Τσοπάνοι

Tsopanos

Τσοπάνοι, ένα όνομα, μια ιστορία, που χάνεται στα βάθη της μνήμης όσων δεν πάσχουν από Αλτσχάιμερ. Βαθιά χαραγμένη στο γονιδίωμα των Ελ η τάση προς αποφυγή τους. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί φοράνε τουρμπάνι;
Είναι κοινοί θνητοί ή υπεράνθρωπα όντα που έχουν συνεισφέρει και έχουν αλλάξει την ανθρώπινη και διαγαλαξιακή ιστορία;

[επεξεργασία] Ιστορίες βάσεις

Η πρώτη αναφορά σε βου-κώλους (σσ. τσοπάνους) γίνετε στα πολύ πανάρχαια χρόνια πριν καν ανακαλυφθεί η γεωργία!!!
Τυχαίο γεγονός ή τρομακτική πραγματικότητα;
Με βάση γραπτές μαρτυρίες των γραφέων της Μεσοποταμίας, οι τσοπάνηδες εμφανίστηκαν πολύ πριν την δημιουργία του ανθρωπίνου γένους. Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, δημιουργήθηκαν πριν από τη γη, τους αγγέλους και τους πρωτόπλαστους... Είχαν ανθρώπινη μορφή και υπεράνθρωπες δυνάμεις με ιδιαίτερη αδυναμία στα ζώα, τα οποία λάτρευαν και φρόντιζαν!!! Από την αρχή της δημιουργίας μας, εισήχθησαν στην κοινωνία μας με σκοπό να μας διδάξουν και να μας οδηγήσουν στην ευημερία και την αθανασία!!!

[επεξεργασία] Εμφανίσεις των βουκώλων ανά τους αιώνες

  • Πρωτοεμφανίστηκαν κατά την δημιουργία του σύμπαντος όπου με τις ακατανόητες και ανυπέρβλητες δυνάμεις τους διεύρυναν στο άπειρο το σύμπαν...
  • Η δεύτερη παρουσία τους χρονολογείται στην πτώση των πρωτόπλαστων όπου τοποθέτησαν ένα ειδικό στρώμα κατασκευασμένο από προβιά αγελάδος ώστε ο κώλος των ανθρώπων να μην πονάει.
  • Στη συνέχεια παρουσιάζονται μεταμορφωμένοι ως άνθρωποι που ανακαλύπτουν την γεωργία με απόκρυφο σκοπό να μας οδηγήσουν στην ανακάλυψη του χασίς που θα μας οδηγούσε όπως λέμε στον έβδομο ουρανό.
  • Από τότε κάνανε αναρίθμητες εμφανίσεις ώστε να μας βοηθήσουν και σιγά σιγά λατρεύτηκαν σαν Θεοί π.χ Θεά Γη, Θεά της ευφορίας, Θεός της γονιμότητας και Γιάννης Γαλάτης.
  • Στη συνέχεια, εγκατέλειψαν τους ανθρώπους για ένα χρονικό διάστημα λόγω ανωτέρας βίας και επέστρεψαν στην εποχή του Μέγα Αλεξάνδρου όπου και τον οδήγησαν μέχρι το αρχηγείο των Νεφελίμ και κέντησαν το όνομά του με στεφάνι ελιάς (φτιάχνοντας και κρασί, μπρούσκο).
  • Συνέχισαν την συνεισφορά τους στην παγκόσμια ιστορία, προκαλώντας κατά λάθος τον 1ο παγκόσμιο πόλεμο όταν ένας εξ αυτών πήγε τουαλέτα και αστόχησε σκοτώνοντας τον αυστριακό διάδοχο Φρανζ Φέρδινανδ (γνωστός Ρουσόπουλος της εποχής).
  • Σημαντική η βοήθεια που προσέφεραν στον Σαντάμ και στον Οσάμαν να δημιουργήσουν δική τους διαφήμιση (A long time ago, I would like to destroy one tower, now i have destroyed two. xaxa. OSAMAN BIN LANDEN AND SADAM HUSEIN KEEP WALKING. Johnnie Walker) δίνοντάς τους ιδιωτικό κανάλι εν ονόματι Αλ Tσαζίρα.
  • Κατά λάθος και πάλι προκάλεσαν πολέμους στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν όταν ανέφεραν στον Μπους κάτι για μαύρο χρυσό (εννοώντας το μαύρο σταφύλι) το οποίο ο κύριος ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ ονόμασε πετραίλεο.
  • Ανέβασαν στην ελληνική εξουσία έναν δικό τους ο οποίος στην πραγματικότητα είχε πολλά ελαττώματα και μια ιδιαίτερη αδυναμία στο φαΐ (ΚΩΣΤΑ) θέλοντας να μας κάνουν χοντρούς και ευτυχισμένους σαν αυτόν. Για άλλη μία φορά έπεσαν έξω διότι ξέχασαν πως το γέννημα θρέμα του κάμπου των Σερρών δεν ήταν και πολύ έξυπνο.

