Φυλετικομαχίτιδα

“Ειλικρινά δεν γνωρίζω καμιά λύση για την αντιμετώπιση της ασθένειας”

- Ο Dr Oz στην Oprah για τη φυλετικομαχίτιδα.

“Προσβάλει άνδρες και γυναίκες ηλικίας 10- εώς -όσο πάει ετών.”

- Οι ειδήσεις για τη φυλετικομαχίτιδα.

“Είστε όλοι έναα τσούρμο παλιοnoob με αρχηγό τον atomaki7”

- Οι ξένοι παίχτες στο φόρουμ τους για τη φυλετικομαχίτιδα.

[επεξεργασία] Πότε άρχισε να εξαπλώνεται?

Η Φυλετικομαχίτιδα άρχισε την δράση τον Μάρτιο του 2008 και έχει προσβάλει ήδη 100.000+ διανοούμενους. Εμφανίστηκε στα καλά του καθου-menu και έκανε και αυτή μεγαλύτερο πάταγο και απ'την Θεοπούλα. Δεν γνωρίζουμε ποιός ήταν ο φορέας της αρρώστιας αλλά είναι πολύ πιθανό ότι άρχισε να διαδίδεται μέσω του Καράτζα-ferry και της Εφης- Δεν το λέω το άλλο για να μην φάω καμιά μήνυση. Πολλαπλασιάστηκε ραγδαία μεταξύ των Φιλειρηνιστών ( δηλαδή όλων των Ελλήνων ) γκούχου γκούχου , και το μόνο αντίδοτο που υπάρχει μέχρι στιγμής είναι η auto-κτονία εάν οι προσβληθέντες δεν επιθυμούν έναν αργό και βασανιστικό θάνατο με τρομερή ξενέρα, πείνα και δίψα.

Διαχειριστής και μόνος Βασιλέας είναι ο Σουηδικής καταγωγής Dimme-Οσο-Θελω-το-πουλάω.

Οι πάσχοντες από Φυλετικομαχιτιδα οφείλουν να κατηγορήσουν βετεράνους ανθρωπόμορφους πολεμιστές που έφεραν το μικρόβιο από ξένους πολέμους στο .net όπως οι Lemonidas ,Uldor , XYMAN , atomaki7 , ChriskL κ.α

[επεξεργασία] Ποιοί παίζουν το game?

Ελληνες,Τούρκοι και Σκοπιανοί μάχονται καθημερινά για την υπεράσπιση των συνόρων τους και την εξέλιξη της δικής τους αυτοκρατορίας.

Τις Φυλετικές Μάχες επιτρέπεται να τις παίζουν ΜΟΝΟ όσοι έχουν IQ Einstein και πάνω γιατί ΜΟΝΟ αυτοί μπορούν να κατανοήσουν τις κλασικές πολυπολύπλοκες, πολυπολυσύνθετες, πολυπεριπλεγμένες και πολυπερίπλοκες στρατηγικές, που θα κατατροπώσουν, θα κατανικήσουν τον εχθρό αποδεκατίζοντάς τον, εκμηδενίζοντάς τον, εξολοθρεύοντάς τον, θρυμματίζοντάς τον και σαρώνοντάς τον.

Αλλά μπορούν κιόλας να δημιουργήσουν δικές τους τεχνικές και στρατηγικές μιας και το παιχνίδι είναι 3ης γενιάς και υπάρχουν άπειρες επιλογές για τον user και ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας. Ο Τσακ Νόρις είναι ένα απ'αυτά τα 36.000 βλακοειδές διανούμενα πλάσματα.

Στη συνέχεια ένα διαφημιστικό φυλετικομαχητικό φυλλάδιο. Αποκαλύπτει και άλλα άτομα που ασχολούνται με τις φυλετικές μάχες, όπως ο Γιώργος Θάμνος ( George Bush ),ο Φασολάκης Ladas ( bin laden ), ο πρώτος emo δηλαδή ο Αδόλφος hit-lehr,ο Ναπολέων Βόνα-parties και ο Αγνωστος Εθνικιστής.

