Φρικηπαίδεια:Φ.Σ.

Ανακατεύθυνση από Φ.Σ.
RoundTableKnights friki

Τα μέλη της Φ.Σ. δίνουν τον όρκο της ολοκληρωτικής φρίκης.

Τι εστί Φ.Σ.

Η εταιρία Φ.Σ. δημιουργήθηκε στις 30/11/2008 από τρία ρεμάλια της φρικηπαίδειας, τον ρεζίλη Γούντιο, τον αρχίδι tzellos και το πρεζόνι Νίκος_Κ. Σκοπός αυτής της διαβολικής ένωσης είναι, τι άλλο, η κατάκτηση της Φρικηπαίδειας και η μετατροπή του κόσμου σε Κάγκουρες. Η εταιρία παρασκευάζει άρθρα με τέτοια ηλιθιότητα σημαντική αξία που φαίνεται ξεκάθαρα. (Πάρτε μάτι παρακάτω την λίστα με τα άρθρα που παρασκευάζει η εταιρία και άμα επιζήσετε θα είναι θαύμα...) Το Φ.Σ. σημαίνει Φρικηπαιδική Συνεργασία (ποιος μαλάκας σκέφτηκε τέτοια μαλακία); Να είστε σίγουροι πως η Φ.Σ. θα κατακτήσει τα πάντα! Μπουχαχά!

90

Το λογότυπο της εταιρίας, μια δημιουργία του Νίκου_Κ.

Ποια είναι η αλήθεια πίσω από τους τρεις συντελεστές;

Ο Συντελεστής (με Σ κεφαλαίο) Νίκος_Κ πρόσφατα αποφυλακίστηκε από το Ασκαμπάν και είναι πρόθυμος να ξανασκοτώσει την μικρή Αννούλα. Είχε δουλέψει με τον Ξέρξη και υπήρξε διαφωτιστής. Αφού δολοφόνησε την Ζήνα (δύο μήνες πριν) έκαμε διακοπές με τον συνάδελφό του στο Άγιο όρος, στο Βατοπέδι. Τώρα, είναι σπίτι του και μαραζώνει. Στις 10/01/2009 είπε ο Γούντιος να κάνουν συνεταιρισμό και στις 10/01 ο άλλος δέχτηκε. Παρόλα αυτά, η Φ.Σ. γιορτάζει στις 06/12 και όχι στις 10/01. Ο Συντελεστής (με Σ κεφαλαίο) Γούντιος δολοφόνησε τον Τσακ Νόρις (όχι ρε παιδιά , απλή συνωνυμία είναι με τον Τσακ, μη φοβάστε) και οι Τέξας Ρέιντζερς δεν τον έπιασαν. Συνεργάστηκε με τον Συντελεστή (με Σ κεφαλαίο) Πράκτορα Ν.Κ και μαζί δημιούργησαν αυτή τη σκοτεινή συνεργασία. Ο Συντελεστής (με Σ κεφαλαίο) tzellos δολοφώνησε τον Χάρι Πότερ και επέζησε από τα σουβλάκια του Στέλιου. Ο tzellos εγκατέλειψε και γι' αυτό την θέση του πήρε ο Γούντιος. Τώρα ο tzellos επέστρεψε και καταστρώνει νέο σχέδιο κατάκτησης της Φρίκηπαιδειας μαζί με τους συνεργάτες του. Τρία καινούρια μέλη μπήκαν στην Φ.Σ. από τους οποίους ο ένας δολοφονήθηκε απολύθηκε λόγο κακής συνεργασίας. Ο Πράκτορας ΝΚ παραιτήθηκε εξαιτίας εγάλης μυστικότητας και ήταν καταζητούμενος από τα Νάρχ. Άφησε την εταιρεία στον συνεργάτη του tzellos όπως λέει και στην διαθήκη του.

Δημιουργίες

Μέλη της Φ.Σ.:

Leader: Νick
Subleaders: , Ζουλού και Γούντιος
Μέλη: ‎BubbleBabis

Συνεργασίες

Toredid

Dada