Χανς Μπάκε

“Eδώ οι μπάκες χάνονται, ο Χανς χτενίζεται!”

~ Ο Γιώργος για τον Χανς Χάσε Μπάκε
Bakes 4.jpg

Χανς Μπάκε

Ο Χανς Χάσε Μπάκε ήταν ένας απίθανος Σκανδιναβός προπονητής που βρέθηκε για 2 μήνες στον Π.Α.Ο. Είχε μεγάλες επιτυχίες όπως την ήττα με 0-2 από το μεγαθήριο του Παγκόσμιου ποδοσφαίρου Ιωνικό και 1-1 με τον κολοσσό του μπάτζετ των 30,000 ευρώ και τον Ουκρανών Γκαλάκτικος Μέταλουγκ Ζαπορίζα. Όμως η άσπλαχνη δίοικηση της ομάδας απέλυσε αυτόν τον εξαίσιο τεχνικό γιατί μετά την ιστορική ισοπαλία (τιμή και δόξα) και ενώ οι οπαδοί πανηγύριζαν γκρεμίζοντας ό,τι έβρισκαν μπροστά τους πιάστηκε στα αποδητήρια να τρώει 2 μπανάνες, είδος που αποτελεί πολύ βαριά ντόπα και απαγορεύεται δια ροπάλου από την Ουέφα! Είχε μάλιστα και μία εντυπωσιακή νίκη με 2-0 κατά του πρώην πρωταθλητή Ευρώπης Απόλλωνα Αθηνών σε φιλικό στο οποίο μάλιστα τραυματίστηκε από την υπερπροσπάθεια ο καλύτερος παίκτης της ομάδας Έκι Γκονζάλες. Μετά την απομακρυνσή του πλήθος κόσμου διαδήλωσε στην Ομόνοια για διαμαρτυρία.

[επεξεργασία] Στατιστικά

Σε δύο μήνες είχε 4 επίσημα ματς και αρκετά φιλικά. Είχε 2 μεγαλειώδεις νίκες στα επίσημα με 4-1 στην έδρα καμίνι του Αιγάλεω και με 1-0 κατά της Ευρωπαικής Ξάνθης. Έφερε ακόμη 1-1 με το καμάρι της Ουκρανίας! Είχε και μία ήττα με 0-2 απο τον Ιωνικό στην οποία όμως πάλεψε πολύ και όλος ο κόσμος μετά έλεγε δεν πειράζει προπονητάρα μου. Λόγω της λατρείας που είχαν οι οπαδοί του Π.Α.Ο γι'αυτόν του έδωσαν το ψευδώνυμο Χάνος Μπάκας. Πρίν το Π.Α.Ο είχε θητεία στη Κοπεγχάγη με την οποία διέπρεπε. Είχε χάσει με 0-5 στην έδρα του από την εξαίσια Γκόριτσα και είπε «δεν πειράζει τα έχει αυτά το ποδόσφαιρο». Μετά πήγε στην Αυστρία όπου προπόνησε για ένα χρόνο μια ομάδα στην οποία δίδαξε ποδόσφαιρο. Υπάρχουν φήμες ότι θα φτίαξει η θύρα 13 άγαλμα του έξω από την Παιανία ενω ο υπουργός αθλητισμού Γιώργος Ορφανός και ο Βασίλης Γκαγκάτσης πέφτουν στα πόδια του για να αναλάβει και την Εθνική. Δεν ξέρουμε ακόμα που θα συνεχίσει την μεγαλοπρεπή καριέρα του άλλα λέγεται ότι η Τσέλσι, η Λίβερπουλ, η Μάντεστερ και η Μπάγερν κάνουν ουρές. Ο Μπάκε λέει ότι θέλει μια μεγάλη ομάδα με σοβαρούς στόχους γι'αυτό μάλλον θα πάει στη Καφέ Όπερα. Μόλις μαθεύτηκε αυτό η Καφέ Όπερα διαλύθηκε (τάχα λόγω συγχώνευσης) και ο Χανς Μπάκε έγινε το φαβορί για την τεχνική ηγεσία της εθνικής ομάδας του Μοντσεράτ.