Φυστικοπάθεια

Peanuts.JPG

Ένα από τα πολλά αίτια της φυστικοπάθειας.

Η Φυστικοπάθεια αποτελεί πάθηση του ανθρώπινου οργανισμού καθώς και κάθε οργανισμού που διακρίνεται από επιρρέπεια σε εξαρτήσεις παντώς τύπου. Το όνομα της είναι σύνθετο και προέρχεται από τις λέξεις φυστίκι και πάθος. Η λέξη φυστικοπάθεια εκφράζει τέσσερις ασθένειες αλλά πιο γνωστή είναι η Ξηροκαρπική έκφανση της φυστικοπάθειας ενώ τα άλλα είδη είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό.

[επεξεργασία] Είδη

Τα είδη της φυστικοπάθειας είναι δύο με δύο υποπεριπτώσεις σε κάθε είδος. Από το γνωστότερο στο πιο άγνωστο ταξινομούνται ούτω πως:

  • Ξηροκαρπική φυστικοπάθεια ή γενική ξηροκαρπική φυστικοπάθεια που αποτελεί ψυχολογική εξάρτηση σε Ξηροί Καρποί (sic) γενικότερα.
    • Οδοντιατρική ξηροκαρπική φυστικοπάθεια που προκαλείται από τμήματα ξηρών καρπών που κολλούν ανάμεσα στα δόντια των παθόντων.
  • Σεξουαλική φυστικοπάθεια Ι, που εκφράζει την εξάρτηση κάποιου στο σεξ ή αλλιώς "φυστίκι" και εμφανίζεται συνήθως στην αρχή σεξουαλικών σχέσεων που αργότερα οδηγούνται στην ολοκληρωτική σεξουαλική παρακμή.
    • Σεξουαλική φυστικοπάθεια ΙΙ ("Η Επιστροφή της Φονικής Σεξουαλικής Φυστικοπάθειας"), που δηλώνει κάθε είδος σεξουαλικού τραυματισμού που μπορεί να εμφανιστεί σε άνδρα ή γυναίκα μετά από έντονες σεξουαλικές πράξεις (φυστίκια).

[επεξεργασία] Γενική ξηροκαρπική φυστικοπάθεια

Είναι πολύ γνωστό το συγκεκριμένο είδος φυστικοπάθειας και τα χαρακτηριστικά τους, τα κυριότερα των οποίων είναι: άγχος, φαγούρα, δάγκωμα νυχιών, ακούσιες προτάσεις των χεριών προς το μπωλ με τα ξηροί καρποί στο τραπέζι του κέντρου διασκέδασης, ακατάσχετη κατανάλωσης μπύρας και ηδύποτων, καθώς και ακραίες εκφράσεις αγένειας προς σερβιτόρους.

Όταν δε άτομο καταληφθεί από την εν λόγω μορφή της πάθησης σε εξωτερικό χώρο, η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι τεράστια με αποτέλεσμα τεράστιες ποσότητες τσοφλίων κυρίως μαύρων και άσπρων σποριών, να συσσωρεύονται σε πλατείες με εξαιρετικά μεγάλες συγκεντρώσεις σε περιοχές γύρω από παγκάκια ή πεζούλια. Η συσσώρευση αυτή των τσοφλίων μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά που προέχεται από αυτανάφλεξη των, επειδή έχουν αγγιχτεί από άνθρωπο (που έχει εκ γενετής την ικανότητα της αυτανάφλεξης) και μεταδίδει στα τσόφλια την ιδιότητα του αυτή κβαντικά, με τον ίδιο τρόπο που το spin ενός ηλεκτρονίου γυρνάει ανάποδα, αν γυρίσει και ένα που παράχθηκε μαζί με αυτό από δίδυμη γένεση ενδεχομένως, σε κάτι ιδεατά πειράματα τα οποία λέγανε οι Αϊνστάιν, Ποντόλσκι και Ρόουζεν για να περνάει η ώρα.

[επεξεργασία] Οδοντιατρική ξηροκαρπική φυστικοπάθεια

Η μορφή αυτή της φυστικοπάθειας είναι γνωστή από πολύ παλιά στο ανθρώπινο είδος, τόσο παλιά ώστε να μη γνωρίζουμε επακριβώς την προέλευσή της. Έχουν βρεθεί σπηλαιογραφίες στο σπήλαιο της Αλταμίρα, οι οποίες απεικονίζουν έναν πρόγονο του σημερινού ανθρώπου με στραβωμένα μούτρα. Η εν λόγω σπηλαιογραφία αφού μελετήθηκε εκτενώς από αρχαιολόγους, ραδιοχρονολογητές και οδοντιάτρους, εξακριβώθηκε πως αποτελεί την πρώτη απεικόνιση της ξηροκαρπικής μορφής φυστικοπάθειας στο ανθρώπινο είδος.

