Τώρα

Η φράση "τώρα" χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της χρονικής στιγμής του παρόντος, το οποίο συνέβη 21 Αυγούστου 2014.

Χα! Ξαφνιαστήκατε, ε; Και που είστε ακόμα...

[επεξεργασία] Τι είναι αυτό το "τώρα";

Τώρα, τώρα!, φωνάζει η γυναίκα ενώ βάφεται, την ώρα που ο άντρας της ουρλιάζει "άντε, θα αργήσουμε στη δεξίωση"!

Τώρα, τώρα!, φωνάζει το παιδί, όταν η μαμά του γκρινιάζει "άντε, κλείσε το Playstation και κάνε τα μαθήματά σου!"

Τώρα, τώρα!, φωνάζει ο/η σύντροφός σου, όταν σε έχει στήσει στο μπαρ.

Όχι τώρα.... ΤΩΡΑ!

Τι είναι τελικά αυτό που μας παρακινεί να επαναλαμβάνουμε αυτή τη φράση, ξανά και ξανά, ενώ στην πραγματικότητα το "τώρα" σημαίνει "σε μισή ώρα"; Μήπως είναι κάποια γεννετήσια ορμή; Μήπως ο ανθρώπινος νους δεν μπορεί να αρθρώσει τη φράση "σε μισή ώρα" λόγω βιασύνης, έντασης και έκρηξης αδρεναλίνης (ειδικά όταν βάζεις κραγιόν, ρουζ και μάσκαρα), και καταλήγει να τη συντομεύει σε "τώρα"; Μάλλον ο Φασούλα έχει κι άλλο ένα μυστήριο να λύσει, μετά το Παράδοξο του Είναι...

[επεξεργασία] Ετυμολογία

το τώρα δεν σημαίνει αυτό που νομίζουμε, βγαίνει από το ""τ'ώρα"", δηλαδή "τι ώρα" και η απάντηση μπορεί να είναι "από τώρα" μέχρι και την επόμενη ημέρα την ίδια ώρα. Μπορεί, κατ' εξαίρεση, να αναφέρεται και στην μεθεπόμενη ημέρα και εν γένει σε κάθε στιγμή που θέλουμε εάν μπορούμε να προσδιορίσουμε τον χρόνο με ώρες. Δεν είναι λόγια η μορφή του τώρα όταν εννοούμε σε πχ 3.153 ώρες γιατί εκφεύγει του νοήματος του προσδιορισμού των ωρών. Στην περίπτωση αυτή θα μιλήσουμε για μέρες.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες