Φλου

Το φλού ή φλού είναι στάση του μετρό Θεσσαλονίκης και προσφυγικός μαχαλάς της Εκάλης. Έτσι μερικές φορές δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε για ποιο μέρος μιλάει ο συνομιλητής μας χωρίς τις κατάλληλες διευκρινίσεις.

[επεξεργασία] Παραδείγματα

[επεξεργασία] Οι φλού-φληδες

Επιστημονικώς και γλωσσολογικώς επικρατέστερη θεωρείται η άποψη ότι οι φλούφληδες προέρχονται από το Φλού της Εκάλης. Οποιεσδήποτε προσπάθειες σύνδεσης των φλούφληδων με το Φλού Θεσσαλονίκης έχουν αποτύχει μέχρι στιγμής κυρίως γιατί δεν μπορούν να εντοπίσουν το μετρό.

[επεξεργασία] Αναξιόπιστες πληροφορίες

Ελεγχόμενες πηγές αναφέρουν επίσης την ύπαρξη αγνώστου ταυτότητας αντικειμένου με την ονομασία "φλού" το οποίο πέταξε τον γνωστό Μπάμπη σε γειτονιά της Αθήνας. Σχετικά με την τροχειά που που διήνυσε ο Μπάμπης αναφέρεται και σχετικό Βίνδεο.

Αντιμαχόμενες ελεγχόμενες πηγές αναφέρουν ότι από το άγνωστο αντικείμενο εκτοξεύθησαν φλούφληδες με σκοπό να αναμειχθούν, να μολύνουν και μακροπρόθεσμα και να καταστρέψουν τους Ελληνίκιους.

Οι ίδιες ελεγχόμενες πηγές αναφέρουν ότι το πιο πάνω αναφερόμενο αντικείμενο ενέπνευσε τον δήμαρχο Άνω Μουσουνίτσης να ονομάσει έτσι το νέο πολεοδομικό σχεδιασμό των προαστίων.