Τσάι

Τσάι (Το)

[επεξεργασία] Σημασία της λέξης και κρυμμένα μηνύματα

Το τσάι (ΕΛΛηνιστή "Τέηον"). Η λέξη Τσάι είναι Ιαγουαρικής προέλευσης και σημαίνει το ίδιο ακριβώς με την ΕΛΛηνική λέξη "Τέηον". Πρώτη ιστορική αναφορά της λέξης γίνεται απο τον Σκανδιναβό ιστορικό και φυσιοδίφη Νταρτανταρτανρατιάν, στο έργο του "Σμπράνα Στράνα Σγκρανά τα ......... τη μάνα". Όλο το βιβλίο το έγραψε υπό την επήρεια Τέηου. Άν γράψουμε τη λέξη "Τέηον" σε γκρίκλις βγαίνει το "Tehon" και δεν είναι καθόλου τυχαίο αυτό. Με απλές αριθμολογίες και αναγραμματιστικές μεθοδολογίες (τύπου κουάκερ όπως 231*221/121^2 \pm 666\sim16\times0,000^2) μπορούμε επίσης να βγάλουμε τα εξής:

  • "The One", "El Toro", "Trupes"
  • "Teh on", "Teh off"
  • "Texas" , "Tsaf Tsouf"
  • "Toxo", "Den Toxo"
  • "Tost", "Traka"

[επεξεργασία] Ορισμός, χρήση

Το τσάι ή τσαγάκι ή "Τέηον" είναι ρόφημα, απεριτίφ καθώς και αφέψημα. Προκαλεί ρέψιμο, ατελείωτο κατούρημα και δολοφονικές πορδές που προκαλούν ολική διάσειση. Επίσης έχουν γίνει αναφορές ότι προκαλεί και ολική επαναφορά. Έχει διάφορα χρώματα όπως: κόκκινο, πράσινο, καφέ, μαύρο, διάφανο, εμπριμέ, βεραμάν, σωμόν, μπλέ, κυανό και τέλος κίτρινο. Είναι πλούσιο σε σιχαμάρα, μαυρίλα, ανοστίλα, αντιοξειδωτικά, πρεβιοτικά, πρεβεζιότικα, ένζυμα, μύκητες, λιποδιαλύτες, αίμα δράκου και πολύ πολύ γεύση. Αποτελεί τη νούμερο 1 (ένα) ουσία σε απορρόφηση ζάχαρης καθώς είναι το μόνο πράμα στον κόσμο όλακερο που όσο του βάζεις ζάχαρη τόσο πιο αίσχος γίνεται.

[επεξεργασία] Παρασκευή και παραγωγή

Φτιάχνεται από σαμάνους και σαμουράι Α) Στα Ζωνιανά και Β) κάπου ανάμεσα στις στέπες και στην τούνδρα. Καλλιεργείται κοντά σε χασισοκαλλιέργειες και σε άγωνες και λειψυδρείς εκτάσεις. Η παρασκευή του είναι απλή καθώς χρειάζεσται άφθονο νερό, ένα τσαγιερό και έναν εθελοντή για πιεί πριν από οποιονδήποτε άλλον.

[επεξεργασία] Χρήση

Το έβαζαν οι Ναζί μέσα στα φλογοβόλα για να μην ζει κανείς και για να αποτρέπουν το σκούριασμα των όπλων. Επίσης από την αρχαιότητα είναι γνωστό ότι εκεί μέσα έπεσαν και έγιναν έτσι οι εξής: Το πλάσμα Μ, Η ντοράκουλα η κορούλα του, οι πάουερπαφ γκέρλς και ο κύριος που ανακάλυψε την... Επίσης το χρησιμοποιούν στις ασθένειες, για να τρομάξουν τους ιούς και να το βάλουν στα πόδια. Το ίδιο αυτό ρόφημα ήπιαν μια φορά και έναν καιρό οι Βίκινγκς και αφού αφηνίασαν άρχιζαν να σφάζουν όποιον αδύναμο, ανήμπορο, άκακο και αβοήθητο εβρήκανε μπροστά τους.