Φυλή των Τζαμπατζή

Φυλή ανθρωποειδών, ζουν ανάμεσα στους ανθρώπους έχουν την ίδια συμπεριφορά, εμφάνιση, συνήθειες και για αυτό τον λόγο είναι αδύνατο να εντοπισθούν άμεσα . Είναι φυλή η οποία δεν κατοικεί σε συγκεκριμένες περιοχές και για αυτό είναι αδύνατη η καταμέτρηση της, απλά ζουν ανάμεσά μας και εργάζονται σε οποιαδήποτε εργασία. Το πνευματικό τους επίπεδο συνήθως είναι χαμηλό έως μέτριο.

Κλινικές έρευνες σε πολυπληθές δείγμα έδειξαν ότι ενίοτε εμφανίζονται και περιπτώσεις ατόμων με υψηλή μόρφωση γι αυτό και η προσοχή πρέπει να είναι εις το μέγιστο. Η εργασία τους συνήθως είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό γνώρισμα το οποίο μαζί με την συμπεριφορά τους είναι αυτά που τους ταυτοποιούν ως μέλη της Μεγάλης Φυλής Των Τζαμπατζή

[επεξεργασία] ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ - ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ

Η εμφάνιση τους προαναγγέλλεται συνήθως με τηλεφώνημα που το δεχόμαστε από κάποιον ανώτερο μας.
Σε περίπτωση που χρειαστεί να εμφανιστούν χωρίς προάγγελο απλά ξεκινούν με την φράση «Είμαι (ιδιότητα – εργασία) , «και θέλω (συνήθως τα πάντα)» , και ζητούν τον ανώτερο* με το μικρό του όνομα σου προκειμένου να σε ψαρώσουν, επίσης το όνομα τους είναι προαιρετικό και δεν το αναφέρουν πάντα.
Σε περίπτωση που εξοργισθούν από εσένα τον απλό πολίτη καταφεύγουν στην έκφραση «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» ενώ το μάτι παίζει έντονα αγριοκοιτώντας τον άτυχο που είχε την έμπνευση να τον τσαντίσει.
Η παραπάνω περιγραφή καταδεικνύει το πραγματικό προφίλ ενός γνήσιου μέλους της φυλής. Εννοείται ότι οι χειρισμοί μας πρέπει να είναι λεπτοί για ευνόητους λόγους.

Φυσικά υπάρχουν και οι υποπεριπτώσεις οι οποίες είναι καλό να μην αγνοούνται και εξηγώ:

  • Σε περίπτωση που επικαλεσθούν το όνομα ανώτερου σου ο οποίος προ πολλού έχει βγει στην σύνταξη ή απλά δεν είναι πλέον στα πράγματα τότε έχουμε να κάνουμε με την περίπτωση του Τζαμπατζή Μούφα ή Τζαμπατζή Δεν Ήξερες Δεν Ρώταγες η οποία και έχει την μεγαλύτερη ευελιξία χειρισμών όπως και το πιο πολύ γέλιο….
  • Η περίπτωση που σε πλησιάζει λέγοντας «Είμαι ξάδερφος του (συνήθως γνωστή προσωπικότητα - μέλος διοίκησης κ.λ.π) και θέλω ……… Τότε η χρήση τηλεφώνου για τους ψαγμένους είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνει εξακρίβωση στοιχείων και ταυτοποίηση του μέλους. Εάν δεν εξακριβωθούν τα στοιχεία από τον αρμόδιο τότε πάμε στην κατηγορία του Τζαμπατζή Ξαδέλφου ή Τζαμπατζή Αρπάχτορα η οποία και αυτή παρουσιάζει ενδιαφέρον αλλά και γέλιο με τους κατάλληλους χειρισμούς.

[επεξεργασία] ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ

Πολλές χώρες ερίζουν για την υπέρτατη τιμή. Χώρες με δύναμη και στάτους στον γεωγραφικό οικονομικό και κοινωνικό χάρτη. Αρχικά το μακρινό Τζαμπατζιστάν ανέλαβε το βαρύ φορτίο λόγω ονόματος??? πολλοί πίστεψαν ότι επιτέλους βρέθηκε η χώρα αλλά υπολόγιζαν χωρίς να γνωρίζουν την πραγματική αλήθεια.

Η χώρα καταγωγής είναι η φημισμένη ανά τον κόσμο Ελλάδα ή Μπανανιστάν χώρα πρωτοπόρος σε θέματα διαφθοράς, ρεμούλας, ατιμωρησίας, ωχαδερφισμού και ρουφιανιάς (σ.σ εθνικό σπόρ) θέματα που προάγουν πολιτισμό και αξιοπρέπεια και που δίνουν στην φυλή άπλετο πεδίο δράσης. Το Τζαμπατζιστάν είναι αποικία της Ελλάδας όπου γηγενείς Τζαμπατζήδες προσπάθησαν να φτιάξουν κράτος στα πρότυπα του Ισραήλ, αλλά μέχρι τις μέρες μας δεν έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν τις ιδανικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα για την ανάπτυξη και ευημερία της Φυλής.

[επεξεργασία] ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ – ΛΕΞΕΙΣ

Τζάμπα, Δωρεάν, Πάρε-δώσε, αλισβερίσι, κόντρα μπάντο, Είμαι ο …, Ξέρω τον …, Θέλω, Καμπίνα Λούξ, Ρεστωράν Ala Carte, ο Μάκης ξέρει..., κ.λ.π (Συμπληρώστε ανάλογα με την εμπειρία σας)