Υπουργός

Upgrade του Βουλευτή. Μετά από την συλλογή κοινοβουλευτικών XP πόντων ή και με την απόφαση του Dungeon Master Πρωθυπουργού κάποιος τυχερός βουλευτής ή Υφυπουργός ή εξωκοινοβουλευτικός γλύφτης ανεβαίνει level και γίνεται Υπουργός. Ευθύς αμέσως συναντά τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Αρχιεπίσκοπο και ύστερα απο μια σεμνή τελετή χρίζεται. Με την υπουργοποίηση του ο τυχερούλης κερδίζει θωρακισμένη μερσεντές και συνοδεία σωματοφυλάκων. Λαμβάνει επίσης και ένα πολυτελές γραφείο, μια θεογκόμενα για γραμματέα και ένα σωρό δημόσιους υπάλληλους να τον γλύφουνε.

[επεξεργασία] Αρμοδιότητες

Ιερή ευθύνη και υποχρέωση του Υπουργού είναι να δημιουργεί μπάχαλο με τις αποφάσεις του στο ήδη στερούμενο λογικής κράτος αλλά αυτό να το δικαιολογεί ως αναγκαίο έργο για το καλό του τόπου. Οι αποφάσεις του ,υποχρεωτικά και αμετάκλητα, πρέπει να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των κολλητών του, γιατί ο Υπουργός έχει το αίσθημα της Φιλίας σε υψηλή θέση. Πρέπει να εξυπηρετεί συγγενείς και φίλους δίνοντας τους δουλειές του κράτους και να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Ένας Υπουργός κάνει πολλές ώρες προπόνηση με το ψαλίδι γιατί πρέπει να εγκαινιάσει πολλά έργα κόβοντας την κορδέλα. Απαράβατος κανόνας είναι αυτά τα έργα (Νοσοκομεία, σχολεία κ.λ.π.) να εγκαινιαστούν 12 φορές τουλάχιστον και να ολοκληρωθούν μόλις περάσουν 127 χρόνια. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του πετυχημένου Υπουργού είναι ο πολυπολλαπλασιασμός της προσωπικής του περιουσίας ή της συζύγου του κατά τη διάρκεια της θητείας του. Οτιδήποτε άλλο θεωρείται αποτυχία.

[επεξεργασία] Διάφορα Υπουργικά Πόστα

Μια τόσο ολοκληρωτική καταστροφή δεν μπορεί να την εκτελέσει ένας άνθρωπος μόνος του, ιδιαίτερα αν αυτός έχει εκλεγεί πρωθυπουργός. Πάντα θα χρειάζεται άτομα ίδιου ή χειρότερου φυράματος να τον βοηθάνε. Το Πολίτευμα μας έχει φροντίσει να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για κλέφτες, άχρηστους και ανίκανους που τις ονομάζει Υπουργεία

[επεξεργασία] Υπουργός Οικονομίας

αλλιώς: Μακρυχέρης, Τσεποψάχτης, Τσάρος της Οικονομίας, Ντενεκές. Το πλάσμα αυτό έχει ευθύνη για τη διατήρηση της Μαύρης τρύπας της οικονομίας. Είναι γνώστης όλων των τύπων τσεπών και κρυφών εσοχών στα υφάσματα και κλέβει το πορτοφόλι με ικανότητα Ρουμάνου πορτοφολά. Δουλειά του είναι να βάζει φόρους. Απόλαυση του είναι να βάζει φόρους παντού. Ηδονή του είναι να βάζει φόρους για οποιονδήποτε λόγο. Σε έναν άτυπο διαγωνισμό μεταξύ των Υπουργών Οικονομικών νικητής θα βγει εκείνος που θα φορολογήσει τον αέρα που αναπνέουμε. Ο Έλληνας ομόλογος πλησιάζει πολύ να το καταφέρει.Οφείλει να ξεπουλήσει σε τιμή ευκαιρίας όποια κρατική επιχείρηση είναι στον τομέα ευθύνης του αλλά ενοχλεί τους Δημοσίους Υπαλλήλους από τον ύπνο τους με αυτό.

[επεξεργασία] Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων

αλλιώς: Μπουλντόζας, Μιζοδότης, Λουμπίνιάρης. Ο τυχερός βουλευτής αναλαμβάνει να αναπλάσει έτσι το περιβάλλον και την γεωγραφία της χώρας ώστε να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με ρυμοτομημένο σεληνιακό τοπίο. Έχει το μακρόπνοο σχέδιο να φτιάξει μια εθνική οδό από την Κρήτη ως τη Φλώρινα με σχεδιασμό να δημιουργηθούν 3.254.127 σημεία διοδίων με τέλη από 19,9 € και άνω ενώ πασχίζει να κοσμήσει όλες τις οδούς της αρμοδιότητας του με 19.256.485.727 λακκούβες. Αυτή τη στιγμή το σκορ του περιορίζεται στις 1.774.209.411 λακκούβες και ο υπουργός παρακαλά να βρέξει αύριο. Μεγάλο έργο του είναι το εθνικό κτηματολόγιο ώστε να γνωρίζει επακριβώς από πού θα αρχίσει να προσθέτει τους κρατήρες.

