Φλέμα

Πράσσινος σκύλος.PNG

Ζωντανό φλέμα.

Όταν ο άνθρωπος ζούσε γυμνός και κυνηγούσε για τη τροφή του το "Φλέμα" έκλεινε τα τριάντα δύο δισεκατομμύρια χρόνια ύπαρξης στο πλανήτη Γη. Ξεκίνησε από μια ασήμαντη συνοικία Goblin από έναν Μάγο γνωστό στην εποχή του ως Στάθης Γκάνταλφ.

[επεξεργασία] Προέλευση

Ο Γκρίζος Μάγος, όπως συνήθιζε να τον αποκαλεί ο απλός λαός, έκανε δοκιμές στο νέο του ξόρκι με στόχο να βελτιστοποιήσει το max damage που θα προκαλούσε στο μάτι του Σάουρον ώστε να γίνει instant K.O. Η κρυφή κάμερα του Μάκη τα κατέγραφε όλα. Όταν το ξόρκι τελειοποιήθηκε ο Γκρίζος Μάγος ξεκίνησε την ανάλυση των συστατικών του στη Βίβλο Μαγείας μέχρι που πήρε μάτι την κάμερα. Εκείνη τη στιγμή χημικές ενώσεις (άγνωστες μέχρι και σήμερα) έδρασαν στη περιοχή του λαιμού του και με δυσκολία, έπειτα απο σφίξιμο των μυών στην περιοχή της κοιλιάς και του πρωκτού, ένα πυκτό γλυώδες και κολλώδες υγρό ξεπρόβαλε από τα βάθη της στοματικής κοιλότητας και εκτινάχτηκε προς τον φακό της κάμερας. Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος γι ακόμα μια φορά ήξερε τα πάντα, αλλά δεν είχε ντοκουμέντα.

Έκτοτε το φλέμα ορίζεται ισότιμο της έννοιας της λάσπης στο λεξικό της δημοσιογραφίας. Οι ερεύνητες δημοσιογράφοι πιστεύουν ότι το "Φλέμα" είναι κάπου εκεί έξω και ετοιμάζεται να πάρει εκδίκηση! Αυτή την στιγμή μαζεύει στρατό από Φλέματα.

[επεξεργασία] Σύντομα κοντά σας

  • Τα χρώματα και οι πυκνότητες στις οποίες παρουσιάζεται.
  • Τι σχέση έχει με τον Μπομπ Σφουγγαράκη .
  • Emo - Φλέμα, μια ακλόνητη σχέση.
  • Γιατί έχουμε Φλέματα;
  • Τρόποι αντιμετώπισης.
  • Η Ρούλα Βροχοπούλου έχει φλέματα;
  • Το νέο σιντί του Σάκη.