Συνεχίζουν έτσι αόρατα την δράση τους και ζουν ανάμεσά μας σαν καλά Νεφελίμ αλλά Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC!!!

[επεξεργασία] Αλήθειες σχετικά με τους αδυσώπητους τσοπάνηδες

α) Όλες οι εμφανίσεις τους είναι βασισμένες στην απόλυτη, τέλεια, αδιαμφισβήτητη αφάνεια, (δηλαδή ποτέ δεν έχουν παρουσιαστεί με την πραγματική μορφή τους).

β) Κινούν με ευελιξία και "χάρη" τα νήματα της ανθρώπινης ιστορίας χωρίς να γινονται αισθητοί.

γ) Πολλοί από αυτούς έχουν αδυναμίες όπως εμείς, αλλά σε υπέρτατο βαθμό...π.χ. Κωστάκης.

δ) Η μορφή τους είναι κατά μαρτυρίες ψυχολογικά διαταραγμένων ανθρώπων που θεωρούνται καθ'όλα έγκυροι, εξωπραγματική και αδιανόητη.

ε) Σύμφωνα με μαρτυρίες πολιτικών (οι οποίοι όπως όλοι οι πολιτικοί είναι απολύτως ειλικρινείς) έχουν κλωτσήσει έναν άτυχο περαστικό ενώ σημάδευαν Ελοχίμ, ο οποίος δυστυχώς απεβίωσε μόλις τον άγγιξε η μύτη του παπουτσιού τους.

στ) Όπως πολύ εύστοχα είπε και ο Πλάτωνας "ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ «ΤΑ ΠΑΝΤΑ...»".

ζ) Στην πραγματικότητα, υπάρχουν καλοί και κακοί τσοπάνηδες που ανάλογα με το MANA που έχουν και το ΗΡ τους, προσπαθούν ο καθένας με τον τρόπο του, είτε να μας προστατέψουν είτε να μας καταστρέψουν... YO!!!

η) Όλοι οι επιφανείς τσοπάνηδες γνωρίζουν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον...

θ) Οι τσοπάνηδες γνωρίζουν πότε Αδάμ φυστίκωσε την Εύα...

ι) Γνωρίζουν πότε αποστάτησαν οι έκπτωτοι άγγελοι και την αληθινή ιστορία των Νεφελίμ...

ια) Αρέσκονται να βρίσκονται κοντά μας και ιδιαίτερα σε χώρους λατρείας π.χ Άγιον Όρος, Λευκή πυραμίδα, Θιβέτ, Τούμπα και Δαφνί...

ιβ) Με βάση τον ανιδιοτελή και εξαιρετικά εξαιρετικό Μάκη Τριανταφυλόπουλο, προσπάθησαν κατά καιρούς να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μας αλλά είχαν μάπα κινητά (MOTOKOLA) όπως και παρεμβολή στο σήμα του ραδιοταξί...

ιγ) Έδρα τους είναι το Καραϊσκάκη και αυτό το εκπληκτικά θλιβερό γεγονός είναι η αιτία του πιο μεγάλου και ανυπέρβλητου εμποδίου της ανθρωπότητας που λέγεται ελληνικό πρωτάθλημα... (στο Τσάμπιονς Λιγκ πάνε για ψώνια στο Παρίσι οπότε οι ερυθρόλευκοι δίνουν ρεσιτάλ γκολ... που τρώνε..).

ιδ) Είναι καθαρά και βρώμικα φοβεροί μπασκετμπολίστες και λέγεται πως ανακάλυψαν το μπάσκετ πριν την φωτιά...

κ) Αρχηγός τους είναι, με βάση τα λεγόμενα του Γαλιλαίου, ο Τρωοπίνωσεκανέναδενδίνωγιατίείμαιτυπάςκαιπάνωαπόόλαπολιτικός...

λ) Ο πρώτος τσοπάνος της ιστορίας ήταν ο Τσακ Νόρις...