Τρύφων Σαμαράς

Τρύφων Σαμαράς γνωστός ανά το κόσμο ως "ο μετρ της τρίχας και των κουπ" με διδακτορικό στη χημεία στο τομέα της βαφής (μαλλιών). Ο hair stylist που τα δάχτυλά του έχουν μεταμορφώσει το τριχωτό της κεφαλής celebrities διεθνούς κύρους. Πρόκειται για μια ιδιοφυώς τρελή προσωπικότητα με πολλαπλά χαρίσματα.

[επεξεργασία] Ως παιδούλα -ζωή σαν φωτορομάντζο

Η παιδική ηλικία του χαριτωμένου αυτού αγοριού δεν διέφερε και πολύ σε σχέση με τα άλλα αγοράκια της ηλικίας του. Όταν ήσανε μικρό, ήσανε μαμόθρεφτο. Έκανε παρέα μόνο με κορίτσια και τις φίλες της μητέρας του κι έπαιζε συνέχεια κουτσό, σχοινάκι και τσαταλίνα μανταλίνα. Αγαπημένο του παιχνίδι ήταν οι κούκλες Barbie.

Από μικρή ηλικία έδειξε την αγάπη του για τις τρίχες και ναι, ω ναι...από τότε κούρευε και χτένιζε τις φίλες της μητέρας του, οι οποίες τον εμπιστεύονταν και δεν έκλαιγαν όταν τον έβλεπαν να πιάνει με αντρίκιες κινήσεις τις βούρτσες και τα ψαλίδια. Παράλληλα εξασκούσε την τέχνη του κρεπαρίσματος στις Barbie δίνοντας έξτρα όγκο στις ήδη στυλαρισμένες κουπ. Φαινόταν από τα παιδικάτα του τι έμφυτο ταλέντο είχε στην αρπαγή της βούρτσας και όχι μόνο! Στα πιστολάκια είχε ένα μικρό θέμα γιατί τα φοβόσανε να τα πιάσει, αιτία που τον κράτησε μακριά από τις παρέες με άλλα αγόρια που κρατούσαν πιστόλια γιατί πηδούσε μέχρι το ταβάνι όταν εκπυρσοκροτούσαν.

Μέχρι το Λύκειο παρακολουθούσε μαθήματα μπαλέτου -έξτρα γνώσεις που θα αξιοποιούσε αργότερα- τα διέκοψε όμως για να μη μιλάει ο κόσμος. Έτσι ασχολήθηκε αποκλειστικά με την κομμωτική. Λίγο η κρίση όμως, λίγο τα έξτρα φυσικά του ταλέντα τον αναγκάζουν να στραφεί και προς τις άλλες μορφές τέχνης. Στην προσπάθειά του να τα συνδυάσει όλα βρίσκει τις ρίζες της η γέννηση της διάσημης φράσης του "Ξεπατώθηκα".

[επεξεργασία] Συμμετοχές στη τηλεόραση

“Έχω το κοκαλάκι της νυχτερίδας, κάτι έχω ρε παιδί μου, μήπως έχω μέλι τελικά και κολλάνε σαν τις μέλισσες;”

- Ο Τρύφων για αυτό που έχει

Να σε πω εγώ τι έχεις.
Είσαι ένα γαλακτομπούτικο κοπέλι και κολλάνε πάνω σου και δεν θέλουν να ξεκολλήσουν, μελιτσούλα μου εσύ.

[επεξεργασία] Total Black Out

Δοκιμασίες.. στο απόλυτο σκοτάδι!

Την ώρα που στο Mega καναλέτο προβάλλεται η σειρά «Με λένε Βαγγέλη», ο Αντέννας αποφασίζει να ρίξει στην αρένα την πιο άγρια λιονταρίνα που διαθέτει, δλδ τον Τρύφων.

Μία από τις αποστολές του παιχνιδιού είναι οι παίκτες να γλύψουν διάφορα μέρη σώματος και να καταλάβουν τι γεύονται με την γλώσσα τους. Σιγά μην περίμενε την έναρξη της εκπομπής η λιονταρίνα μας. Λύγισε τα κάγκελα του κλουβιού και ανεμίζοντας την χαίτη, μπήκε όλο χάρη και νάζι στο πλατό κι άρχισε να γλύφει τον πρώτο που βρήκε μπροστά του, ο οποίος εντελώς τυχαία ήταν ένας χονδρουλός τριχωτός κυριούλης. Τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν, αφού πρέπει να καταλάβει τι γλύφει.. Σουρεαλιστκές στιγμές εξελίσσονται μπροστά στα μάτια του θεατή και ένα ρεσιτάλ γέλιου από τον κομμωτή εκτινάσει στα ύψη το υποκριτικό του ταλέντο. Το γλύψιμο συνεχίζεται, η αγωνία κορυφώνεται, τα φώτα χαμηλώνουν, το ίδιο κι ο Τρύφων. Το κοινό παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα όλα αυτά τα σουρεάλ που συμβαίνουν μπροστά τα μάτια του. Και να, φτάνει η στιγμή που όλοι περιμέναμε. Απόλυτο σκοτάδι, η δοκιμασία στο τέλος της.. οπότε κι αναλαμβάνει δράση το κόψιμο του σκηνοθέτη.
Χασάπη!
Κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο!