Fyletikmesmaxes

[επεξεργασία] Το game αναλυτικότερα.

Ο κάθε φυτοπορωμένος αρχίζει έχοντας ένα χωριό ( συνήθως την Κωλοπετεινίτσα, σπανιότερα το Παπανδρεουχώρι η τσα Ζωνιανά).

Αναπτύσσεται σταθερά και μπαίνει σε μια συμμαχία πχ Φιλική-Εταιρία, Καρμπονάροι, Ιερή συμμαχία κτλ. Μετά από αμέτρητες ώρες λιωσίματος, συνεχούς ανέχειας και πραγματικής βιοπάλης ο user έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει τον πρώτο του στρατιώτη. Είναι ένας Δορατοφόρος υπερήφανος για το δόρι του και την τεχνική του. Δυστυχώς όμως απ'το 2004 και μετά αλλά και από πιο πριν, η λέξη μετατράπηκε σε δόρατο=φόρος και είναι αναγκαίο το δόρατο να δηλωθεί στο κτηματολόγιο των φυλετικών μαχών για να μην < banαριστεί > ο παίκτης ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.

Κάπου εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι μια άλλη απαραίτητη προϋπόθεση για να παίξει κάποιος το game είναι έχει αφάνταστη νευρικότητα και φυσικά να μην είναι μαθητής. Ο πρώτος δορατοφόρος θα δημιουργηθεί μετά την πρώτη βδομάδα και η στρατιά ολόκληρη μετά την πρώτη δεκαετία. Στο τέλος του 1ου χρόνου θα μπορεί κάθε Ελληνας παίκτης να επιτεθεί σε έναν Τούρκο η σε ένα Σκοπιανό η σε έναν άλλο Ελληνα. Η εμφύλια σύγρουση είναι πολύ συχνή εξαιτίας των διαφορετικών θρησκευτικών αντιλήψεων πχ < Θρησκεία Παοκ vs Θρησκεία Αρη>.

Ο πιο δυνατός μαχητής του κάθε user είναι ο p-aladin ( δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν μαγικά λυχνάρια ούτε αμπούδες.) Υπάρχουν διαφόρων ειδών p-aladins. Μερικοί απο αυτούς είναι οι Ρημαδο-p-aladins οι Laos-p-aladins οι Κομουνιστο-p-aladins οι Συριζο-p-aladins και οι Πασοκ-p-aladins. Ολα τα είδη αποτελούνται και εκπροσωπούνται απο τα στελέχη τους.

Ο p-aladin με την μεγαλύτερη διάρκεια στο χρόνο υπήρξε ο Σημι-top-aladin. Οπως λέει και το όνομα ήταν top(Klein mein).

Στην επόμενη εικόνα ο Σημι-top-aladin κοιτώντας απειλητικά την αριστερά και έτοιμος να στρέψει το σπαθί του πάνω της,αποκλειστικά για εσάς.

P-aladin!

Να ευχαριστήσω θερμά τον άνθρωπο που μίκρηνε την εικόνα :D

[επεξεργασία] Που λαμβάνει χώρα ?

Τον χώρο που διαδραματίζονται οι Φυλετικές μάχες ( οι οποίες προέρχονται απο την φυλετικομαχίτιδα ) διεκδικούν 7 πόλεις καθε μια με δικά της επιχειρήματα ---> Σμύρνη, Χίος, Κολοφών, Ιθάκη, Πύλος, Άργος, Αθήναι.Ούπς τα μπέρδεψα! Επηρεάστηκα απο τον πολύ Ομηρο!

Τον χώρο που διαδραματίζονται οι Φυλετικές μάχες ( οι οποίες προέρχονται απο την φυλετικομαχίτιδα ) διεκδικούν αρκετές πόλεις κάθε μια με δικά της επιχειρήματα. Μερικές από αυτές είναι η New York PityTownsville(αποδείχτηε ότι τα Power Puf[βρομάει] Girls έχουν κολλήσει την ασθένεια της Φυλετικομαχίτιδας και δεν το λέω εγώ στην τύχη αν θέλεις να ξέρεις,αλλά για όλους όσους αναφέρθηκε ότι παίζουν Φυλετικές Μάχες υπάρχουν αποδείξεις σε ένα απ'τα απειράριθμα ( να είναι καλά το λεξικό) CD του Μάκη. Αλλες πόλεις με περισσότερα επιχειρήματα είναι τα Σέρρας.

