Φέθρυ

Fethry1.gif

Ο Φέθρυ Ντάκ, ένα μουνί και μισό.

Ο Φέθρυ είναι ένας ήρωας κόμικς με μόνο σκοπό ύπαρξης να αποτελεί σημείο διαφωνίας σε παρέες ηλικίας 20-30 για το αν λεγόταν Φέθρυ, Φέρθυ ή Φέρθρυ.

Ο Φέθρυ Ντακ γεννήθηκε σε ηλικία μόλις 1,6 ετών στην Ιταλία. Πρώτη του εμφάνιση στο κόμικ "Κάποιος ονόματι Φέθρυ", όπου έπαιζε τον ασήμαντο ρόλο ενος καθαριστή σε κτίριο. Το όνομα του ήταν στον τίτλο για μόστρα.

Μεγαλύτερη του επιτυχία το κόμικ "Ο Φέθρυ στην Συγγρού", που αποτελείται από 9.215.136 σελίδες. Ως τώρα κανένας δεν το έχει διαβάσει ολόκληρο. Το κόμικ αυτό κυκλοφόρησε πριν 99 χρόνια, και του χρόνου θα βγει η συνέχεια της εκατο-ετήσιας σειράς "Ο Φέθρυ στην Ελλάδα".

O Φέθρυ Ντακ είναι ξάδελφος του Δονάλδου Δάκιου. Σήμα κατατεθέν του είναι ο μακρύς κόκκινος σκούφος του με τη φούντα και η φούντα που κρύβει στο πουλόβερ του. Είναι ατζαμής, γελοίος, αμφιφυλόφιλος, πεισματάρης, μπλέκει πάντα σε μπελάδες και μπλέκει τα μπούτια του.

Όταν ο "τυφώνας Φέθρυ" αναλαμβάνει πρωτοβουλίες η καταστροφή είναι αναπόφευκτη. Ανάμεσα στα κατορθώματα του συμπεριλαμβάνονται η Άλωση της Κωνσταντινούπολης, η καταστροφή της Σμύρνης και η πτώση του Τείχους του Βερολίνου. Θανατώθηκε από τον Τσακ Νόρις περί το 2099, γεγονός που προκάλεσε την ανάσταση του Δονάλδου Δάκιου και τον 66ο πόλεμο μεταξύ Ελ και Τσακ.

Tree.png

2η σειρά από πάνω προς τα κάτω, 5ος από τ' αριστερά ή 3ος από τα δεξιά.