Τσάρλι Τσάπλιν

Great dictator

Ο Σαρλό μεταμφιεσμένος σε δικτάτορα παραδίδει μαθήματα ξύλου

“________!”

- Ο Τσάρλι Τσάπλιν για το βωβό κινηματογράφο

Αρχαίος γενναίος πολεμιστής και δάσκαλος πολεμικών τεχνών, ο Τσάρλι Τσάπλιν ήταν ο πρώτος που έγραψε τα ανδραγαθήματά του στον τότε βωβό κινηματογράφο με αποτέλεσμα να γίνει γνωστός παγκοσμίως. Φέρεται πως έχει διδάξει πολλούς μετέπειτα χρήστες πολεμικών τεχνών όπως ο Μπρους Λη, και ο Τζάκι Τσαν μεταξύ άλλων, και φημολογείται πως βοήθησε τον Τσακ Νόρις με μυστικές τεχνικές έτσι ώστε να καταφέρει να ελέγχει την καταστροφική δύναμη της Στριφογυριστής Κλωτσιάς του. Η ελληνική κοινότητα του έχει μάλιστα αφιερώσει ένα υπέροχο τραγούδι σε παλαιότερη Γιουροβίζιον.

[επεξεργασία] Βιογραφικό

Από μικρός ο Τσάρλι Τσάπλιν έδειξε το φυσικό ταλέντο του για τις πολεμικές τέχνες, εφευρίσκοντας σαν πρώτη του τεχνική το "Βαράτε", την κατ' εξοχήν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη σε κάθε άνθρωπο τεχνική άμυνας και επίθεσης. Στη συνέχεια επιδόθηκε με πάθος στη μάθηση όλων των πολεμικών τεχνών της υφηλίου.

Ο Τζάκι Τσαν αποτέλεσε τον πρώτο μαθητή του νεαρού τότε Τσάρλι, σε ηλικία μόλις 10 ετών. Κοντά του διδάχτηκε την "κλασική" πολεμική τέχνη του Μποξ.

Στην τρίτη πλέον μετενσάρκωσή του, ο μέγας διδάσκαλος βρίσκεται αυτόν τον καιρό στην Ινδία. Έχοντας πλέον φτάσει στη Νιρβάνα και έχοντας κερδίσει τις ευλογίες ΚΑΙ του Βούδα -μεταξύ πολλών θεοτήτων- έχει πλέον αποκτήσει ψυχικές δυνάμεις.

[επεξεργασία] Διάσημοι Μαθητές του

Άλλες γλώσσες