Φατσοβιβλίο

Facebook, αλλιώς φατσοβιβλίο (κρητικά φασαμπούκι), ή λογίως φεϊσμπούκιον, ή προσωποπάπυρος στα αρχαία, ή κοινώς fb (φου μπου) (ονομάζεται ο χώρος κοινωνικής αποξένωσης που έχει συνθλίψει όλους τους ανταγωνιστές (Γεια σου πέντε, το δικό μου διάστημα), αφού τους έκανε σαμποτάζ καίγοντας τους σέρβερ τους, χρησιμοποιώντας τα μυαλά των ήδη εγγεγραμένων στο φατσοβιβλίο. Γενικά η ενασχόληση με το φατσοβιβλίο εμπεριέχει και ως ένα βαθμό μια δόση γαμίασης. Έτσι, όποιος καίγεται στο φατσοβιβλιο θεωρείται και ΕΙΝΑΙ γαμάτος. Όσον αφορά στο λεξιλόγιο, πρόκειται για μια αστρική πύλη ΥΠΕΡδιανοούμενων-OMFG στην οποία πραγματεύονται εκτενέστατα όλα τα θέματα που απασχολούν το σύνολο της διαγαλαξιακής κοινότητας αναλύοντας κοινωνικοπολιτικά, υπαρξιακά και πολιτισμικά ζητήματα.

Facebook user

αυτός ο χρήστης έχει αποβλακωθεί λόγω facebook

  • exeis MSN ?
  • Popo ti koyklia einai auta riiiii <3
  • a0x0a0x0ax0axax n re c
  • kai dyo zoes an zousa pali esena 8a agapousa
  • popooooo xalia vgika :(
  • mia xara eic re
  • skt eim ala tesp
  • ax ti kal0 p einai t m0laki m0o! papaw ce lee !
  • ta Cpac wiiii!!
  • riiiiiii
  • ouiiiiiiii
  • Gamac o.O <3333
  • telio t picoolini !!
  • Gmti foto bro
  • caaaaa azaapw xaloulini m <333333

Τα παραπάνω μηνύματα είναι γραμμένα στη συνθηματική γλώσσα του Φέισμπουκ την οποία οι θνητοί δεν καταλαβαίνουν. Το φατσοβιβλίο έχει κατηγορηθεί βέβαια για ανθελληνισμό, καθώς σύμφωνα με έγκυρες πηγές αλλοιώνει τον αρχαίο ελληνο-ορθόδοξο πολιτισμό μας, έχοντας ως απώτερο στόχο τα Τουρ (μυθικά πλάσματα Τουρκικής καταγωγής) να εισβάλουν στον Ελλαδικό χώρο και να θέσουν υπό την κυριαρχία τους κομμάτια γης που επιπλέουν στη θάλασσα (βλέπε νησί).

Το facebook αποτελεί στην πραγματικότητα ένα δωρεάν πρόγραμμα-πείραμα-ριάλιτι σόου που απευθύνεται σε σοβαρά άτομα που έχουν σκοπό να κλειστούν στην οθόνη του λαπτοπίου τους και να μιλήσουν ηλεκτρονικά με σχετικούς ή άσχετους, να βγάλουν (στη φόρα) φωτογραφίες τους, να παίξουν σαχλαμάρες και γενικώς να ξεχάσουν την επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο. Γι αυτό το λόγο το facebook συνίσταται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από ενήλικες που έχουν βαρεθεί τη ζωή τους ασχολούνται έντονα με Η/Υ και χρησιμοποιούν ίντερνετς.

[επεξεργασία] Πώς καταλαβαίνετε ότι κάποιος είναι εθισμένος με το φάψε-βόοκ

Τον παίρνετε στο κινητό:

Εσείς: Έλα ρε που είσαι;

Αυτός/η: Facebook...

Διάλογος μεταξύ φίλων:

Εσείς: Πάμε για κανα καφέ;

Αυτός: Άσε, θα μπω Facebook...

[επεξεργασία] To Facebook για ζευγάρια

Μόλις τα φτιάξατε με το ζουζουνοαγαπουλίνι σας και θέλετε να το μάθει όλος ο κόσμος; Μήπως ζηλεύετε όταν μιλάει με εκείνη την ξανθιά με τις τρέσσες στο facebook και πατάει like σε κάθε φωτογραφία της; Μήπως είστε περήφανος γιατί εκείνη είναι 1.80 και εσείς 1.65; Ε, λοιπόν, η λύση είναι μια: Facebook for couples! Είναι εύκολο, γρήγορο και απλό!

