Τραγουδιστής

Η λέξη είναι σύνθετη και προέρχεται από την γουστόζικη σύντμηση των λέξεων Τράγος και Βουδιστής.
Tragbudist.png

γουστόζικη συνεύρεση Τράγου & Βουδιστή

Στην δίπλα εικόνα βλέπουμε πώς ένας Βουδιστής και ένας τράγος προσπαθούν να συντμήσουν με γούστο αυτή την σύνθετη λέξη.

Εξ αυτού συνεπάγεται ότι τραγουδιστής είναι ένας Bούδας τραγιστής ή ένας Tράγος βουδιστής ή απλά όποιος θα μπορούσε να φτάσει το Lemmy (χα!).
Η δημιουργία μιας τέτοιας λέξης προέκυψε από την ανάγκη να βρεθεί ένας όρος που να περιγράφει σε όλο το μεγαλείο την εμπειρία που βιώνει ένας ταλαίπωρος άνθρωπος κατά την εφαρμογή πάνω του ενός ειδικού Kινέζικου βασανιστηρίου που λέγεται Άντζελα Δημητρίου ή Φλωρινιώτης.

[επεξεργασία] Ικανότητες

Η παραδείσια φωνή του τράγου, που μοιάζει με το ερωτικό κάλεσμα της Xαμουρομπεκάτσας, αντέχεται μόνο αν έχεις φτάσει στο ζεν και την υπομονή ενός Bουδιστή μοναχού εξ ου και η λεξη που αναφέραμε και πριν.
Το προαναφερθέν βασανιστήριο χρησιμοποιεί ειδική συσκευή για να μιμείται τη φωνή του συμπαθούς γενειοφόρου τετράποδου (κυκλοφορεί και σε πεντάποδη έκδοση USB).

Ο ήχος που τελικά παράγει ονομάζεται τραγούδι και είναι δε τόσο οξύς που εικάζεται ότι τα Σόδομα και τα Γόμορα (Γένεσις, κεφάλαια 18-19), καταστράφηκαν κατά την εκπνοή του άσματος "Φωτιά στα Σαββατόβραδα" σε Λα μείζονα.

Άλλες γλώσσες