Ο Καράμαν-Λη έχει κάνει τεράστιες προσπάθειες για να αποδείξει ότι από τις Σέρρες και μετά σε ολόκληρο τον κόσμο άρχισε να εξαπλώνεται η Φυλετικομαχίτιδα. Επίσης είναι πολύ πιθανό η αρρώστια να δημιουργήθηκε στο Κατσικιστάν ή στο Τζατζικιστάν.

Η Ατλαντίδα είναι μια από αυτές τις πόλεις,τη θέση της οποίας διεκδικούν οι Σκοπιανοί που υποστηρίζουν ότι είναι απόγονοι των τότε κατοίκων, αλλά απόγονοι και άλλων ανθρώπων όπως των Μακεδόνων, του πολιτισμού της Μεσσο-ποτα-μιας, των κατοίκων της Νότιας Αμερικής και συγκεκριμένα απόγονοι των Μάγιας των Αζτέκων και των Ολμέκων, απόγονοι των κατοίκων της Βενεζου-Ελλας, καθώς επίσης διεκδικούν κομμάτια γης στο Βόρειο και Νότιο πόλο, στην τour-kia και στην Εat-αλιεία.Ο χώρος των Φυλετικών μαχών θα ιδιωτικοποιηθεί 100% σε λίγες μέρες μιας και η Μονή Βατοπεδίου έχει αγοράσει ήδη το 90% των στρεμμάτων.

[επεξεργασία] Πότε λαμβάνει χώρα?

Αν και είπαμε ότι άρχισε πριν από 2 χρόνια έχει επικρατήσει η συνήθεια να λέμε ότι η φυλετικομαχίτιδα λαμβάνει χώρα σε μια εποχή με Νεράϊδες, Μάγισσες, Πρίγκιπες και Ξωτικά!!!(Πω πω SUPER DUPER). Ο κάθε ένας απ'τους παίκτες θα συναντήσει τη δική του Ε.Δ.Ε.Μ. (Έλληνες Διανοούμενοι που Έχουν Μαλάκυνση) (Πω Πω enthusiastic katapliktik!).

[επεξεργασία] Φοβερός Μαχητής που έγραψε ιστορία

Ο Μαχητής Του Βατοπεδίου και των Φυλετικών Μαχών σε πόζα που πάρθηκε απ'το Θεόδωρο Ρουσόπουλο μία μέρα που πήγε στη μονή για να μετανοήσει.

Προστάτης Κλίκαρε για να κερδίσεις 1.000.000 στρέμματα!

[επεξεργασία] Τα πρώτα 3 κτίρια που έχει το χωρ-yo

(1)Πρώτο και βασικότερο είναι το Επιτελείο(x-τελείο)Xtelio.Οσα περισσότερα level το ανεβάζει κανείς τόσο περισσότερα ανα-βολικά τεστοστερόνης θα παίρνουν οι εργάτες τουΕργάτες οπότε τόσο γρηγορότερα θα χτίζονται όλα τα άλλα κτίρια. Επίσης επειδή ο δημιουργός του παιχνιδιού (πιθανότατα ο φόρος-εώς-->αντίστροφα)τα σκέφτηκε όλα και δεν άφησε τίποτα απ'έξω υπάρχει η δυνατότητα για τις Μαζόχες (άσχημη λέξη και άσχημη περίπτωση)και τους τελειομανέστατους (πιο άσχημη λέξη και ακόμη πιο άσχημη περίπτωση)να γκρεμίσουν το Επιτελείο γιατί κουράστηκαν πολύ και ΟΧΙ πάρα πολύ για να το χτίσουν (Μαζόχες) ή να το γρεμίσουν επειδή σύμφωνα με τα στραβάδια τους βλέπουν πολλές φορές πέτρες οι οποίες τοποθετήθηκαν λάθος κατά την κατασκευή του έργου (τελειομανέστατοι). (2)Ενα άλλο κτίριο του χωριού που είναι πιο γνωστό στο κόσμο είναι η Φάρμα.Φαρμα. Στη Φάρμα ο you-sir(user)μπορεί να βλασφημεί ασυστόλως βλέποντας την Τσίλα να κάνει στριπτίζ τραγουδώντας τραγούδια σε ένα μοναδικό και αξιοσέβαστο style, το J'etem style. (3)Κρυψώνα.Στην κρυψώνα ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να κρύβει playboy και προφυλακτικά από τους γονείς του χωρίς να γίνετε αντιληπτός, αν φυσικά η κρυψώνα είναι καλή (δηλαδή πολλά level). Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η κρυψώνα στο game μοιάζει με αυτή του Αϊ(Σερραϊκός εμπρόθετος προσδιορισμός)Βα-silly(κρυψώνα=έλατο).

Για να μην το πάρει κανείς απότομα θα το πω κατευθείαν! Ο Αγιος Βασίλης στην πραγματικότητα δεν μοιράζει δώρα αλλά τα κρύβει. Είναι και μιας ηλικίας φυσικά και πιστεύει οτι εκεί που τα κρύβει δεν θα τα βρει κανείς. Επίσης λόγω της ευφυίας του τα κρύβει την ώρα που αλλάζει ο χρόνος για να κοιτάξουν όλοι τον καινούριο χρόνο και να μην τον πάρει κανείς χαμπάρι, όπως τουλάχιστον αυτός υποστηρίζει. Εδώ η κοινή Κρυψώνα του Βασιλάκη και των Φυλετικών μαχών.Kripsona

[επεξεργασία] Τα επόμενα 3 κτίρια που έχει το χωρ-yo.

(1)Η αποθήκη ή stor-age (που σημαίνει η ηλικία του στοριού (παντζούρι) στην Αγγλοβλαχοσαξονική διάλεκτο.Αποθήκη Στην αποθήκη ο user μπορεί να βάλει προϊόντα Goodie's & Badie's, hot dogs & cats McDonald (ΕμψίΝτόναλντ), Μπισκοτολούκουμα, Ντοματοσελινομαϊντανοκεφτέδες, Cocacola ή αλλιώς Coca-κόλλα ή προσθέτοντας ένα ra στο τέλος. (2)To Σιδηρωρυχείον (FEρυχείον)Sidirorixio. (3α)Το ΛατομείονLatomeio. (3β)Το ΞυλουργείονKsilourgio. Και τα 3 βοηθάνε στην παραγωγή πόρων (πιθανότατα συντομογραφία του πορωμένων). Όταν ο user έχει πόρους μπορεί είτε να αναβαθμίσει κτίρια είτε να δημιουργήσει στρατό. Ο στρατός αποτελείται από τον πάλαντιν, τους δορατοφόρους Δορατοφόος, τους τοξότεςΤοξοτης, τους ξιφομάχους--->Ξιφομαχοςτο ιππικό που διακρίνεται σε βαρύ και ελαφρύ (0 με 1% λιπαρά) και οι ανιχνευτές ή gossipers ή κατάσκοποι που μοιάζουν στις συνήθειες με τους χωριάτες, δηλαδή κοτσομπολεύουν και κατασκοπεύουνSpy και τέλος οι ανίκητοι Τσεκουρομάχοι---->Τσεκουρι..

[επεξεργασία] .

Για Πνευμάτικς Δικαιωμάτικς όλων των εικόνων που θα δείξω στα κτίρια του χωρ-you και φυσικά αν έχετε μαζοχίτιδα και θέλετε να κολλήσετε φυλετικομαχίτιδα μπείτε εδώ Φυλετικές fights (δεν λαμβάνω ευθύνη για οποιαδήποτε ασθένεια των ματιών ή του εγκεφάλου ή ζημιά του υπολογιστή ή κακό schooλικό βαθμό που θα πάρετε, είναι αποκλειστικά δικιά σας επιλογή!)

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.