Χέρι

Αυτό το άρθρο χρειάζεται επέκταση. Όποιος θέλει ας δώσει ένα χεράκι.

“Ψηλά τα χέρια και κάτω τα βρακιά! Λαγνεία!”

- Ο Μάρτωρ-λάγνος για τα χέρια.

“Τα χέρια στο κεφάλι και τα κεφάλια κάτω άκι σκυφτά!”

- Μπάτσος για τον τρόπο που τα προτιμάει.
Πόδι χήνας

Τυπικό χέρι

Scary 2 hand

το χέρι πρωταγωνιστεί στην τηλεόραση... το χέρι αυτό είναι γνωστό και ως the fucked up hand

Το χέρι είναι ένα πόδι που 'μεινε στον αέρα, δηλαδή μέλος του άνω θρώσκοντα τεράποδου, ώστε να γίνει ένα χειρότερο πόδι. Σαν μέλος του σώματος συναντάτε εις διπλούν, ένα από την αριστερή πλευρά και άλλο ένα από την δεξιά, ώστε να μας μπερδεύει όταν κοιτάμε τα χέρια μας στον καθρέφτη και να σπάμε το κεφάλι μας, γιατί ο καθρέφτης δείχνει το αριστερά δεξιά και όχι το πάνω κάτω!

Ανάλογα με το καλό μας χέρι, (αυτό με το οποίο την παίζουμε για αγοράκια ή την μπήζουμε για κοριτσάκια) είμαστε αριστερόχειρες ή δεξιόχειρες, ενώ αυτοί που δεν την παίζουνε ονομάζονται αυτόχειρες. Η χρήση του χερικού αναπτύσει τον εγκέφαλο. Από τα δείγματα που μελετήθηκαν οι επιστήμονες συμπέραναν ότι το μυαλό αυξάνεται τόσο πολύ ώστε πιέζει το οπτικό κέντρο του εγκεφάλου σε τέτοιο βαθμό ώστε να προκαλεί τύφλωση.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Έχει και συνέχεια...

[επεξεργασία] Το σηκωμένο χέρι

Η ιστορία του σηκωμένου χεριού είναι πολύ παλιά. Έχει αποδειχθεί ότι το χέρι ανακαλύφθηκε όταν ο ένας πίθηκος σήκωσε το μπροστινό του πόδι για να δείρει τη γυναίκα του με πολύ καλά αποτελέσματα. Αυτό πέρασε στις επόμενες γεννιές, ενώ το χέρι εξελίχθηκε και διαμορφώθηκε,έτσι ώστε εκτός από το δάρσιμο να μπορεί και να χουφτώσει. Αργότερα ο άνθρωπος ανακάλυψε ότι το ξερό του μπορούσε να το χρησιμοποιήσει για να δέρνει και να χουφτώνει και άλλα πράγματα εκτός από τους αγαπημένους του, τα αντικείμενα, τα εργαλεία και εγένετο η τεχνολογία! Από τότε πλέον οι άνθρωποι μάθανε να βαράνε και να χουφτώνουνε περισσότερο τα τεχνολογικά αντικείμενα από άλλους ανθρώπους.

Οι Υπουργοί Παιδείας και οι γονείς νοσταλγώντας την παλιά λειτουργία του χεριού εξαναγκάζουν τα παϊδάκια τους να σηκώνουν τα χέρια τους στον αέρα. Είναι μάλιστα συνήθης πρακτική οι νέοι γονείς να τραβούν τα χέρια των μικρών παιδιών προς τα πάνω για να μακρύνουν μια ώρα αρχίτερα, αν και πονάει λίγο τα παιδιά, αλλά αξίζει τον κόπο.

Αν είστε παιδιά απολαύστε το σήκωμα των χεριών τώρα που μπορείτε, γιατί αν μεγαλώσετε και σηκώσετε χέρι... θα σηκωθεί κάποιο άλλο να σας πλακώσει!

[επεξεργασία] Διάσημα χέρια

[επεξεργασία] Τί μπορείτε να κάνετε με ένα χέρι;

[επεξεργασία] Πιάστε επίσης

[επεξεργασία] εξωτερικοί σύνδεσμοι που μπορείτε να πιάσετε επίσης

The Hand