Τσάμπιονς Λιγκ

Τσάμπιονς Λιγκ (Champions League) ή Τσαμπιολίγκ (κατά το Μάκη Ψωμιάδη), ή Τσάμπιο Λις κατά τα (Ημισκούμπρια), ή Τσάμπιον Λινκ (κατά το Νίκο Πατέρα) ονομάζεται η γιορτή της στρογγυλής θεάς που γιορτάζεται στην Ελλάδα κάθε Τρίτη και Τετάρτη ημέρες κατά τις οποίες αγωνίζονται οι Έλληνες μονομάχοι ποδοσφαιριστές, απέναντι στους γίγαντες της Ευρώπης, εντός αλλά και εκτός Ελλάδας.

Οι μονομάχοι του Τσάμπιονς Λιγκ αγωνίζονται φορώντος κουστούμι και μάλιστα το λεγόμενο Ευρωπαϊκό κουστούμι και αυτό διότι οι μάχες δίνονται στα μεγάλα ευρωπαϊκά σαλόνια. Στον Ελληνικό χώρο οι εορτασμοί ξεκινούν από νωρίς το πρωΐ οπότε και οι φίλαθλοι ξεκινούν να βομβαρδίζουν με τηλεφωνήματα ραδιοφωνικούς σταθμούς με στυλ αθλητικό αλλά και στο χώρο εργασίας τους όπου επιδίδονται σε μαραθώνιες συζητήσεις σε Αλεφαντείο λόγο. Αργότερα κατευθύνονται προς τα προπά ή προπατζίδικα για να πάνε ταμείο ή κουβά. Τις βραδυνές ώρες είναι επιβελημένη η τηλεοπτική παρακολούθηση της εκπομπής του Τσάμπιονς Λιγκ Σούπερ Μπάλα. Απαραίτητη είναι η κατανάλωση πίτσας (η οποία μπορεί να αντικατασταθεί και από σουβλάκια) και άφθονης ποσότητας μπύρας. Η τηλεθέαση γίνεται αποκλειστικά από τον καναπέ.

Ενδεχόμενη νίκη ελληνικής ομάδας δίνει το έναυσμα για φρενήρεις πανηγυρισμούς που σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να φτάσουν έως τον αποκλεισμό της ιστορικής πλατείας της Ομόνοιας η οποία άλλωστε έχει κατασκευαστεί γι αυτό το λόγο. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση πανηγυρισμών μετά από το ηρωϊκό γκολ του πιο γνωστού ίσως μαχητή του Τσάμπιονς Λιγκ Κριστόφ Βαζέχα απέναντι στον Αίαντα από την Ολλανδία.

Μετά την λήξη του αγώνα οι σοφοί Τσαμπιονολόγοι που έχουν πάρει θέση από νωρίς στα τηλεοπτικά πάνελ. Σημαντικότεροι από αυτούς μπορούν να θεωρηθούν ο Τάκης Γκώνιας και ο Βασίλειος Τσάρτας παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές που ενώ γνώρισαν την αδικία στην Ελλάδα καταξιώθηκαν στο εξωτερικό όπως έχουν δηλώσει και οι ίδιοι.

Τέλος φριχτό σενάριο για μια ομάδα μπορεί να θεωρηθεί ο αποκλεισμός από το Τσάμπιονς Λιγκ και παράλληλη συνέχεια στη διοργάνωση άλλης ελληνικής. Τότε ο αποκλεισμένος σύλλογος αποκτά το όνομα Καναπές και αυτός που συνεχίζει Πρέσβης.

Άλλες γλώσσες