Φυτό (χαρακτηρισμός)

“Πόσα κιλά είσαι;”

- Ο Τοτός για το Φυτό

“54”

- Το Φυτό για τον Τοτό

“Με τη γλάστρα ή χωρίς;”

- Ο Τοτός για το Φυτό

Φυτό παλιότερα έλεγαν αυτόν που δεν διάβαζε πολύ. Μετά όμως, αυτοί που δεν διάβαζαν πολύ αγρίεψαν, θέριεψαν κι αποφάσισαν να γυρίσουν τον όρο ανάποδα (και τι κατάλαβαν, αφού όταν βγαίνουν από το σχολείο αργότερα τρώνε ξυλαράκι και το βουλώνουν γιατί η γνώση νικά τα βούρλα με τα μπράτσα που στο τέλος δεν θα χρειαστούν σε τίτοτα).

Έτσι, "Φυτό" λέγεται πλέον αυτός που διαβάζει πολύ. Χρησιμοποιείται επίσης το υποκοριστικό "φυτούλης" και το μεγεθυντικό "φύτουλας".
Ως φυτά επίσης αναφέρονται και εκείνα τα άβουλα σπάνια όντα που ακολουθούν τυφλά κάποιο κόμμα, όταν ακολουθούν τελεία μιλάμε για κήπο.

[επεξεργασία] Από εμφάνιση, πώς πάμε;

Θα ήταν ρατσιστικό να πούμε πως όλα τα φυτά είναι άσχημα, φοράνε χοντρά γυαλιά, έχουν ανακατεμένα μαλλιά και σπυριά στα μάγουλα. Ακόμη και ο πιο όμορφος μαθητής ή η πιο όμορφη μαθήτρια στο σχολείο μπορεί να κρύβει μέσα του/της ένα "φυτό". Επομένως, αυτό που χαρακτηρίζει ένα "φυτό" δεν είναι η εμφάνισή του, αλλά η δίψα του για ασταμάτητο διάβασμα.

[επεξεργασία] "Μιάαααα χαράααα σε βλέπω!..." (τρέχει να κρυφτεί)

D-0401.jpg

Drouza sp, καλλιεργήσιμο φυτό Ναυπλίου

Τα φυτά αντιμετωπίζουν τα άσχημα σχόλια των δήθεν cool τύπων του σχολείου, με φράσεις του τύπου "ουουου, φυτό, σαν δεν ντρέπεσαι!", μόλις ένα από αυτά πάρει βαθμό 20 στα 20 - πέραν της μυωπίας.

Από την άλλη, όμως, οι τύποι αυτοί εκμεταλλεύονται τα φυτά. Τα χρησιμοποιούν ως "άσσο στο μανίκι" στα διαγωνίσματα ("Να κάτσω δίπλα σου για σήμερα;"), ή "δανείζονται" τα τετράδιά τους για να αντιγράφουν τις ασκήσεις τους, αλλάζοντας φυσικά τις λέξεις για να μην το πάρει χαμπάρι ο καθηγητής ("για πες, ρε, ένα συνώνυμο της λέξης 'συνίζηση'!"). Στις περισσότερες περιπτώσεις τα φυτά δέχονται να βοηθούν τους χλιμίντζουρες συμμαθητές τους άθελά τους ή και ηθελημένα, αν απειληθούν με ξυλοδαρμό στις τρεις το μεσημέρι στην παλιά αλάνα. Πρέπει να τονίσουμε ότι τα φυτά κατά ένα 99% κρύβουν απεριόριστους άσσους στο μανίκι τους. Πολλά φυτά εξασκούνται σκληρά στο bodybuilding και αναπτύσσουν μυική μάζα για να δέρνουν τους ανυποψίαστους και αφελής νταήδες του σχολείου αλλά και σηκώνουν το μαλλί για να αρέσουν στις γκόμενες. Εκτός αυτών τα φυτά συχνά στη σημερινή εποχή βάζουν και φακούς επαφής και μαγκεύουν για να αρέσουν στις γκόμενες. Συχνά θα τα δεις να μένουν "φυτά" μπροστά στις οθόνες του cyborg παίζοντας non-ending dotes. Αλλά όλα και όλα. Τα φυτά διαβάζουν... υπερβολικά... γι αυτό και έχουν αναπτύξει μία μορφή τηλεπάθειας και 50 τόνους IQ-ίσιο μυαλό. Οι γκόμενες γουστάρουν τα φυτά όχι μόνο για τα υπέρογκα μυαλά που κουβαλούν αλλά επίσης και για τα προσόντα που κρύβουν στο boxeraki (βλ. 51 εκατοστά). Τα φυτά μισούν τους emo αλλά όλες οι emo-γκόμενες τους κυνηγούν.

[επεξεργασία] Κατάληξη

Χαρακτηριστικό των φυτών είναι ότι μέχρι να φτάσουν τα 30 τα σπυριά έχουν φύγει, η μυωπία έχει αντιμετωπιστεί με λέηζα και η κορμοστασιά δεν έχει πλέον σημασία. Οπότε τους μένουν τα λεφτά, τα σπίτια και οι Λαμποργκίνες και Φεράρες που κονομήσανε από τη μαμιστερή δουλειά που τους εξασφάλισε το διάβασμα. Συνήθως πηδάνε τις γυναίκες των πρώην νταήδων όταν αυτοί λείπουν στην επαρχία ως πλασιέ εντομοκτόνων και ζωοτροφών. Αλλά επειδή πάντα μένει ένα υποτυπώδες φλωρεσάνς, τους τα τρώει μια χυμώδης ξανθιά (συνήθως πρώην γκόμενα του προαναφερθέντα νταή).

[επεξεργασία] Δες επίσης