Τρεις Μάγους

Ροκ συγκρότημα της εποχής π.Χ., που συνέχισε την δράση του και στην εποχή μ.Χ., αλλάζοντας όμως ριζικά εμφάνιση, γιατί μετά την εμπλοκή τους στην παράνομη οργάνωση ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ τους κυνηγούσε η CIA, η INTERPOL, ο Ηρώδης και ο Μάκης. Κάποιες φήμες θέλουν τα μέλη των Τριών Μάγων να αποτελούν σήμερα το συγκρότημα των Rolling stones, Lordi ή και Magic de Spell.

[επεξεργασία] Πρώτα Χρόνια

Ξεκίνησαν τις εμφανίσεις τους στα κωλόμπαρα της Βηθλεέμ με σκοπό να γίνουν διασήμοι στην αντεργκράουντ σκηνή, γρήγορα όμως απέκτησαν πιστό κοινό και άρχισαν να υπογράφουν χρυσά συμβόλαια με μεγάλες δισκογραφικές όπως οι VIRGIN MARY, HOLY FAMILY RECORDS, ΙΝRΙ RECORDS κτλ. Μεγάλες επιτυχίες τους, που παίζονται μέχρι σήμερα, είναι τα Knocking on Heaven's Door, Like a Virgin (στη φωνή η μητέρα του Ιησού), Stairway to Heaven, Paradise, καθώς και το Paradise City, Χοτέλ Καλιφόρνια κτλ.

Γνωστά αναρχοκομμούνια της εποχής, κυκλοφορούσαν κυρίως με μανδύα και σανδαλάκι, μέσα από το οποίο φορούσαν κάλτσα το χειμώνα, λόγω συνθηκών. Το στυλ αυτό υιοθετήθηκε από πιστούς ακόλουθους σε Αγγλία και Κίνα. Λόγω αυτού, πολλοί πιστεύουν πως ήταν κρυφοχίππηδες, έπιναν μπάφους και παίζαν προ-πο, γι' αυτό και νόμιζαν πως βλέπουν ιδιαίτερα φωτεινά αστέρια στον ουρανό.

Είχαν, αρχικά, μάνατζερ τη Μαρί Μαγκνταλέν, η οποία είχε σπουδαίες γνωριμίες στον καλλιτεχνικό κόσμο και στις φυλλάδες της εποχής (τότε λέγονταν πλάκες), λεγόταν ότι τα είχε και με το Super Star της εποχής Χεσούς Κρίστο. Ύστερα χάλασε η συνεργασία τους και προσέλαβαν για μάνατζερ τον Ηλία Ψινάκη.

[επεξεργασία] Μεταγενέστερα Χρόνια

Η επικρατούσα θεωρία θέλει στην μ.Χ. εποχή να αναγκάστηκαν να κρατήσουν κρυφή την ταυτότητά τους και να δημιούργησαν τη μπάντα KISS, εμφανίζομενοι μόνο βαμμένοι. Λέγεται πως για να κάνουν διεθνή καριέρα πούλησαν την ψυχή τους στο διάολο, αυτοί και ο Ψινάκης, με ρήτρα στο συμβόλαιο να κάνουν σατανιστικά κόλπα, φτύνοντας αίματα και ανάβοντας φωτιές.

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

Οι Τρεις Σωβρακοφύλακες