[επεξεργασία] Διαφημιστική καμπάνια του Facebook

Psaxno gomena.

Συνηθισμένο παράδειγμα χρήστη του facebook

Είσαι σαν μαλάκας και δεν ξέρεις τι να κάνεις;
Η μούρη σου μοιάζει με διάρροια αλόγου που έχει αιμορροΐδες έχοντας φάει ξερατά γουρουνιού γεμάτα μασημένες αλογόμυγες ανακατεμένες με χυμό περιόδου και χύσια από κόκορα;
Δεν μπορείς να δεις γκόμενα ούτε με κυάλια;
Είσαι τόσο μαλακομπουκωμένος που δεν έχεις ούτε ένα φίλο για να λες ό,τι μαλακία σου κατέβει;
Όταν σε βλέπουν οι άλλοι αρχίζουν να αμφιβάλλουν για την καλοσύνη του Θεού και για το αν τελικά τέρατα δεν υπάρχουν; Κοινώς είσαι για τον πούτσο πεντακάβαλος και σαν ανάποδο γαμώτο;

Deigma apo ti diafimistiki kampania tou facebook.

Δείγμα από την καμπάνια του facebook έχοντας βάλει για να προσελκύσουν κόσμο το όνειρο κάθε γυναίκας

ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ FACEBOOK!!!

Εδώ θα βρεις ένα φιλικό περιβάλλον, που σου δίνει το χώρο να ψωνιστείς και να ανεβάσεις στα ύψη την ποζερία σου (μαζί με την μαλακία που έχει ο εγκέφαλος σου). Ευκαιριακός τόπος για να πιάσεις γκόμενα, καθότι δεν μπορεί να τρέξει να σωθεί, όπως αν τη συναντούσες στο δρόμο. Μπορείς να λες μαλακίες και νομίζεις ότι είσαι και σπουδαίος, ανεβάζοντας έτσι την αυτοϊκανοποίηση σου και νιώθοντας ότι είσαι και πολύ γαμιάς. Αντί να κάθεσαι σπίτι σου και να σου δίνει εκνευρισμό που δεν έχεις τίποτα να κάνεις, τόσο εκνευρισμό όπως ένα μικρό κομματάκι από την κουράδα που έχει κολλήσει στις κωλότριχες στην άκρη-άκρη και χοροπηδάς πάνω-κάτω για να ξεκολλήσει ξεφωνίζοντας αγανακτισμένος, τώρα θα κάθεσαι ώρες ατελείωτες στον υπολογιστή σου και θα έχεις και την ψευδαίσθηση ότι ΝΑΙ, κάνεις επιτέλους κάτι πολύ σπουδαίο, ΝΑΙ επιτέλους επικοινωνείς με ανθρώπους και είσαι κοινωνικός, ΝΑΙ έχεις μια ολοκαίνουργια ζωή, με ατελείωτες ώρες κάψιμο και αποβλάκωσης η οποία είναι κουλ. Ναι! είσαι και γαμώ τους μαλάκες τελικά!

[επεξεργασία] Φατσοβιβλίο και επιστήμη

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που συνέταξε η γνωστή επαναστατική οργάνωση "Παν-ιντερνετικός σύνδεσμος προστασίας των δικαιωμάτων κατακαημένων", το φατσοβιβλίο αυξάνει τη Γαμιστερότητα!!!!

Απίστευτο και όμως αληθινό, τα δείγματα έδειξαν ότι τα άτομα που μπαίνουν καθημερινώς στο φέισμπουκ αυξάνουν την παραγωγή τεστοστερόνης, καθώς εκσπερματώνουν σε συχνά διαστήματα στον καθημερινό τους λόγο, αφού έρχονται σε οργασμό εκφράσεων και λέξεων. Εξαιτίας της απίστευτης αυτής μαλακίας που αναπτύσσεται στις συζητήσεις η Γαμιστερότητα σιγά-σιγά μέσα από τα comment και τα like ανεβαίνει αναλόγως. Άλλος ένας τρόπος να ανεβάσετε τη γαμιστερότητά σας μέσα από το φατσοβιβλίο είναι η προσθήκη νέων φίλων, καθώς μελέτες έδειξαν ότι κάθε 200 φίλους που προσθέτεις, η Γαμιστερότητα ανεβαίνει κατά 1,8 megalinux!

