Φαστ Φουντ

Τα Φαστ Φουντ προέρχονται από τη φράση γρήγορο φαγητό. Ωστόσο, το φαγητό αυτό αργότερα πήρε την ονομασία πρόχειρο φαγητό, λόγω της καλής ποιότητας μπύρας (draught, δηλαδή ντραφτ-draft-->πρόχειρο) που συνηθίζεται να σερβίρεται παράλληλα με την κατανάλωση φαγητού. Άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι το πρόχειρο προέρχεται από την ετυμολογία των λέξεων προ + χειρ, δηλαδή κάτι που το τρως πριν το πιάσεις (όπως ακριβώς γίνεται με τα ενημερωτικά δελτία των μου μου ε).

[επεξεργασία] Από άλλη σκοπιά

Μία δεύτερη ματιά στη φράση "φουντ" αμφισβητεί τον παραπάνω ορισμό,με τη δικαιολογία ότι φουντ σημαίνει φούντα. Επομένως, υπ'αυτήν την έννοια, φαστ φουντ σημαίνει γρήγορη φούντα, οπότε παραπέμπει στα γνωστά "βαποράκια", τα οποία συγγενεύουν με τα "τρενάκια" και υποδηλώνουν ανθρώπους που διατελούν εμπόριο ναρκωτικών βρισκόμενοι μέσα σε μέσα μαζικής μεταφοράς (μου μου μου, ή μου³).

Μια τρίτη έρευνα που διεξήχθει στο αγγλογαλικό πανεπιστήμιο του Μουσείου του Λούγκρου, ορίζει το φαστ φουντ ως ανίατη καταθλιπτική ασθένεια στην οποία οι πάσχοντες επιθυμούν να πεθάνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα (δηλαδή πάνε για φούντο), ή ως ακλόνητη ένδειξη σύντομου θανάτου από οποιαδήποτε ασθένεια (περιλαμβάνεται η σοβαρότητα στα άρθρα, εξ'ου και η φράση "είναι για γρήγορο θάνατο").