Τσέρνομπιλ

“Μήπως να βάλουμε κι εμείς πυρηνική ενέργεια;”

- Ποίος άλλος; λίγο πριν το ατύχημα.

“Γιατί δε με φωνάξατε; Εγώ ήμουν εδώ!”

- Ο Τσακ για την άγνοια των χειριστών.

“Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια πυρηνική έκρηξη”

- Ο Σαλβαντόρ Νταλί τρελί ή Διαβολί για τον πραγματικό του εαυτό.
800px-Nuclear-power-plant-headquarters.jpg

Ο Βασίλης του Τσερνό στη πρώτη του προσπάθεια να φτιάξει ραδιοφωνικό σταθμό

Τσέρνομπιλ ονομαζόταν ο Βασίλης του Τσερνό, ενός ψαροχωριού κάπου στη μέση της κάλτσας του διαβόλου. Όνειρό του ήταν να φτιάξει ένα ραδιοφωνικό σταθμό για να λέει ειδήσεις στο χωριό του, αλλά επειδή ήταν σκράπας στο σχολείο μπέρδεψε τα ραδιοκύματα με τη ραδιενέργεια, οπότε έφτιαξε πυρηνικό σταθμό ενέργειας. Κάποια στιγμή καθώς έπαιζε με τα κουμπάκια του σταθμού άκουγε Μάικλ Τζάκσον και καθώς χόρευε πάτησε το κόκκινο κουμπί.

Ο σταθμός παραλίγο να εκραγεί αλλά αυτό δε συνέβει τελικά! Πρόλαβε να το σταματήσει. Ωστόσο τα Βριλ άρπαξαν την ευκαιρία να σκηνοθετήσουν ένα ατύχημα ατιμάζοντας την ανώτερη τεχνολογία των Ελ και ξεκινώντας την τελική μάχη έχοντας το προβάδισμα. Τότε ο Χρήστος Τσόλκας κατάφερε να σπάσει το φράγμα του υπεραιθέρα με τη βοήθεια των Αμερικάνων και να δημιουργήσει μια δίνη επαναφοράς στο υπερπαρόν αποτρέποντας τη μεγάλη έκρηξη μόνο σε περιορισμένη κλίμακα αποδεικνύοντας για 1.234.567.890η φορά ότι ισχύει η θεωρία της ασχετοσύνης. Για αυτό το επίτευγμα χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα Στάλιν.