Τσιμπουκτού

Πρωτεύουσα του Αυνανιστάν και μεγαλύτερη πόλη της χώρας, με 1.333.334 κατοίκους.
Ghurkin-foster.jpg

Η Βουλή του Αυνανιστάν. Εμφανέστατη η σημασία του σχήματος.

[επεξεργασία] Ιστορία

Η πόλη του Τσιμπουκτού ιδρύθηκε το 1933 συνενώνοντας τις πόλεις Τσιμπουτί και Τιμπουκτού, με την ίδρυση και της χώρας του Αυνανιστάν και καταστράφηκε το 1934 από το Τσάκ Νόρις. Έτσι οι κάτοικοί της ονόμασαν τα ερείπια "Αρχαίο Τσιμπουκτού" και έκτισαν τη σύγχρονη πόλη ακριβώς 1 χιλιοστό δίπλα.

[επεξεργασία] Πολιτισμός

Πεοπσαρο.jpg

Τοπικό είδος ψαριού.

Στο Τσιμπουκτού, οι τέχνες που αναπτύχθηκαν κυρίως ήταν ο αυνανισμός και η Γλυφτική.

[επεξεργασία] Αυνανισμός

Το καμάρι όχι μόνο του Τσιμπουκτού, αλλά και του Αυνανιστάν ολόκληρου. Για περισσότερες πληροφορίες βλέπε εδώ και εκεί.

[επεξεργασία] Γλυφτική

Το καμάρι μόνο του Τσιμπουκτού. Η πόλη και τα μουσεία είναι γεμάτα από αγάλματα με τεράστια πέη ή αιδοία που αυτοϊκανοποιούνται. Απλά δείτε τις εικόνες:

PenisTATUE.jpg

αξιοθέατο της πόλης σε περίοδο εορτής

Παραγωγή πρώτων υλών:

1) Καραμέλες Ομάμι (ή Ω-μπόι)

Προορίζoνται για αγοράκια. Χρώματος μπλέ, Πράσινο τα κυριαρχικά τ' ουρανού και του λόγγου.

2) Καραμέλες Οντάντι (ή Ντάντυ-κουλ).

Προορίζονται για τα κοριτσάκια. Χρώμα κόκκινο, το επαναστατικό της φωτιάς και της πυρκαγιάς στα μπατζάκια των αγοριών.

Άλλα χρώματα που κατά καιρούς συναντούνται (πορτοκαλί, μαβιά κ.λ.π. είναι ελλατωματικά και επιστρέφονται).

Διακίνηση: Δήμιος, όσιοι, γράφει (προφέρεται και όλο μαζί).
Μααααααααααααααααααααα.jpg

Σκοπός διακίνησης. Πιπιλώντας αναρωτιέσαι, εκείνοι κερδίζουν, το Τσιμπουκτού ευημερεί.

Εξαγωγή: Ελλαδιστάν, Τουμπεκιστάν, Ηλιθουιστάν και στο_κάτω-κάτω χώρες.

Παραδοσιακή μουσική: Ντον_τ_γιου_κράη_τουνάητ Ο-Χάνεη (μην κλαις μέσα στη_μαύρη_νύχτα/μόνο τη μέρα)

Σουξέ διεθνούς εμβέλειας: Θα_φάμε_ξύλο.

[επεξεργασία] Δήμοι

129204159498695900.jpg

κατάστημα που πουλάει τοπικά γλυπτά και χειροτεχνήματα

Η πόλη του Τσιμπουκτού, χωρίζεται σε 4 δήμους:

  • 1. Δήμος Τσιμπουκτού (Έδειξαν πολλή πρωτοτυπία σ' αυτό το όνομα οι Αυνανιστανοί)-Αυτός είναι ο κεντρικός δήμος της πόλης, βρίσκεται στο κέντρο της.
  • 2. Δήμος Μουνογλύφτη-Βρίσκεται λίγο πιο κάτω από τον προηγούμενο δήμο. Οι κάτοικοί του έχουν ιδιαίτερη έφεση στην τέχνη αυτή, γι' αυτό και ονομάστηκε έτσι.
  • 3. Δήμος Πισωγλέντη-Αυτό το κομμάτι της πόλης είναι απομονωμένο από τα άλλα και οι κάτοικοι των άλλων δήμων αποφεύγουν να έρχονται σε επαφή μαζί τους, γιατί φοβούνται μήπως χάσουν τον ανδρισμό τους, χωρίς να το πάρουν χαμπάρι και οι ίδιοι. Πριν από πολλά χρόνια, ήθελαν να τους διώξουν από τη χώρα, αλλά οι εποχές άλλαξαν, τους συνήθισαν και έτσι γλίτωσαν την εξορία.
  • 4. Δήμος Σπερμωτού-Εκεί υπάρχουν τα περίφημα «Χυντριβάνια», καθώς και ο «Χυσαυρός του Φαραώ Τουτανχωσών».