Φάσωμα

Φάσωμα ονομάζεται η ανθρώπινη σωματική κατάσταση προετοιμασίας των γεννητικών οργάνων για την ανταπόκριση στα σωματικά μικρομηνύματα, κωδικοποιημένα στη γλώσσα του σώματος, που εκείνη την στιγμή στέλνονται στο υποσυνείδητο του υποκειμένου από το αντίπαλον φύλον (ή και το ίδιον, ποτέ δεν ξέρεις), το οποίο τυγχάνει εκείνη την στιγμήν να ευρίσκεται στη θέση του συνδιαλεγόμενου του υποκειμένου. Πολλοί επιστήμονες έχουν υποστηρίξει ότι την έννοια φάσωμα μπορείς να την καταλάβεις μόνο αν το ζήσεις και όχι αν το δεις γραμμένο κάπου. Ωστόσο, αυτή η ιδέα θεωρείται αντιεπιστημονική, αφού δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που να δείχνει κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά σημαίνει "φασώνομαι", που ουσιαστικά σημαίνει "κάνω φάση", που ουσιαστικά ...

Η σχολή ψυχολογίας του Απενχάουζεν υποστηρίζει ότι στην πραγματικότητα το φάσωμα είναι η ερωτοτροπία σε πρώιμο στάδιο, όπως π.χ. η συνένωση του άνω και κάτω χείλους με τα ομόλογα του αντίθετου φύλου, αν και οι περισσότερες φροϋδικές σχολές ορίζουν το φάσωμα ως η συζήτηση που τυχόν προηγείται.

[επεξεργασία] Ψυχολογία της έννοιας

Όποιος δεν κατάλαβε μάλλον πάσχει από έλλειψη φασώματος, πράγμα που υποδηλώνει την άμεση ανάγκη να βρεθεί με άτομο του αντίθετου φύλου και να ανταλλάξουν απόψεις περί θρησκείας, πολιτικής, οικονομίας και δημιουργικής απασχόλησης ενηλίκων με στόχο να βρεθεί κάποιο κοινό σημείο ώστε να βρεθούν σε άλλη φάση και να περάσουν στο κυρίως θέμα.

Για να φασωθεί κάποιος ή κάποια πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά γνωρίσματα:

  • Γλώσσα (για να μπορεί να μιλάει).
  • Ρούχα (για να έχει να βγάλει).
  • Φαλάκρα σε μέγεθος σουτζουκακίου (για τους άντρες που θέλουν να δείχνουν παραπάνω θελκτικοί πάνω στη συζήτηση).
  • Να καπνίζει για να μαστουρώνει και να μην είναι σε θέση να αναγνωρίζει πόσο σαχλαμάρας είναι ο απέναντι.
  • Να έχει διαβάσει Νίτσε, Φρόιντ και τα τεύχη του περιοδικού "Εγώ, εσύ κι ο παπαγάλος του Καρβέλα".
  • Να σιχαίνεται το κρεμμύδι και το σκόρδο (για την διατήρηση των αισθήσεων του συνομιλητή).
  • Να τρώει όλη μέρα φέτες τοστ με 58 θερμίδες ανά φέτα για διατήρηση σιλουέτας (οπότε να πιάνει λιγότερο χώρο στον καναπέ).
  • Να έχει μικρό όνομα όπως Άκης, Τάκης, Λάκης, Μάκης, Πάκης, Λία, Μία, Σία και τα παρεμφερή για να μην πιάνει "χώρο" στη συζήτηση. Για παράδειγμα, μπορεί να σε λένε Χαράλαμπο, αλλά μέχρι να πει το όνομά σου ο άλλος εσύ έχεις ήδη φύγει. Καλύτερα να το κόψεις, κάνοντάς το Χαρ, Αλ ή Άμπος.

[επεξεργασία] Παρενέργειες

  • Αφυδάτωση λόγω εξάντλησης σάλιου πάνω στο πίρι πίρι (εννοώ συζήτηση για όσους σπουδάσανε στη φιλοσοφική Πατρών -αν έχει φιλοσοφική εκεί σα κάτω).
  • Αλληθωρισμός λόγω της εκτεταμένης προσήλωσης στα μάτια του άλλου.
  • Υπνηλία σε περίπτωση που το ταίρι σου έχει μια τάση προς την υπέρμετρη επιχειρηματολογία ότι ο Τσακ Νόρις όντως τρώει χαλβά.
  • Αύξηση θερμοκρασίας σώματος λόγω παθιασμένης προβολής απόψεων.
  • Εθισμός στο μάσημα τσίχλας για χάρη της καθαρής αναπνοής.
  • Απώλεια υπολοίπων φίλων που ζηλεύουν τη νέα σου παρέα.
  • Απώλεια αποθεμάτων στην τσέπη και κατ' επέκτασιν στην τράπεζα αφού θες να το παίξεις άπλας και κερνάς αβέρτα χωρίς να σκέφτεσαι ότι αύριο .πρέπει να αγοράσεις τυρόπιτες σε κάτι αλητάμπουρες φίλους φίλων του παππού της θείας σου της χίπισσας.
  • Έναρξη μασήματος νυχιών αφού σε πιάνει άγχος ότι τόση ώρα μιλάς και μιλάς αλλά άκρη δε βγάζεις.
  • Λήξη του ημιχρόνου, ο διαιτητής σφύριξε πριν κανα 24ωρο κι εσύ ακόμα προσπαθείς να πείσεις τον γκόμενο/γκόμενα ότι δεν μπαίνεις σε ασανσέρ επειδή αγαπάς τους γείτονες και δεν θέλεις να τους κλέψεις τη σειρά.