[επεξεργασία] Υπουργός Ανάπτυξης

αλλιώς: Ακαμάτης, Μαλιστάνθρωπος. Κύριος τομέας ευθύνης είναι να φροντίζει ώστε το καλάθι της νοικοκυράς να είναι μονίμως χωρίς πάτο ενώ οι συνεργαζόμενες με την κυβέρνηση πολυεθνικές εταιρείες και "οι φίλοι μας" να είναι μονίμως με το στόμα χορτάτο. Αναλαμβάνει να προστατεύσει τα τραπεζικά ιδρύματα από τους βρωμερούς δανειολήπτες και τους απαίσιους κατόχους πιστωτικών καρτών. Είναι συνέχεια στην πρίζα γιατί στην πραγματικότητα είναι ηλεκτροκινούμενο ρομπότ.

[επεξεργασία] Υπουργός Εξωτερικών

αλλιώς: Αρτέμης Μάτσας, Εφιάλτης, Πήλιος Γούσης. Οι αρμοδιότητες αυτής της θέσης εκπορεύονται και υπάγονται απευθείας απο την κυβέρνηση των ΗΠΑ και την ΕΕ. Ο σκοπός του ρόλου είναι να εξυπηρετήσει στο ακέραιο τα συμφέροντα των προϊσταμένων του και με χαρά υποχρεούται να εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας του. Είναι υπεύθυνος να μην απαντά στις τουρκικές προκλήσεις καθώς αυτό μπορεί να χαλάσει την διάθεση του Τούρκου πρωθυπουργού.

[επεξεργασία] Υπουργός Υγείας

αλλιώς: Μαυροκόρακας, Κακοπούλι, Χάρος. Ο καλύτερος φίλος των γραφείων τελετών και μνημοσύνων τα οποία κοσμούν το χώρο τους με την φωτογραφία του εκάστοτε τυχερού βουλευτή. Οι αρμοδιότητες του πόστου έχουν να κάνουν με την επιτάχυνση της θνησιμότητας των πολιτών ιδίως εκείνων που δεν πληρώνουν μεγάλους φόρους ή των τρισάθλιων φτωχών πολιτών της χώρας. Έχει αγαστή συνεργασία με τις φαρμακευτικές εταιρείες για να τις υπηρετεί για το καλό της τσέπης του. Εγκαινιάζει νοσοκομεία αλλά δεν παρίσταται σε κηδείες και μνημόσυνα. Το αξίωμα που ακολουθεί είναι "ο Γιατρός να είναι χοντρός και ο ασθενής ετοιμοθάνατος και ξεπαραδιασμένος".

[επεξεργασία] Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

αλλιώς: Κουμπούρας, Ανεπρόκοπος. Καλείται να οδηγήσει το μηνιάτικο του μέσου οικογενειάρχη στα φροντιστήρια και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού. Πρέπει να φροντίζει ώστε ο κλήρος να είναι παχύς και η νεολαία ζώα. Όσο λιγότερα γράμματα ξέρει ένας νέος τόσο πιο πολύ μπορεί να εμπιστευτεί τους υπάρχοντες πολιτικούς. Φροντίζει επίσης και για την παραγωγή διαδηλώσεων στα αστικά κέντρα.

[επεξεργασία] Υπουργός Εθνικής Άμυνας

αλλιώς: Μπιστόλας, Πυραυλάκιας. Σε απόλυτη αρμονία με τον Υπουργό Εξωτερικών με το επιπλέον καθήκον να εξοπλίζει τον Εθνικό Στρατό με άχρηστα αλλά δαπανηρά οπλικά συστήματα τα οποία πληρώνει ο μέσος φορολογούμενος στις Αμερικανικές εταιρείες όπλων κάνοντας ο ίδιος τον μεσάζοντα με κάποια προμήθεια. Είναι υποχρεωμένος να τηρεί ένα σχέδιο ανάγκης για επικείμενο πόλεμο που σαν αρχή έχει "να σωθούμε εμείς και οι φίλοι μας παίρνοντας το πρώτο διαθέσιμο αεροπλάνο για Βραζιλία".

[επεξεργασία] Υπουργός Εσωτερικών,Δημόσιας Διοίκησης και Δημόσιας Τάξης

αλλιώς: Υπερέτης, Νανουριστής. Απαιτητικός τομέας. Ο Υπουργός είναι υποχρεωμένος να παρέχει υπνόσακους και μαξιλάρια στους δημόσιους υπάλληλους ενώ παράλληλα πρέπει να προστατεύει με τα σώματα ασφαλείας την ακεραιότητα των υπολοίπων πολιτικών, μεγαλοεπιχειρηματιών ,μεγαλοδημοσιογράφων και μεγαλοδικηγόρων από τους κακούς και απαίσιους πολίτες αυτής της χώρας. Καλείται να διατηρεί τα γρανάζια του κρατικού μηχανισμού σε εγρήγορση όταν πρόκειται να καεί ο κώλος μας. Είναι υπεύθυνος για την διατήρηση και γιγάντωση των πυρκαγιών εκεί που προκύπτουν σε αρμονία με το σεληνιακό σχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.

[επεξεργασία] Υπουργός Απασχόλησης

αλλιώς: Βουρδουλιστής, Ιμχοτέπ. Κύριο καθήκον του είναι ο μέσος μισθός να μην ξεπερνάει τα 450 €, η σύνταξη τα 250 € και ο εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα να δουλεύει τουλάχιστον 854 ώρες την εβδομάδα χωρίς υπερωρίες. Φροντίζει ώστε τα ασφαλιστικά ταμεία να φαληρίσουν γιατί έχει μετοχές στα συνταξιοδοτικά προγράμματα των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών. Έχει χρεωθεί την μείωση του αριθμού των συνταξιούχων σε αρμονική συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών.

[επεξεργασία] Υπουργός Πολιτισμού

αλλιώς: Τζαμπάουα, Λελές. Έχει πάντα στην ατζέντα του την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα αλλά δεν κουβαλά ποτέ αυτή την ατζέντα μαζί του. Κύρια ασχολία του είναι να πηγαίνει τζάμπα σε μουσεία, εκθέσεις και εκδηλώσεις στο Λαμπράκειο Μέγαρο Μουσικής. Εναρμονισμένος με το σεληνιακό σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ ,όπου βρεί αρχαία μπάζα και ερείπια τα παραχώνει πιο βαθιά στο έδαφος να μην λένε οι ξένοι επισκέπτες της χώρας μας ότι η χώρα είναι ένα τεράστιο γιαπί.

Eνώ είναι σχεδόν σίγουρο πως το νέο έργο που θα χρηματοδοτηθεί από το υπουργείο πολιτισμού,θα είναι η νέα αριστερή αμουσικότητα του Μίκη Θεοδωράκη και όχι του Μίκυ Μαους ΤΟ ΓΙΑΠΊ..που ξεκίνησε τότε που ο προαναφερόμενος ήταν Υπουργός, και συνάρτησή τούτου ΓΙΑΠΗ.Σ

Στον Τομέα του πολιτισμού θεωρείτε προσόν η πλήρης άγνοιά των τεχνών,ώστε να συνεισφέρει αυτός πρώτος στην αποχαύνωση των πολιτών δίνοντάς τα πρώτα πολιτιστικά κονδύλια σε εντελώς ατάλαντους τύπους ασματοκλάψηδες φαλτσοκαψούριδες τύπου ΠΙΧ ΛΑΧ,και σε επιμέρους οικολογικούς ζωγράφους νερομπογιάδες τύπου ΦΑΣΙΑΝΌΣ. Επίσης δεν έχει κανένα απολυτός λόγο ύπαρξής μιας και δεν χρηματοδοτεί καλλιτέχνες,φυσικά θεωρώντας πως αυτοί αμείβονται πλουσιοπάροχα...μιας και δεν νοητέ τέχνη έκτος σκυλαδικου,εδώ πρέπει να τονίσουμε την ιδιαίτερή ικανότητά του εκάστοτε διορισμένου υπουργού πολιτισμού εις τας εθνικά χορογραφίας,μια και κάποιες προσπάθειες συγγραφής όπερας,έτυχαν της αποδοχής μόνον το γλυφών που αποκτά όπως προαναφέρθηκε ο κάθε Υπουργός,ενώ κατά γενική ομολογία ήταν πολύ χειρότερή από το νύχτωσε χωρίς φεγγάρι το σκοτάδι είναι βάθη κι όμως ένα παλικάρι δεν μπορεί να κοιμηθεί,ενώ λίγοι κατανόησαν το σχέδιο πίσω από αυτό το εγχείρημά.που ήταν ξεκάθαρο..δηλαδή να νομίσουν όλοι πως το λαϊκών άσμα ..ειναι καλύτερο και μάλιστα κατά πολύ της ..όπερας.

