Φερεντίνο

ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Apolithoma.jpeg
Αυτό το άρθρο γράφτηκε πριν εκατομμύρια χρόνια.

Βοηθήστε το να βγει από το μουσείο γράφοντας νέες μαλακίες.

Ο Φερεντίνος είναι ένας εξαίρετος παρουσιαστής της ελληνικής τηλεόρασης. Έχει παρουσιάσει χιλιάδες εκπομπές (μάλλον υψηλές εκπομπές ρύπων) όπως το ΜΠΑΜ (και κάτω), το Σούπερ ΝΤΗΛ, και το πρόσφατο τηλεπαίγνιον δράσεως του ΣΤΑΡ Τσάννελ, Φορτ Μπουγιουρντού.

[επεξεργασία] ΜΠΑΜ (και κάτω)

Η γνωστή σε όλους εκπομπή με φάρσες που παιζόταν στον ΑΝΤ1. Το γέλιο (δηλαδή οι μαλα... γκουχ, γκουχ... κίες) πήγαιναν σύννεφο. Ο παρουσιαστής μας με την βοήθεια διάφορων σαλτιμπάγκων συνεργών του τρόμαζαν ή κοροΐδευαν ανυποψίαστους πολίτες ή μεγάλα ονόματα από το χώρο του θεάματος.

[επεξεργασία] Φορτ Μπουγιουρντού

Ο Φερεντίνος μαζί με την Ορθούλα προσπαθούν να βοηθήσουν τους παίκτες να περάσουν από σαράντα κύματα και τελικά να φτάσουν στο θησαυρό. Οι χαρακτηριστικές πλέον κραυγές: "Μα καλά, δεν ακούς κατόλου;;; Ήτσαν μια τσόοοσο εύκολη δοκιμασία! Με απογοήτσευσες..." της Ορθούλας έχουν χαραχθεί στα αυτιά του κοινού. Οι βοηθοί της Ορθούλας, Τζακ και Τζο, οι δυο ζαβλακωμένοι από (τα βυζιά, τον κώλο και το σώμα) την εξυπνάδα της Ορθούλας, νάνοι κακομεταχειρίζονται, αφού αναγκάζονται να κουβαλάνε υπέρβαρα φορτία (φτάνουν μέχρι και τα 4 κλειδιά, γιατί οι παίκτες είναι ολίγον τι άμπαλοι ώστε να μαζέψουν περισσότερα), και πλέον θέλουν να μπει το επάγγελμά τους στα βαράα και ανθυγιεινά. Ο Μεσιέ Λε Μπουλ, εκείνος ο ευτραφής κύριος και συνάμα κλειδοκράτορας του κάστρου, τα έφτιαξε με την Ορθούλα αλλά τα πήρε εις την κράνα με τους δυο νάνους συνεργάτες του, όταν έμαθε ότι εποφθαλμούσαν την εν λόγω "κυρία" (-νάρα) κι έτσι τους κλείδωσε στην υπόγα του κάστρου μαζί με τον Σνέιπ, ο οποίος βίασε τον Τζακ από την αγαμία. Τότε όμως, όπως προέβλεψε ο μοναχός Παΐσιος:

"Η κόκκινη αρκούδα θα ξυπνήσει και οι νανοβάτες μάγοι θα βρεθούν σε θέση δύσκολη".

Έτσι κι έγινε. Οι Ρώσοι κατέκτησαν τον κόσμο βοηθώντας τους Ελ, κι από μια σκοτεινή γωνία εμφανίστηκε ο Υπερνομάρχης Ζορρό πάνω στον Ντορή και εξαπόλυσε όλο του το μίσος πάνω στον ποταπό μάγο...