Φανάρι

“Άρα έχουμε και λέμε, με το κόκκινο περνάμε και με το πράσινο σταματάμε;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τα φανάρια

Το Φανάρι είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο των ελληνικών πόλεων και συναντιέται σε όλους τους δρόμους της Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ως κολώνα, στήλος, στυλός και σιδηροκαυκάλι(και όμως ναι!). Έχει σχήμα κυλινδρικό και μακρόστενο με ένα κουτί από πάνω που αλλάζει φωτάκια. Είναι ο αρχηγός των δρόμων καθώς ΑΥΤΟ καθορίζει πότε θα σταματήσετε και πότε θα ξεκινήσετε. Προκαλεί μποτιλιαρίσματα, τρακαρίσματα και σωβρακοφάνεια.

Fanari.png

Κακοποίηση φαναριού από ον αγνώστου ταυτότητας. Η φωτογραφία κλάπηκε από το ημερολόγιο του Μάκη...

[επεξεργασία] Χρώματα

Το φανάρι έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την αλλαγή χρωμάτων για να αποφεύγει τους εχθρούς του, τις κολώνες της Δ.Ε.Η. αποτελείται από 10 χρώματα που καθορίζουν την κυκλοφορία.

[επεξεργασία] Άσπρο

Ο οδηγός μπορεί να οδηγήσει εφόσον είναι αγαθός. Αν δεν είναι, τον παίρνει ο διάολος.

[επεξεργασία] Κίτρινο

Ο οδηγός πρέπει να γκαζώσει γιατί θα κατουρηθεί πάνω του από τα ακέφαλα Βριλ.

[επεξεργασία] Πορτοκαλί

Ο οδηγός όσο γκαζώνει κερδίζει Βιταμίνη C και τρώει πορτοκάλια. Αν δεν γκαζώσει, τρώει πορτοκαλί παπάκια.

[επεξεργασία] Κόκκινο

Ο οδηγός ψεκάζει για να ξεφύγει από τους ταύρους που σκάνε πάνω στα φανάρια.

[επεξεργασία] Ροζ

Ο οδηγός γκαζωνει για να ξεφύγει από τους άντρακλες.

[επεξεργασία] Πράσινο

Ο οδηγός σταματάει. Διάβαση οικολογικών αμαξιών.

[επεξεργασία] Μπλέ

Ο οδηγός πεθαίνει από Μπλε οθόνη του θανάτου.

[επεξεργασία] Καφέ

Ο ουρανός αρχίζει να σκοτεινιάζει. Ένας χαρακτηριστικό ήχος ακούγεται και αρχίζει να βρέχει σκατά.

[επεξεργασία] Γκρί

Ο οδηγός αρχίζει να τρέχει πανικόβλητος. Ελ βγαίνουν από τα διαστημόπλοια προκαλώντας πανικό. Τα φανάρια καταγγέλουν τους Ελ για παραβίαση της ώρας κοινής ησυχίας.

[επεξεργασία] Μαύρο

Αν είναι τυχερός και ξεφύγει, ο οδηγός βάζει τα κλάματα. Αν όχι, γίνετε Emo και αυτοκτονεί γιατί του έσπασε ένα νύχι.

[επεξεργασία] Γαλάζιο

Ο οδηγός οδηγάει με ντεπόζιτο γεμάτο νερό. Από την εξάτμιση βγαίνουν μπουρμπουλήθρες. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου γίνετε φαινόμενο του ποτιστηρίου.

[επεξεργασία] Πολύχρωμο

Αν συμβεί ποτέ αυτό, Ο Καιρός Γαρ Εγγύς.

[επεξεργασία] Φανάρια και 20ος αιώνας

Τα φανάρια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καταστροφή του περιβάλλοντος, καθώς καθυστερούν τα οχήματα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το φαινόμενο της σωβρακοφάνειας. Πολλοί ήταν οι Βριλ που επιτέθηκαν στα φανάρια, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

[επεξεργασία] Σύνδρομο του τροχονόμου

Πολλές είναι οι φορές που αναρωτιέστε "Μα γιατί αργεί η ουρά;". Ένα θα σας πώ αγαπητοί αναγνώστες. Για όλα φταίνε οι Βριλ! Αυτοί χαλάνε τα φανάρια, μεταμφιέζονται σε τροχονόμους και αφήνουν πάντα την μικρότερη ουρά να περνάει για μισή ώρα. Αυτοί είναι που σφυράνε με την σφυρίχτρα διαταράσσοντας την κοινή ησυχία. Αυτοί είναι οι Παρά-Άλλοι στους Χαζοχαρούμενους. Αυτοί είναι πίσω από την Μπλε οθόνη του θανάτου και το Limewire. Αυτοί ψηφίζουν Λευκό στις εκλογές. Είναι οι Κακοί. Και εξαιτίας τους, 10.000 φανάρια πεθαίνουν κάθε μέρα από ατυχήματα με αμάξια.

[επεξεργασία] Κακοποίηση φαναριών ζωντανά

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση Βριλ σε δρόμο χωρίς φανάρια.

[επεξεργασία] Σώστε τα Φανάρια

Σώστε τα φανάρια! Δώστε ελευθερία στην πολυχρωμία! Ψηφίστε Γιατροί χωρίς Φανάρια!!!

Άλλες γλώσσες