Φούτμπολ μάνατζερ

Το φούτμπολ μάνατζερ είναι μια ασθένεια που χτυπάει συνήθως φοιτητές και άλλους νέους σε παρόμοια ηλικία. Κάπου εκεί μετά τον καφέ βαριούνται να διαβάσουν και τσουπ: όλο και κάποιος διαβολάκος θα βρεθεί να τους κάνει κρυφά ίνσταλ στο πι-σι τους. Μετά συνήθως παίρνουν την ομάδα τους που έχει να πάρει πρωτάθλημα καμιά δεκαετία και βάλε (εκτός άμα δεν κερδίζει εκτός έδρας στο Τσάμπιονς Λιγκ) και ξημεροβραδιάζονται με αποτέλεσμα να πάθουν υπερκούποση (σύνδρομο από τις πολλές κούπες) διότι κατά κανόνα ο κάθε ένας ασθενής είναι κατά πολύ καλύτερος από τον αντίστοιχο προπονητή που στην πραγματικότητα δυσκολεύεται να κερδίσει τον Εργοτέλη ή την Σουΐντον αντίστοιχα.

[επεξεργασία] Καταγωγή και φύση της ασθένειας

Το Φούτμπολ μάνατζερ είναι ιογενής πάθηση που θεωρείται ότι πέρασε από πρωτογενή θηλαστικά στον μέσο φίλαθλο. Πρώιμες μορφές της ασθένειας θεωρούνται τα ξύλινα ποδοσφαιράκια, το τέκαν γουόρλντ καπ καθώς και το βίρτσουαλ στράικερ. Ανήκει στην ίδια οικογένεια με την ασθένεια βλέπω μουντιάλ (ξαδέρφια από τη μεριά της μάνας τους), αλλά η επίδρασή του είναι διαρκής με αποτέλεσμα να έχει ακόμη χειρότερες συνέπειες.

[επεξεργασία] Συμπτώματα

Εκτός από την έλλειψη ύπνου που προκαλεί, ο ασθενής μπορεί επίσης να καταληφθεί από την αυταπάτη ότι βρίσκεται από τη μια μέρα στην άλλη στο 2033 και διεκδικεί με την Εθνική του Τρινιντάντ και Τομπάγκο την πρόκριση στο Μουντιάλ του 2034. Σε βαρύτερες περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί ο ασθενής να μανατζάρει την ομάδα του στο απώτερο 2189 παρόλο που όλα τα καύσιμα του πλανήτη έχουν εξαντληθεί και το λιώσιμο των πάγων έχει καλύψει τη μισή Ευρώπη, ωστόσο το πρωτάθλημα της Σουπερλίγκας συνεχίζεται κανονικά. Ακόμη παρατηρείται προσβεβλημένα άτομα να συνομιλούν μεταξύ τους σε γλώσσα ακαταλαβίστικη στους μη πάσχοντες πράγμα που αποδεικνύει ότι το φουτμπολ μάνατζερ επηρεάζει και την διαδικασία της Φυσικής Επιλογής (βλ. Η Καταγωγή των Ειδών Δαρβίνος). Ανησυχητικό σύμπτωμα που υποδεικνύει πάσχων άτομο είναι η γνώση των περισσοτέρων παικτών που αγωνίζονται στην Β΄ Εθνική Ιταλίας, στις Κόνφερενς Αγγλίας καθώς και όλων των παικτών στα εφηβικά τμήματα της Αργεντινής και Βραζιλίας. Ακόμη πιο ανησυχητικές προτάσεις είναι του τύπου "Α! Ο Ρενάτο Ντα Κοστα Ρικαρντίνιο, τον είχα πάρει στην Βιγιαρεάλ το 2013 και μου έπαιζε 8,35". Σε τέτοιες περιπτώσεις το άτομο χρήζει άμεσης ιατρικής βοήθειας και πολύ πιθανό να παρουσιάζει σημάδια έλλειψης σεξ.

[επεξεργασία] Θεραπεία

Δυστυχώς δεν έχει βρεθεί εώς σήμερα θεραπεία για το Φούτμπολ μάνατζερ. Κάποια ικανοποιητικά αποτελέσματα παρουσιάζουν ομοιοπαθητικές μεθόδοι, όπως το βρωμόξυλο σε καθημερινή βάση, η διακοπή φοιτητικού επιδόματος και η ήττα από ομάδα τρίτης κατηγορίας στο θεσμό του κυπέλλου. Καλύτερα αποτελέσματα έχει η μέθοδος Φένγκ Σούι που τοποθετεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή σε οριζόντια απόσταση 2 μέτρων από την άκρη του μπαλκονιού προς τα έξω και σε κατακόρυφη απόσταση μεγαλύτερη των 10 μέτρων από το έδαφος.

Πρόσφατα ανακαλύφθηκε ότι οι ασθενείς που κατοικούν στην Ελλάδα έχουν έναν επιπλέον σύμμαχο για την καταπολέμηση του ιού. Λόγω της ανάγκης για ύπαρξη ηλεκτρικού ρεύματος από τον ιό οι συχνές διακοπές από τη Δ.Ε.Η. έχουν βοηθήσει πολλά άτομα, ιδιαίτερα αν γίνονται μετά τις 12 τα μεσάνυχτα αφού καταπολεμούν αποτελεσματικότατα τις διαταραχές ύπνου που προκαλεί ο ιός. Επιπλέον μία διακοπή σε κρίσιμο σημείο της εξέλιξης του ιού επιφέρει πολλές φορές παρόμοια αποτελέσματα με τη μέθοδο Φενγκ Σούι έστω και σε μικρότερη κλίμακα και συνήθως προσωρινά.

[επεξεργασία] Γονιδιακή Θεραπεία

Football chromosome.JPG

το υπεύθυνο χρωμόσωμα για το σύνδρομο φουτμπολ μάνατζερ κατά τον Δρ Τζόουνς

Το 1996 ο δρ Βίνι Τζόουνς διατύπωσε την θεωρία ότι το Φούτμπολ μάνατζερ προέρχεται από χρωμόσωμα που παρατηρείται στο σύνολο του Ευρωπαϊκού ανδρικού πληθυσμού και ανάγεται σε χαρακτηρηστικό της Ινδοευρωπαϊκής φυλής, εξ ου και η ετυμολογία (φουτμπ=απώλεια + μανατζιρ=χρόνος, χρήμα, κοινωνική ζωή). Προσπάθειες στην απομόνωση του υπεύθυνου γονιδίου γίνονται στο Πανεπιστήμιο Μεσολογγίου σε συνεργασία με τον παιδικό σταθμό της Κυψέλης.

[επεξεργασία] Πρόσφατα Συμπτώματα

Πρόσφατα παρατηρήθηκαν και νέα συμπτώματα στην εξελιξη του ιού:

[επεξεργασία] Συναφή Νοσήματα

  • WOW (World of Wracraft - προφέρεται Ουάου)
  • Lineage (προφέρεται λανθασμένα λάινέϊτζ)
  • PES (Pro Evolution Soccer - προφέρεται Πες ή Προ)
Άλλες γλώσσες