[επεξεργασία] Dancing With The Stars

Γεια σου χορευταρού μου, φωνάζουν οι κόζμοι όταν τον βλέπουν στον δρόμο. Και δεν έχουν άδικο, διότι χορεύει από μπαλέτο, μέχρι ποντιακά, τσατσά και τσάμικο αξιοποιώντας τα μαθήματα που είχε κάνει στο λύκειο. Κάτι γνωρίζει ο σοφός λαός όταν λέει "Μάθε τέχνη κι άστηνε". Μη δει πίστα, ξεσκίζεται, δεν κρατιέται λέμε. Κατά την διάρκεια του σόου ζήσαμε χάρη στον Τρύφωνα ηρωικές στιγμές, παιδί μου, καμία σχέση με το σήκωμα του τιμημένου. Το φιλοθεάμων κοινό γαλουχημένο στις υψηλής ποιότητας παράστασεις στο Μέγαρο Μουσικής αναφώνησε εμβρόντητο: Ελλάς Ελλάς, Τρύφων Σαμαράς!

Γιατί χαίρεται και χαμογελά ο κόσμος, πατέρα; ε; γιατί;
Γιατί λάμπει ο ήλιος έτσι;
Γιατί φέγγει έτσι η μέρα;
Οι καμπάνες γιατί χτυπούν χαρμόσυνα; ε; γιατί;
Γιατί σαν αυτή, παιδί μου, την ημέρα την χρυσή
που τη χαίρεσαι και συ
είναι που ο Τρύφων σήκωσε την χορογράφα στον αέρα στην σκηνή.

Κλασσικές ατάκες

Σαν τώρα το θυμάμαι που λίγο πριν από την σηκωμάρα, είχε δηλώσει:

  1. Έχω μεγάλη ανασφάλεια με το σήκωμα
  2. Θα μπορέσω να την κρατήσω όρθια στον αέρα;
  3. Δεν είμαι εξπέρ στην ιππασία
  4. Μ’ αρέσουν τα τατουάζ στα καλλίγραμμα κορμιά, αυτά που έχουν ωραία γάμπα ή ωραίο κώλο.
  5. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ το καμουτσίκι
  6. Είμαι Μπάοκ
  7. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά, ούτε χαλάει η φούστα έναν αντρουά.
  8. Δεν κάνω παιδί για να μην χαλάσω το σώμα μου
  9. Θα είμαι η μπαλαρίνα ή ο καβαλιέρος;
  10. Φάε την σκόνη μου Φωτεινή Πιπιλή

[επεξεργασία] Αποσπασματικές συνεντεύξεις

Ως Η μάνα του λόχου: Στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Μίλα γαμώ το κέρατο μου», στο ερώτημα που του έγινε αν έκανε στρατό, είπε ότι ήταν συνεχώς ο λουφαδόρος της υπόθεσης. Δεν άντεχε το αυστηρό αντρικό κούρεμα κι επειδή του έλειπαν οι τρίχες, έβαλε έναν φίλο του να τον δείρει, ώστε να πάρει αναρρωτική και να πάει στο νοσοκομείο. Έλεγε μάλιστα ότι πονάει η μέση του και τέτοια άλλα πρόστυχα.

Σεξ και βία (γιατί πάντα πουλάει αυτός ο τίτλος) το Βράδυ: Ερωτεύτηκε για πρώτη φορά όταν ήταν 19 χρονών μια κοπέλα που την έλεγαν Λίτσα, από το Βαγγέλης Βαγγελίτσα Λίτσα. Άργησε είναι η αλήθεια να ερωτευτεί και να κάνει σεξ για πρώτη φορά -όπως δήλωσε στην εκπομπή «Βάλε λάδι κι έλα βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο.

«Δε μου έβγαινε και δεν το αποφάσιζα» αιτιολογήθηκε στον παρουσιαστή αφήνοντας έτσι τον χώρο για να δημιουργηθούν αναπάντητα ερωτήματα. Όταν ερωτεύτηκε την Βαγγέλα, θυμάται πως ήτανε Πάσχα, στο χωριό του πατέρα του στην Πτολεμαϊδα και σουβλίζανε το αρνί. Το μόνο που κάνανε τότε, όπως εξομολογήθηκε, ήταν να φιληθούνε, τίποτε παραπάνω. Αφού τελείωσε όμως το Πάσχα, της έδωσε και κατάλαβε της σούβλας. Που τον έχανες που τον έβρισκες, μέσα στις στάνες ήτανε και διάλεγε ποίμνια και ποιμένες, φωνάζοντας μπεεεεε με την χαρακτηριστική βραχνή του φωνή αν και ξεκάθαρη ήταν η δήλωσή του πως στο σεξ είναι γατούλα. Το σόου τελειώνει με τον Τρύφων να τραγουδά το "Είμαι γυναίκα του κεφιού" καθώς τον απομακρύνουν σηκωτό από το πλατό.

