧΑΡΑΛΑΠΟΣ κλειδώνει το συρτάρι και προλαβαίνει να ρίξει το κλειδί μέσα!
  9. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ δημιούργησε τον φραπέ, την μπύρα, την βότκα και τον Μάκη...
  10. O ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ξέρει την μυστική συνταγή του Βλάχου!
  11. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ φυσάει τον τοίχο και κάνει και γ..ώ τα γκράφιτι...
  12. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ μια φορά έκλασε και έγινε ένα μεγάλο μπαμ (Μπιγκ Μπανγκ) στο Διάστημα..
  13. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ είναι ο αρχηγός των MONSTERS..
  14. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ κάποτε έδεσε ένα άρμα..με Γόρδιο Δεσμό!!
  15. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ είναι η Δευτέρα Παρουσία..
  16. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ έχει δει βίντεο του Λέμμυ που δεν έχει ο Makis...
  17. O ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ έσωσε τον 50 Cent από τις σφαίρες που έφαγε γιατί γουστάρει χιπ χοπ..
  18. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ έχει κλάψει μια φορά, αλλά πάλι καλά βρέθηκε κάποιος Νώε να σώσει τον κόσμο..
  19. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ όταν παίζει Λάιν Έιτζ είναι χήροου από το 1 λέβελ!
  20. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ όταν πίνει, μεθάει το κρασί...
  21. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ είναι ο Άγνωστος Στρατιώτης!!
  22. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ είναι ο άγνωστος Χ..
  23. Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ έχει καταφέρει να σπάσει τα συστήματα ασφαλείας των Λίνουκς...
  24. Oι άνθρωποι φοράνε φανελάκι του Σούπερμαν..ο Σούπερμαν φοράει φανελάκι του Τσακ Νόρρις...ο ΤΣακ Νόρρις φοράει φανελάκι του Μούση και ο Μούσης φοράει φανελάκι του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ!

[επεξεργασία] Άλλα φρούτα

Τί φρούτο είστε?
 
133
 
69
 
33
 
98
 
20
 
177
 
38
 
66
 
35
 
81
 
46
 
68
 
41
 
77
 
144
 
765

Η ψηφοφορία δημιουργήθηκε στις 12:37, 9 Ιανουαρίου 2010 και μέχρι στιγμής 1891 άτομα έχουν ψηφίσει.

Το άρθρο αυτό δεν έχει ιντερβικιές.Πηγαίνετε γρήγορα να του βάλετε τις απαραίτητες ιντερβικιές, γιατί αλλιώς θα πάτε εδώ.