[επεξεργασία] Οδηγίες προς ναυτιλομένους

Τι πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε λάθη και κακοτοπιές:

  • Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, κόβουμε όσο μπορούμε το όνομά μας.
  • Προσπαθούμε να μη φτύνουμε στη μούρη του απέναντι.
  • Δεν απαντάμε σε κινητά, σταθερά, e-mail, Inbox, outbox, σήματα Μορς, ταχυδρομικά περιστέρια.
  • Δε βρίζουμε.
  • Δεν μιλάμε για το παρελθόν μας αφού ο άλλος ενδέχεται να συγκινηθεί και να κλαίει όλη νύχτα ο καψερός.
  • Δεν φωνάζουμε/ουρλιάζουμε/τσιρίζουμε αφού έχει αποδειχθεί επιστημονικά από τον Θέμη Γεωργαντά, ότι κατά την διάρκεια του φασώματος τα τύμπανα του ανθρώπου γίνονται πιο ευαίσθητα κατά 68%.

Με λίγη καλή τύχη, το φάσωμα μπορεί να πετύχει, ο καινούριος σας "φίλος" να σας συμπαθήσει στο έπακρον και την επόμενη φορά που θα συναντηθείτε να φάτε ποπ κορν με γεύση μέντα σε κάποιο φρεσκοβαμμένο παγκάκι και να αποχωρήσετε με τα σκυλιά του τετραγώνου να γαβγίζουν από πίσω σας, αλλά με το κεφάλι ψηλά, την τσέπη άδεια και ΜΑΚΑΡΙ τα αιμοβόρικα σκυλιά δεμένα προσωρινά σε κάποιο είδος φράχτη/στύλου/δέντρου (λεμονιά, πορτοκαλιά, συκιά ή έστω μουσμουλιά, βρε αδερφέ).

[επεξεργασία] Ταξινόμηση του φασώματος στο ερωτοτροπιακό χάρτη

Σύμφωνα με εμπεριστατωμένες έρευνες του ανώτερου τμήματος ψυχολογικής και παθολογικής ανθρωπολογίας του ερευνητικού κέντρου της Φρικηπαίδειας το φάσωμα είναι μια διαδικασία η οποία εντάσσεται στο ερωτοτροπικό χάρτη. Η αλγοριθμική προσέγγιση του θέματος έχει λύσει προβλήματα πολλών ανθρώπων και, παρά την εδραιωμένη άποψη ότι η ερωτοτροπία είναι θέμα τύχης, στην πραγματικότητα είναι θέμα τεχνικής, η οποία διδάσκεται και επί αυτού του θέματος δεν θέλω καμία απολύτως αντίρρηση!!! Ε... συγχωρέστε με για αυτήν την κορώνα, αλλά επιτέλους κάποια πράγματα πρέπει να μπουν σε τάξη. Α-γκουχ-χούμ! Στο θέμα μας:

Το φάσωμα τοποθετείται μετά τις διαδικασίες αναζήτησης αλλά πριν τις διαδικασίες σωματικής επαφής. Η πολυπλοκοποίηση της κοινωνίας, όπως και η απαξίωση του ατομικού γίγνεσθαι οδηγεί σε μια ολοένα και αυξανόμενη τάση για εισαγωγή μιας επιπλέον βαθμίδας-δυσκολίας στην επίτευξη του τελικού στόχου. Όπως πολύ απλά το έθεσε ο Φρόιντ:

“Όταν τα πουτανάκια εξαφανίζονται, το φάσωμα πάει σύννεφο.”

- Σίγκμουντ Φρόιντ

Δυστυχώς, το φάσωμα δεν έχει πετύχει θετικά αποτελέσματα. Η υποχρεωτική υιοθέτησή του ακόμα και από τους πιο γαμιάδες οδηγεί στη δραστική μείωση των σχέσεων, καθώς όλο και λιγότεροι είναι διατεθειμένοι να σπαταλούν χρόνο και χρήμα απλά για να ρίξουν μια γκόμενα. Ας μην μιλήσουμε για τη μαγεία που απλά εξαφανίζεται, καθώς το μόνο βέβαιον όταν γνωρίζεις τον άλλον είναι να χάσεις κάθε ενδιαφέρον. Τέλος, οι επιπτώσεις είναι ακόμα χειρότερες στο σεξ, πρώτον γιατί καταναλώνεις χρόνο σε άλλα πράγματα και δεύτερον γιατί δεν έχει το ίδιο ενδιαφέρον.

“Το φάσωμα είναι το μνημόνιο των σχέσεων: Συζητάς περισσότερο, ξοδεύεις περισσότερα και από πράξεις σχεδόν τίποτα...”

- ΓΑΠ