Καφές με την Ελένη (και τοστ με τυρί και ζαμπόν): «Εσύ γιατί είσαι στις ομορφιές σου», ρώτησε η Ελένη Μενεγάκη τον Τρύφωνα, τονίζοντας πως είναι φρέσκος και ανανεωμένος καθώς και ότι το στυλ του είναι πολύ...ροκ.

Ρωτάς ρε συ Ελένη κάτι πράγματα. Τι γιατί είναι φρεσκαδούρα; Κοιμήθηκε καλά χτες το βράδυ κι ήρθε και τσίτωσε η φράπα, να γιατί. Άρπα Κόλλα όμως την απάντηση για να μάθεις να σκέφτεσαι άλλη φορά. «Το παίζω λίγο ροκ αλλά δεν είμαι. Στο ντύσιμο ναι, το υποστηρίζω. Στα υπόλοιπα όμως είμαι πιο...Barbie!»

[επεξεργασία] Υποψηφιότητες για Όσκαρ

Το αγόρι που χάριν κατέχει, πριν πιάσει τα τσατσάρια, τα μπικουτιά και τις φουρκέτες, είχε θριαμβεύσει σε βιδεοταινίες της εποχής του '80 και βάλε. Μην τον βλέπετε που χοροπηδάει με χάρη, τα έχει τα χρονάκια της η καλή μου.

Το 1982 έκανε την παρθενική του εμφάνιση στην υποκριτική, στην ταινία Πάτερ Γκομένιος, ενώ λίγα χρόνια αργότερα την έπαιξε στην ταινία Φοιτήτριες, όπου υπογθύθηκε με μεγάλη επιτυχία, όχι τις φοιτήτριες αλλά τον σέξι ιδιοκτήτη ενός βίδεου κλαμπ.

Με τόσες ταινίες στο παθητικό του, υποκλίνεται σύσσωμη η ολομέλεια της Ακαδημίας Κινηματογράφου στο ταλέντο του όσον αφορά την υποκριτική και προτείνεται η υποψηφιότητά του για τα βραβεία Α' Ανδρικού Ρόλου.

[επεξεργασία] FABαρβάτοι 5

Καστ: 5 βαρβατάντρες, ο ένας πιο βαρβάτη από την άλλη: Ηλίας Ψινάκης, Λάκης Γαβαλάς, Τρύφων Σαμαράς, Γιώργος Μέρλος, Πάνος Φασούλης.

Μαθηματική ανάλυση: 15 κιλά βαρβατίλα επί 5, έχουμε και λέμε: 5 επί 5 ίσον 25, 2 τα κρατούμενα, 1 επί 5 ίσον 5 και 2 αυτά που κρατούσαμε...σύνολο 75 κιλά αντρίκια μπόχα. Αυτή η μοναδική πεντάλφα είναι η μόνη που μπορεί να μεταμορφώσει έναν άντρα...στον τέλειο αντρουά.

Πλοτ: Επεμβαίνοντας η κάθε μία στον δικό του τομέα, διαμορφώνουν στυλ, φιλοσοφία, lifestyle, κακές συνήθειες, αντιαισθητική, άποψη, κάτοψη, πρόσοψη και δημιουργούν έναν σύγχρονο, σοφιστικέ gentleman που κάθε άντρας θα ήθελε στη ζωή του.

Ο ρόλος του Ηλία είναι να μυήσει τους παίκτες στην κουλτούρα και στα σαβουάρ βίβρια που αρμόζουν σε έναν τζέντλεμαν. Ο Τρύφων ο πιπιλογαμούλης, θα τους πιάνει απ' τα μαλλιά και θα τους σουλουπώνει. Ο Λάκης θα τους γδύνει και θα τους πουλάει μπαλαμούτι, ενώ για τους άλλους δύο θα σας πω άλλη φορά γιατί τώρα πρέπει να φύγω. Σας αποκαλύπτω επίσης και έναν έρωτα που γεννήθηκε στο πλατό του σόου, που όμως δεν κράτησε πολύ και έληξε άδοξα καθότι ξεπέτα αποδείχθηκε..

Η Μισέλ καψου-ρεύτηκε φόδρα τον Νίκο Ευταξία, που έγδυσε τους Fab 5 στη φωτογράφιση για την εκπόρνευση του σόου. Ποια είναι η Μισέλ; Είναι το κοπρόσκυλο του Μέρλου που ακολουθούσε τον στυλίστα όπου πήγαινε κατά την διάρκεια της φωτογράφισης. Με το που τέλειωσε η φωτογράφιση, τελείωσε και το γαβ στόρυ, μιλάμε για μεγάλο έρωτα μικρής διάρκειας. Λένε πως τον κατούρησε κιόλας γιατί τον πέρασε για δέντρο.

Να σημειώσω επίσης ότι πολλοί παντρεμένοι δήλωσαν συμμετοχή για να εντυπωσιάσουν τους γκόμενους τους, όπως επίσης και πάρα πολύ άνεργοι που ήθελαν να κάνουν εντύπωση στις συνεντεύξεις.