Η Γαμιστερότητα όμως ανεβαίνει ραγδαία με την χρήση του "τι σκέφτεστε;" γνωστό και ως, "γουάτ αρ γιου θίνκινγκ αμπάουτ?" που θα βρείτε πάνω από τον Τοίχο σας, στον οποίο κάνουν γκράφιτι οι φίλοι σας και αναρτούν βίντεο του Εσύ, Σωλήνα και χρησιμοποιούν την έκφραση "ανέβασα ένα βίντεο" χωρίς να καταλαβαίνουν ότι δε το ανέβασαν αυτοί, αλλά απλώς έγραψαν το link. Πώς να ανεβάσετε την Γαμιστερότητα σας μέσα από τα παραπάνω; Απλώς γράψτε ένα από τα παρακάτω και βάλτε τους φίλους-κολλητούς-συγγενείς να κάνουν "Μου αρέσει" (όσα πιο πολλά τόσο αυξάνεται ο συντελεστής Γαμιστερότητας):

  • poooo pali ta ipiame xthes. thymatai kaneis ti egine?
  • giati na prepei na pinoume toso poly kathe vrady?
  • pali kommatia egina xthes.
  • de tha ksanapiw toso.
  • pali mas vrike to ksimerwma sto club.
  • eimaste treloi, o,ti theloume kanoume.
  • giwrgo alli fora an me deis na pinw toso, stamatise me, an den eisai kommatia ki esy.
  • simera *** (γνωστό κλαμπ της πόλης σας)
  • mykonoooooooooooooooooooos 2010, giati na itan toso teleia?
  • paroooooooooooooooooos 2010, thelw na ksanapaw.
  • sfyriksa ki elikses.
  • tyxaio? de nomizw.
  • pali kopika se ola ta mathimata, gamw to alkool mou.

Επίσης η Γαμιστερότητα ανεβαίνει και με τους εξής τρόπους:

  • Ανεβάστε φωτογραφίες σας από κάθε έξοδο σας, κρατώντας τουλάχιστον 2 μπουκάλια και έχοντας μπροστά 1 με 4 σέικερ (στην ανάγκη πάρτε και από τα διπλανά τραπέζια, άλλωστε θα ζητηθεί και από εσάς να κάνετε το ίδιο γι' αυτούς).
  • Ανεβάστε φωτογραφίες στις οποίες έρχεστε σε επαφή (οποιουδήποτε είδους) με άτομα αντιθέτου φύλου.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες που έχουν σχέση με την Αλαμάνα.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες που έχουν σχέση με την αναρχία.
  • Αναρτήστε βίντεο τραγουδιών που παίζονται σε κλαμπ.
  • Αναρτήστε βίντεο τραγουδιών των ροκάδων της δεκαετίας του '80.
  • Αναρτήστε φλώρικα βίντεο με κοινωνικά μηνύματα που ανεβάζουν διάφοροι πεταμένοι από τη ζωή στο Εσύ, Σωλήνα.
  • Αναρτήστε βίντεο με αποσπάσματα από το 50-50.
  • Μπείτε σε ομάδες τύπου "είμαι ροκάς και γουστάρω", "τρελός είμαι ότι θέλω κάνω", "για όσους αγάπησαν πραγματικά", "για όλους τους πληγωμένους", "ΑΜΑΝ τα καθάρματα", "Έξω το Διεθνές Νομισματ... (όχι λάθος, αυτό θα το κάνω εγώ όταν κάνω φατσοβιβλίο)" και λοιπά που μπορεί να δείχνουν πόσο κουλ, χαλαρός, πονεμένος, γκομενιάρης, γαμάτος είστε.
  • Αποκτήστε 10.000.000 μονάδες στο poker.
  • Βάλτε 20.000 γουρούνια και 30 στρέμματα φράουλες στη φάρμα σας.
  • Χρησιμοποιείτε c αντί για s, 00 αντί για ou και εναλλάσσετε κεφαλαία και μικρά γράμματα
  • Επίσης γκράφιτι σε τοίχο άλλων που δηλώνουν ότι θα βγείτε από το σπίτι, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την Γαμιστερότητα σας.
  • Και φυσικά, να έχετε πάνω από 1000ους "φίλους" στο Φατσοβιβλίο.

[επεξεργασία] Φρικηπαίδεια on facebook

Όντας ο ορισμός της γαμιστερότητας , η Φρίκη δε θα μπορούσε παρά να έχει και αυτή Facebook, το οποίο μπορείτε να βρείτε κάνοντας κλικ εδώ