Φυσική Ηλιθιότητα

Stupidity pie chart.png

Γράφημα ηλιθιότητας στα ανθρώπινα γονίδια (DNA) σε παγκόσμια κλίμακα. (NASA 2007)

“Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε η Φυσική Ηλιθιότητα, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”

~ Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν

Η φυσική ηλιθιότητα είναι το χάρισμα με το οποίο προίκισε η φύση τον άνθρωπο για να προλάβει τα χειρότερα.

[επεξεργασία] Επεξήγηση

Ο άνθρωπος γεννιέται ηλίθιος. Εντελώς βλάκας. Στην πορεία οποιαδήποτε άλλη πιθανή κατεύθυνση με δείγματα νοημοσύνης και ευφυίας είναι γενετικό λάθος. Αν ο θεός ήθελε ο άνθρωπος να έχει ευφυία δε θα χρειάζονταν σχολεία, πανεπιστήμια και διάφορα τέτοια ακατανόητα ιδρύματα.

[επεξεργασία] Ιστορικές Αποδείξεις

Αν ο άνθρωπος επίσης ήταν έξυπνος, το προπατορικό αμάρτημα δεν θα είχε συμβεί, καθώς ο Αδάμ δεν θα ήταν τόσο ηλίθιος να πάει με την Εύα και να μην περιμένει να γεννηθεί η Σκλεναρίκοβα! Άμα η δεύτερη του προσέφερε το "μήλο" ευχαρίστως, αλλά με την Εύα, ρε φίλε; Έλεος!

[επεξεργασία] Θεωρητική Προσέγγιση

Αν ο άνθρωπος δεν ήταν εκ γενετής ηλίθιος θα έπρεπε να περπατάει, να μιλάει, να δουλεύει, να γίνεται σκλάβος των γύρω του μέχρι να αγανακτήσει, να φθαρεί και να πεθάνει. Οπότε ο μέσος όρος ζωής θα είχε πέσει στα πατώματα... η ανάγκη επιβίωσης και το ένστικτο αυτό μας οδήγησαν στην φυσική ηλιθιότητα.

Από τα αρχαία χρόνια έως σήμερα η ηλιθιότητα αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης φιλοσόφων, μαθηματικών και κάθε λογής τυπάδων που έζησαν ανάμεσα σε αμέτρητους ηλίθιους οι απόγονοι των οποίων συνεχίζουν την ηλίθια παραδοσή τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα κόμματα (π.χ. η "Χρυσή Κραυγή"), οι πολιτικοί, πρόσωπα της υψηλής κοινωνίας, τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες και κεφαλαιούχοι και άλλοι μαλάκες που ανήκουν στη θρησκευτική ομάδα "Μάρτυρες του Αυνάν" (τη συνωμοσία έχει ξεσκεπάσει ο μέγας φυσικός-προφήτης-άγιος κ.Λιακόπουλος και πρόκειται να την αποκαλύψει στο κόσμο το Δεκέμβρη του 2012 στον ανακαινισμένο χώρο της Χαμένης Ατλαντίδας ενώ τα διαστημόπλοια των Ελ θα κατευθύνονται προς τη Γη).

Πολλά αρχαία χειρόγραφα δυστυχώς δε διασώθηκαν λόγω διάφορων μαλακισμένων του μεσαίωνα όπως των καλών παιδιών του Πάπα τα οποία από θεία αγάπη και έμπνευση μελετούσαν τα φαινόμενα της θερμοδυναμικής καίγοντας κοσμάκη (μα για να μετανοήσει το έκαναν!).
Πάντως η ουσιαστική πρόοδος σημειώθηκε με την ανάπτυξη του διαφορικού και ολοκληρωτικού διαλογισμού από τον Νευπόντιο και το Λαϊμπνίτζιο κατά το 17ο...αιώνα. Ο Νεύτωνας έκανε μια πρώτη προσέγγιση στο ζήτημα και πρότεινε την εξίσωση:

\Mu = \frac {\mathbf \nu \cdot\mathbf  \mu \cdot\mathbf  \pi} {\mathbf \nu}

(όπου Μ η μαλακία που επικρατεί σε ένα λαό, ν ο πληθυσμός του, μ η ειδική μαλακία του που εξαρτάται από πλήθος μαλακισμένων παραγόντων και π το πλήθος των πλουσίων σε αυτό) Αξιοσημείωτη υπήρξε η εξαιρετικά ιδιοφυής και συνάμα απλή άποψη του φυσικού Αλβέρτου Αϊνστανίνου κατά τον 20ο αιώνα:
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το Σύμπαν και η μαλακία του ανθρώπου. Για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος."
Οι τελευταίες μελέτες του μεγάλου επιστήμονα Τζαστίνιου Βιβέριου επί του θέματος έχουνε οδηγήσει στην αποδοχή από το σύνολο της επιστημονικής κοιλότητας της εξίσωσης:

\Mu = \frac {\mathbf \nu \cdot\mathbf  \mu \cdot\mathbf  \pi} {\mathbf \nu \cdot\mathbf \Nu \cdot\mathbf \lambda}

(όπου επιπλέον Ν ο αριθμός των καγιέν στη χώρα και λ ο μέγιστος χρόνος (σε αιώνες) διακυβέρνησης της χώρας από το ίδιο κόμμα) Συζητείται η εισαγωγή στην εξίσωση της mitsotakis constant.

[επεξεργασία] Παραδείγματα προς Μίμηση

Καραμάν-Αλής

και πολλοί άλλοι...

Άλλες γλώσσες