Χαρά

Ποια είναι η Χαρά

Δεν θα μιλήσουμε για τον αστέρα Χαρά. Άρα φίλοι Αστρονόμοι μπορείτε να πηγαίνετε, και παρακαλώ μην κάνετε φασαρία.

Φήμες φέρουν την Χαρά να είναι αδελφή του Chuck Norris (πώς θα μπορούσα να μην τον συμπεριλάβω) χωρίς όμως να μπορούν να επιβεβαιωθούν. Μία ελιά πλατύφυλλη στην αριστερή γλουτιαία περιοχή την οποία έχουν και οι δύο είναι η μόνη ένδειξη απόδειξη ότι αυτοί οι δύο είναι αδέλφια.

Τι έκανε η Χαρά όταν ήταν μικρή

Η Χαρά σαν παιδί, ήταν παιδική χαρά και στα υπαίθρια παιχνίδια της διασκέδασαν χιλιάδες παιδιά. Πάντα εκεί ήταν Χαρά Θεού και τα παιδιά διασκέδαζαν πολύ.

Τι κάνει η Χαρά; (μια χαρά)

Χαρά: Επιχειρηματίας με μεγάλη αλυσίδα καφέ με την επωνυμία «Το καφέ της Χαράς». Διαθέτει όλων των ειδών ροφήματα. Από τσάι του βουνού με μελισσόκαμπιες, μέχρι energy drink από αμελέτητα ταύρου ευνούχου.

Η Χαρά εκτός από καδενοφόρα αλυσίδα καφέ διαθέτει και πολλούς χώρους συνεστίασης ανθρώπων του πνεύματος, όπου μοιράζονται σκέψεις και προβληματισμούς, πάντα όμως με χιούμορ και καλό κέφι. Μέσα από τέτοιες συνεστιάσεις γεννήθηκαν μεγάλα αριστουργήματα, που αποτελούν μεγάλη κληρονομιά για τον παγκόσμιο κινηματογράφο και λογοτεχνία. Κλασικό παράδειγμα μια τέτοιας συνεστίασης είναι το αριστούργημα «Κωνσταντίνου και Ελένης» που προβάλλεται ακόμα και σήμερα, 1000 χρόνια μετά την δημιουργία του.

Σκοτεινή εμμηνόπαυση περίοδος της Χαράς

Η Χαρά ως πρόσωπο γνωστό και μία Celebrity δεν γλύτωσε από τα υποχθόνια εγκληματικά μυαλά που την είδαν ως ευκαιρία για αρπαχτή. Το σωτήριο έτος 2009 την παραμονή των γενεθλίων της εξαφανίζεται χωρίς κανένα ίχνος. Η οικογένειά της ζει μια τραγωδία. Οι μαρτυρίες για τη νύχτα της εξαφάνισής της είναι αντιφασκόμενες και δεν ποδηλατούν πουθενά. Όλοι είναι πλέον ύποπτοι. Η εξαφάνιση της Χαράς γίνεται η αφορμή να βγουν στην επιφάνεια καλά κρυμμένα μυστικά (που μόνο ο Μάκης γνωρίζει) και ψέματα και οι αποκαλύψεις είναι τόσο δραματικές ώστε τα ερωτήματα γίνονται βασανιστικά: Πόσο καλά γνωρίζει μια οικογένεια το παιδί της; Τι έχει συμβεί στη Χαρά; Και το κυριότερο: Πριν χαθεί η Χαρά έφαγε όλη την ταραμοσαλάτα; Η Χαρά αγνοείται.

Ευτυχώς όμως όλα τελειώνουν καλά όταν ένας σέρφερ (και πάλι φήμες φέρουν τον σέρφερ να είναι ο Chuck Norris αφού στο σημείο φύτρωσε μια ελιά πλατύφυλλη) εντοπίζει τυχαία (;) (δεν νομίζω) την Χαρά, η οποία πήγε να μαζέψει μελισσόκαμπιες στο λιβάδι, εκεί που είναι το μικρό σπίτι και το Haunted Hill House της Shirley Jackson. Η Χαρά σώζεται και στο μέρος στήνεται ένα τεράστιο άγαλμα μιας σανίδας προς τιμή του άγνωστου (δεν νομίζω) σέρφερ που έσωσε την Χαρά από τους κακοποιούς. (Αλήθεια αυτοί τι έγιναν;) Περιττό να αναφερθεί ότι ο Μάκης έχει όλο το περιστατικό σε DVD.

Τι άλλο έκανε η Χαρά

Η Χαρά έχει γράψει και ευαγγέλια, τα γνωστά Χαράς Ευαγγέλια, αλλά κανένα από αυτά δεν έχει διασωθεί αφού όταν απήχθη οι αδίστακτοι εγκληματίες πήραν και τα Ευαγγέλια μαζί τους και από τότε δεν βρέθηκαν ποτέ. Διασώθηκαν μόνο ορισμένα αποσπάσματα από σελίδες που σκίστηκαν κατά την διαφυγή των αδίστακτων εγκληματιών.

Αγαπημένη φράση της Χαράς:

(Είμαι) μια χαρά / μια χαρούλα

  • Γεια Χαρά

Ένας περαστικός στην Χαρά

Αν θέλετε μπορείτε να δώσετε Χαρά σε κάποιον διότι η χαρά ενοικιάζεται για το πολύ λογικό ποσό των 100 ευρώ την ώρα.