Τρόμπας

Ουπς! Μπας και εννοούσατε αερογάμης;

Νόθος γιος αρχαίου Ελ ποδηλατά, που κυκλοφορεί καβάλα σε ποδήλατο τα λάστιχα του οποίου έχουν φούιτ (από την γαλλική λέξη «fuite», σημείωση για τους νοτιοελλαδίτες μη γνώστες της γαλλικής) και προσπαθεί (χωρίς μακροχρόνια αποτελέσματα) μέσω μιας τρόμπας να τα φουσκώσει. Λόγω των συχνών του στάσεων στους αυτοκινητόδρομους της χώρας του Αυνανιστάν κατά την διάρκεια της ποδηλατοπορείας του και επειδή έχει αποθανατιστεί από τα διερχόμενα οχήματα να χρησιμοποιεί την τρόμπα του εφαρμόζοντας την παλινδρομική κίνηση μέσα-έξω, του αποδόθηκε ο τίτλος τρόμπας ώστε να ξεχωρίζει από τους άλλους ποδηλάτες.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Το εργαλείο του βγάζει επαναλαμβανόμενες μικρές και σταθερές δόσεις αέρα αλλά, όπως θα έλεγαν και οι παλαιότεροι "ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα είναι μια φούσκα" γιατί δεν έχει αντιληφθεί την τρύπα στο λάστιχο του. Αυτός είναι και ένας λόγος που από κάποιους αποκαλείται και άσφαιρος, χαρακτηρισμός που θα μπορούσε να αναφερθεί και σαν αβάσιμος καθώς σφαίρες αέρα ακόμη δεν έχουν κατασκευαστεί.

Καθότι γυρνάει στο σπίτι του σταθερά εξοντωμένος από την κούραση -κοινώς πτώμα- παραλείπει να εξασκήσει τα βασικά του αναπαραγωγικά καθήκοντα και την πέφτει σε ύπνο αναζωογονητικό. Λόγω αυτής του της δραστηριότητας παραμένει άγαμος για μεγάλα χρονικά διαστήματα και αναγκάζεται να εφαρμόζει την τεχνική της τρόμπας κατ' ιδίαν και καθ' εαυτό. Πολλοί τον θεωρούν μαλάκα πράγμα που ίσως και να είναι αλλά δεν μπορούμε να το εξακριβώσουμε 100%, ενώ άλλοι τον κατατάσσουν στην ομάδα των ιδανικών αυτόχειρων.

Σαν λύση στο πρόβλημά του εμείς οι Φρικηπαιδιστές θα του προτείναμε την αλλαγή της chambre a air, ελληνιστί σαμπρέλας.