Χαλ

Εσωγήινοι, δηλαδή πλάσματα που ζουν στο εσωτερικό του πλανήτη Γη. Έχουν φιλικές σχέσεις με τους Πατ και μισούν μέχρι αηδίας τα Βριλ. Η κύρια έξοδός τους βρίσκεται στο Χαλάνδρι, αλλά πρόσφατα δημιούργησαν μία στο γήπεδο της αγγλικής ομάδας ποδοσφαίρου Χαλ (βαρβαριστί: Hull). Τυχαίο; Δε νομίζω.

[επεξεργασία] Εμφάνιση

Οι Χαλ είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα πλάσματα που ζουν στο εσωτερικό της Γης πολύ μεγάλα και αυτό τα κάνει τρομακτικά. Έχουν ύψος περίπου ένα μέτρο. Είναι συνήθως κίτρινα, με κοκκινωπά κεφάλια και τεράστια αυτιά. Οι μύτες τους είναι επίσης μεγάλες, με ακόμα μεγαλύτερα ρουθούνια. Είναι απίστευτα τριχωτοί και βρώμικοι. Έχουν γαμψά νύχια σε πόδια και χέρια. Αυτό όμως που τα κάνει ακόμα πιο τρομερά είναι τα μάτια τους. Δεν είναι τίποτε άλλο από δύο μικροσκοπικές μπίλιες, στο χρώμα του ξεθωριασμένου γαλάζιου, που φωσφορίζουν στο σκοτάδι.

[επεξεργασία] Η μετανάστευση, οι πλαστικές επεμβάσεις και η κατάθλιψη

Old man funny face

Να μια επιτυχημένη πλαστική επέμβαση.

Το μεγάλο ύψος των Χαλ σε συνδυασμό με τον υπερπληθυσμό που επικρατεί μέσα στη
Troll 2

Αρσενικό Χαλ σε βαρύτατη κατάθλιψη.

Γη, έχει οδηγήσει πολλά Χαλ στη μετανάστευση στην επιφάνεια της Γης. Επίσης ο καθαρός αέρας και το φρέσκο σουβλάκι που υπάρχει εκεί παίζουν το ρόλο τους. Επειδή όμως κινδυνεύουν να αναγνωριστούν από τους ανθρώπους οδηγούνται σε επεμβάσεις αλλαγής φυλής, η περισσότερες από τις οποίες είναι αποτυχημένες.

Τα περισσότερα Χαλ τα οποία φεύγουν για την επιφάνεια της Γης είναι τα θηλυκά, που ψάχνουν πιο προικισμένους άνδρες. Έτσι η έλλειψη γυναικών οδηγεί τα κακόμοιρα αρσενικά Χαλ στο συχνό αυνανισμό και εν τέλει στη βαριά κατάθλιψη.