Φουσέκης

Ο Φουσέκης είναι ένας, μάλλον γήινος, φαρσέρ που έδρασε το 1924 όταν είχε πρωτοέρθει το τηλέφωνο στην Ελλάδα και οι άνθρωποι ήταν μικροί και αφελείς.
Ξεκίνησε την υπέρλαμπρη καριέρα του στα Άνω Φαρσάλωνα και μπορούμε να πούμε πως διαφοροποιείται σημαντικά απο άλλους διάσημους φαρσέρ, όπως τους Πατρινούς και τον Λέντη, καθώς μιλάει ξεκάθαρα και με δυνατή φωνή, ενώ η ειρωνεία του και το ύφος του είναι απλά omg απερίγραπτα. Ο τετραμέγιστος υπεράρχοντας της φάρσας και της μπουγάτσας, ο υπέρογκος Φουσέκης θεωρείται ο κορυφαίος φαρσέρ όλου του γαλαξία και είναι ένας από τους πιο καταξιωμένους Έλληνες φαρσαδόρους.

[επεξεργασία] Βιογραφικό υπόμνημα

Ειδικεύεται στο να ζητάει άτομα από τους γονείς τους ή να τηλεφωνεί σε διάφορες υπηρεσίες για να ζητήσει πληροφορίες. Έχει τύχει, σε κάποιες από τις 2.401 φάρσες του, να παριστάνει και ο ίδιος την υπηρεσία. Από τις 10 περίπου φάρσες του, στις οποίες έχει δώσει διάφορα ονόματα, μόνο το Φουσέκης χρησιμοποιείται ευρέως, για μυστηριώδεις λόγους. ενώ δεν έχει κωλώσει να πάρει και σε υποβρύχιο με γουόκι-τόκι.

Ύστερα από τεράστια καριέρα, και μετά από την τελευταία φάρσα του σε Ελληνικό υποβρύχιο κατέληξε στης φυλακής τα σίδερα που είναι για τους λεβέντες. Από έγκριτες πληροφορίες από Τον Δημοσιογράφο (Μάκη), το υποβρύχιο αυτό ενδέχεται να ήταν η Έλλη, η οποία, έπειτα από διαγνωμική κίνηση σε τριγωνικό ραντάρ, βρέθηκε κοντά στην νήσο Τήνο, όπου και τορπιλίστηκε βάναυσα από τους Ναζί. Υπάρχει βέβαια και περίπτωση να ήταν ένα απλό υποβρύχιο βανίλια, ή το κίτρινο υποβρύχιο των Beatles, αλλά οι εκδοχές αυτές ακόμα ερευνώνται.

Κάποιοι ανίδεοι υποστηρίζουν πως ο Φουσέκης δεν υπάρχει και πως όλα οργανώθηκαν από τις δυνάμεις της κυβερνήσεως για να καλμάρουν (εμάς) την νεολαία. Άλλοι υποστηρίζουν πως ο Φουσέκης είναι στην πραγματικότητα ο Τσακ Νόρρις.

[επεξεργασία] Χόμπι

Ο Φουσέκης στον ελεύθερο χρόνο του είναι στην φυλακή.
Πριν τον χώσουν μέσα, συνήθιζε να απειλεί υπαλλήλους του ΑΣΕΠ, να εξασκεί τα αγγλικά του, να αλλάζει ονόματα (Νίκος Τσουτσοπουλάκης, Νίκος Καβουρδήρης, Νίκος Ματζαμπλόκος, Νίκος Κάλαντας (του Καβουρδήρη του Κώστα), Νίκος Καβουδούρκος, Νίκος Κορόμπος ,Φουσέκης, Νίκος Κούκος), να ειναι νταής, οδηγός ΚΤΕΛ κ.α.

[επεξεργασία] Επαφές και συνεργασία με Βριλ

Ο Φουσέκης, πέρα από την διασκέδαση που προσφέρει, συνεργάζεται κρυφά με τους Βριλ. Αυτό αποδεικνύεται από τα κρυφά μηνύματα που μεταφέρει, π.χ. (προ Χριστού) Ασκγόνια, Ταραγκόνια ντα Φάσα, Τεραβάνια Εσβόνια Α (ή Πάγκιο Πάγκιο Πάγκιο σσ. ΠΠΠ ¿)

Η σημασία του μηνύματος αυτού είναι άγνωστη σε όλους, (εκτός από τον Μάκη), ο οποίος κάνει λόγο για απειλή επίθεσης από τα Βριλ με πυρηνική Τυροκαυτερή, ισοδύναμη με 0,023% της στριφογυριστής κλωτσιάς του Τσακ Νόρρις (ικανή να καταστρέψει το σύμπαν).

[επεξεργασία] Διάσημες Φουσεκικές Φράσεις

  1. Δεν ξέρεις καθόλου ποιος είμαι.
  2. Έχεις χάσει ήδη την δουλειά σου.
  3. Πόρνη! Μ'ακούς;
  4. Εγώ με ταβανόπροκες ασχολούμαι.
  5. Δεν ακούω μιλάω από VHF κάτω από πιλοτική διάβαση.
  6. Θα σου πω όταν θα χάσεις την θέση σου.
  7. Τι έχετε από ορεκτικά και ψιψιψόνια;
  8. Έχετε πίτσα με φυστικοβούτυρο;
  9. Με κουράζεις, πολύ.
  10. Το σκορδόψωμο είναι μια φέτα ψωμί που έχει διεγερθεί σε σκόρδο;
  11. Χίλια δεν θα φτάσουν!
  12. Για τις Τσιτσιφιές ή για τους Μπάμπουρες;
  13. Δεχόμαστε επίθεση σομπρέρος!

[επεξεργασία] Ένα Ανεπίσημο ΓαμοSite