Φ.Ε.Τ.Αχ

Ποιοι από εσάς λατρεύετε το τυρί? Ποιοι το αναζητάτε σε όλα τα μέρη της γης; Ποιοι κλαίτε και μετά βαζετε το χέρι σας στην μπρίζα; Για όλους εσάς λοιπόν που σας ολοκληρώνουν οι ρητορικές αυτές ερωτήσεις, είμαι σίγουρος ότι η λέξη - σύνθημα - τρόπος ζωής - οδοδείκτης - μητέρα της γαστρικής πανδαισίας για την οποία δημιουργήθηκε το ποιοτικό αυτό άρθρο θα σας γεμίσει ικανοποίηση και ηδονή.

[επεξεργασία] Φ.Ε.Τ.Αχ. ορισμός

Το Φ.Ε.Τ.Α. λοιπόν είναι τρόπος ζωής. Φήμες λένε ότι σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το πρώτο τραγούδι αφιερωμένο σε αυτήν την νέα αίρεση υμνώντας τα κατορθώματα των ηρώων της.

Φ.Ε.Τ.Αχ. σημαίνει:

  1. Φέρε
  2. Ένα
  3. Τυρί
  4. Αχ

[επεξεργασία] Οδηγίες χρήσης και διάφορα άλλα

Η προφορά του εν λόγω συνθήματος πρέπει να συνοδεύεται με μια στεντόρια κραυγή τρομάζοντας κάθε μορφή ζωής σε απόσταση 500 χιλιομέτρων.

Επιπλέον, εάν κάποιος θέλει να ειναι "in" και μέσα στα πραγματα (δες Γραμματική τμήμα - Πλεονασμός ή το Deja vu) ακολουθώντας την μάζα νομίζοντας ότι πρωτοτυπεί μπορεί όταν λέει τον κώδικα: Φ.Ε.Τ.Α. να τραβάει λίγο το γράμμα "ε" και να έχουμε το εξής αποτέλεσμα:

Φ.Έεεεεεεεε.Τ.Αχ....

Αυτό σε πολλούς από εσάς θα θυμίζει την γνωστή διαφήμιση με τον συμπαθητικό γεράκο που τρώει μπανάνες για πρωινό ο οποίος έχει κλείσει τον δρόμο με τα προβατάκια του και λέει σε όλους:

"Φεεεεεεεέτα....Αχ...." 

ούτως ώστε να περιμένουν λίγη ώρα. Άρα θα είναι πολύ ξεχωριστός χρησιμοποιώντας αυτήν την προφορά. Όλα τα κορίτσια θα σας αγκαλιάζουν και όλα τα αγόρια θα σας ζηλεύουν κλέβοντας σας διάφορες ατάκες και μορφασμούς.

Το τυρί λοιπόν όλοι το αγαπάμε, όλοι το προστατεύουμε και όλοι το τρώμε. Πρέπει να το υμνούμε και να το διαφημίζουμε σε όλους τους χορτοφάγους και αδηφάγους μπούληδες.

Καλή ιδέα θα ήταν να φτιάξουμε διάφορες λέσχες και παμπς όπου θα μοιράζουμε διάφορα τυριά από όλο τον κόσμο και θα τραγουδάμε τραγούδια αλμυρά (κρύο αστείο σε συνειρμό με την αλμυρότητα του τυριού).

Ελπίζω να πληροφορηθήκατε περί το Φ.Ε.Τ.Αχ και να ενστερνιστείτε τις διαφωτιστικές του ιδέες.
Ένας κανόνας της ζωής, ένα άστρο του πολύμορφου διαστήματος....
Ένα τυρί για δυσλεκτικούς ή μία ΦΕΤΑ με καημό...

[επεξεργασία] Δες ακόμα

Φέτα, Φέτιο 'Ηπυρο, Φίνα, Τυρί, Μπουγάτσα, Θεσσαλονίκη, Φ.Ε.Τ.Α.