Τροία

Τροία είναι η έννοια που όπως αποδείχτηκε απο τον Πυθαγόρα ακολουθεί μετά το ένα και το δύο.

Μαθηματική Απόδειξη: (y+x/2{4,666*8,777}log4-344/8,5f(x)=3)

Η αφηρημένη αυτή έννοια έδωσε το όνομα της σε γνωστή παραθαλάσσια περιοχή της Μικράς Ασίας η οποία βρίσκεται απέναντι από την πολύ Μεγάλη Ασία. Η ιστορία της Τροίας χωρίζεται σε τρεις βασικές περιόδους:

α)την Πρώιμη μοναδική περίοδο,
β)την Μέση δυαδική περίοδο και τέλος
γ)την Ύστερη τριαδική περίοδο.

Τις περισσότερες πληροφορίες για αυτήν τη περιοχή τις αντλούμε μέσα από την Γιαννάκη - Ομήρου Ιλιάδα και Οδύσσεια. Στην περιοχή αυτή φυγαδεύτηκε η γνωστή σε όλους μας ωραία Ελένη μετά την αρπαγή της από τον Πάρι Κασσιδοκώστα.

Παράλληλα ο Πάρης διατηρούσε δεσμό με την Πάρις Χίλτον με την οποία είχαν πάει "to Paris to eat a caramela" ζώντας σε πλήρη άγνοια ότι ήσαν μάνα και γιος. Από εκεί προέκυψε ο όρος "Παροιδιπόδιο σύμπλεγμα".

Η ωραία Ελένη στεφθηκε Μiss με το ζόρι 3α (Τροία) περί το 788 π.Χ. και εκπροσώπησε την πατρίδα της στο παγκόσμιο - ας μην ξεχνάμε ότι ο τότε γνωστός κόσμος ήταν μόνο η Μικρά και η Πολύ Μεγάλη Ασία - διαγωνισμό τραγουδιού της Asiavision. Μετά την ένατη θέση που κατέλαβε απογοητεύοντας το κοινό της ξέσπασε με αφορμή αυτήν ο γνωστός μας Τρωικός πόλεμος. Στον Τρωικό πόλεμο χρησιμοποιήθηκε υπό δοκιμή η πρώτη ατομική βόμβα που αν και ατομική είχε κατά λάθος σκοτώσει πολλούς.

Η Τροία σήμερα αποτελεί γνωστό αρχαιολογικό χώρο του οποίου η αίγλη μας παραπέμπει στο μεγαλείο εκείνης της εποχής.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχηθώ επί γης ειρήνη. Κάντε έρωτα, όχι πόλεμο.

Άλλες γλώσσες