[επεξεργασία] Υπουργός Τουρισμού

αλλιώς: Ρουμς-του-λετ. Ευθύνη του είναι να κυκλοφορεί στις χώρες του κόσμου με μια μαργαρίτα ή μια πίνα κολάντα στο χέρι κάνοντας καμάκι στα γκομενάκια της αλλοδαπής. Φοράει βερμούδα μπλε και πέδιλα και κρατά μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι. Είναι πάντα bon viveur. Καθήκον του είναι να κάνει όσους έλληνες επιζήσουν της Κυβέρνησης γκαρσόνια για τους ξένους.

[επεξεργασία] Υπουργός Μεταφορών

αλλιώς: Σταμάτας. Κύρια αρμοδιότητα του είναι να προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα και ατυχήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς με το έργο του. Έχει ως στόχο να γεμίσει τη χώρα με αυτοκίνητα και ακολουθεί και αυτός πιστά το σχέδιο του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Καλείται και αυτός να ξεπουλήσει ότι κρατική περιουσία έχει στην αρμοδιότητα του για το κοινό καλό της οικογενείας του.

[επεξεργασία] Υπουργός Ναυτιλίας

αλλιώς: Αβύθιστος, Κουρσάρος. Βασική μέριμνα του είναι να υπάρχουν σκυλοπνίχτες στις θαλάσσιες οδούς ώστε ,σε περίπτωση ναυαγίου ,να μπορεί να πετά εκεί με ένα Super Puma, και να βλέπει τη θέα απο ψηλά. Καλείται να βοηθήσει την άπορη τάξη των εφοπλιστών να ορθοποδήσει και να βγεί απο το οικονομικό τέλμα στο οποίο βρίσκεται τα τελευταία 3000 χρόνια.

[επεξεργασία] Υπουργός Γεωργίας

αλλιώς: Μπουρτζόβλάχος, Σκατίβλαχος. Θέση αγγαρεία για τους άτυχους βουλευτές που θα πρέπει να συνομιλεί συνέχεια με τους άπλυτους και ξιπασμένους γεωργοκτηνοτρόφους για την τιμή του βαμβακιού και το χρώμα της ντομάτας και το σχήμα της πατάτας. Εκτός απο αυτά ,όμως , η θέση είναι κυρίως ξάπλα και ζάπινγκ στην τηλεόραση.

[επεξεργασία] Υπουργός Βορείου Ελλάδας, Βορείου Ηπείρου, Ανατολικής Ρωμυλίας, Πόντου, Κύπρου, Μεγάλης Ελλάδας (Σικελίας), Μικράς Ασίας, Ομογενών (Γερμανίας, Αυστραλίας, ΗΠΑ) & Κάλλας (Μακεδονο-πακιστανών)

αλλιώς: Ποιός; Μούφα πόστο για τον τυχερό βουλευτή καθώς τα καθήκοντα του τα ασκεί με χορούς και τραγούδια ο Ψωμιάδης. Πολλή ξεκούραση.

[επεξεργασία] Υπουργός Επικρατείας

αλλιώς: Παραμυθι Φούρναρης. Με κύρια ευθύνη να ελέγχει τα τηλεοπτικά κανάλια και τους ραδιοσταθμούς με σκοπό να περνάνε πάντα τα μηνύματα της κυβέρνησης. Το πόστο θα μπορούσε να το υπηρετήσει θαυμάσια ο βαρώνος Μυνχχάουζεν καθώς ,ανάμεσα στα άλλα καθήκοντα είναι και η παραπληροφόρηση των δημοσιογράφων. Λειτουργεί με το αξίωμα του "Άλλη Ερώτηση. Έχω ήδη απαντήσει.Ουδέν Σχόλιο".

[επεξεργασία] Ονειροκρίτης

  • Αν δεις στον ύπνο σου νυν Υπουργό βγάλε διαβατήριο για οποιαδήποτε χώρα της Αφρικής μπας και γλυτώσεις τις συμφορές που έρχονται.
  • Αν δεις πρώην Υπουργό και έχεις υποθέσεις σε δικαστήρια θα γλυτώσεις τη φυλακή. Αν δεις Υπουργό Μεταφορών θα σε πατήσει τραίνο και αν δεις Υπουργό Ναυτιλίας θα σε πατήσει υποβρύχιο.
  • Αν δεις Υπουργό να κόβει κορδέλα σε εγκαίνια πούλα το σπίτι σου ή ξενοίκιασε και νοίκιασε άλλο σπίτι γιατί θα πέσει και θα σε πλακώσει.
  • Αν στο όνειρό σου δεις Υπουργό να σου δίνει λεφτά, ε, όνειρο ήταν και πέρασε.