[επεξεργασία] Σεξουαλική φυστικοπάθεια Ι

Όταν δύο μελισσούλες συναντηθούν και αγαπηθούν θα κάνουν μελισσάκια. Οι δύο μελισσούλες (πριν τα μελισσάκια), με τις πρώτες επαφές που θα έχουν θα ανακαλύψουν ή θα θυμηθούν τις χαρές του έρωτα. Αυτό το γεγονός θα απαγορεύσει για λίγο καιρό την ικανότητα του ενός ή του άλλου μελισσακίου για ουσιαστική ενασχόληση με οποιαδήποτε ασχολία, ακόμη και με αυτές που προηγουμένως θεωρούνταν επουσιώδεις και μηχανικές. Ο παθών μπορεί να ξεχάσει και να φάει γεγονός που θα επηρεάσει τις σεξουαλικές του αποδόσεις και να γίνει φαύλος κύκλος, αφού τελικά οι προσπάθειες τεκνοποίησης δε θα αποδώσουν ποτέ, ενώ ο αγώνας θα εντείνεται. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις φοιτητών που εξασκούνταν στη μη αναπαραγωγική σεξουαλική διεργασία και από υπερβάλλοντα ζήλο, νηστεία και ατέρμονη επανάληψη των πράξεων, οδηγήθηκαν αργά και ευχάριστα στο θάνατο από ασιτία.

[επεξεργασία] Σεξουαλική φυστικοπάθεια ΙΙ ("Η Επιστροφή της Φονικής Σεξουαλικής Φυστικοπάθειας")

Η σεξουαλική φυστικοπάθεια ΙΙ εκφράζει τον κάθε είδους τραυματισμό που προκαλείται από υπερβολικό ζήλο στη σεξουαλική πράξη και διακρίνεται από την σεξουαλική φυστικοπάθεια Ι, από το γεγονός ότι η πρώτη έχει ψυχολογική εξαρτησιακή βάση, ενώ η δεύτερη έχει ως βάση την ανάγκη για επέκταση της ηδονής ή τον μιμητισμό (βλέπε: πορνό). Αυτός ο σαφής διαχωρισμός μας επιτρέπει να εντάξουμε σε αυτή, τη δεύτερη μορφή, τραυματισμούς όπως: το που+σ0σπ4σιμο, στο οποίο τα σηρραγγώδη σωματίδια του πέους βλάπονται από υπερβολική κάμψη, πίεση ή στρέψη, την εμφάνιση αποτυπωμάτων δακτύλων στον κώ/\0 και σε άλλες ερωτογενείς ζώνες από έντονες επαφές των χεριών με το σώμα του συντρόφου / των συντρόφων, εκδορές και μόλωπες, διάρροια από παραφυσικές και μεταφυσικές δυεισδήσεις και άλλα. Η σεξουαλική φυστικοπάθεια ΙΙ αντιμετωπίζεται στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων από ειδικευόμενους εφημερεύοντες ιατρούς κυρίως λόγω του προχωρημένου της ώρας που συμβαίνουν.

[επεξεργασία] Θεραπεία

Όπως σε κάθε ασθένεια, έτσι και στη φυστικοπάθεια, η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. Ο μόνος τρόπος πρόληψης είναι η αποχή, είτε από τα ξηροκάρπια, είτε από τη σεξουαλική συνεύρεση. Και για τις δύο εξαρτήσεις, υπάρχουν ειδικευμένα κέντρα που βοηθούν κάθε εξαρτημένη προσωπικότητα (και οργανισμό για την γενική ξηροκαρπική φυστικοπάθεια), να ξεπεράσει την εξάρτηση του και να μπορέσει να αποτελέσει ενεργό μέλος της κοινωνίας και πάλι, απαλευθερωμένος από τικ, τακ και τραυματισμούς. Τα εν λόγω κέντρα πέρα από τη θεραπεία και την ψυχολογική υποστήριξη, προσφέρουν και μαθήματα γραφής, ανάγνωσης και συμπεριφοράς στην κοινωνία για τους πολύ βαριά ασθενείς.

[επεξεργασία] Διάσημοι ασθενείς

Bushcrazyhead.jpg

Ο Τζωρτζ Μπους ο Νεώτερος προσπαθώντας να βγάλει τμήμα φυστικιού αιγίνης ανάμεσα από τα μπροστινά δόντια.

Ο Γεώργιος Βους ο Πρεσβύτερος αλλά και ο Νεώτερος, αποτελούν γνωστούς ασθενείς της γενικής φυστικοπάθειας, γεγονός που αποδεικνύεται από πλήθος δημοσίων εμφανίσεων τους (βλέπε εικόνα).

Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.