Τρίσβαθα

Μυστικά εργαστήρια στα βάθη της γης. Αρχικά κτίστηκαν από τους Ελ, αλλά αργότερα, στο πνεύμα στο καπιταλισμού και της κοινοκτημοσύνης, απελευθερώθηκαν στην αγορά. Πλέον, ο καθένας από εμάς μπορεί να έχει το δικό του εργαστήριο στα Τρίσβαθα.

[επεξεργασία] Παρεχόμενες Υπηρεσίες

Κύρια υπηρεσία που παρέχεται στους ένοικους των Τρίσβαθων, είναι η πλήρης προστασία από τους παπαράτσι. Η συγκεκριμένη υπηρεσία συζητήθηκε επανειλημμένως (αλλά ματαίως) στην Βουλή, ως καταπάτηση του συνταγματικού δικαιώματος στην γνώση και την πληροφόρηση. Επίσης, τα Τρίσβαθα προσφέρουν ένα άνετο εργασιακό περιβάλλον, με κλιματισμό, αίθουσες παιχνιδιών και catering (κέτερινγκ).

[επεξεργασία] Τοποθεσία

Πολλές θεωρίες υπάρχουν ως προς την τοποθεσία των Τρίσβαθων. Η επικρατέστερη στηρίζεται στην ετυμολογία της λέξης (τρις+βάθος), υποστηρίζοντας ότι αυτό δηλώνει το βάθος των εν λόγω εγκαταστάσεων: εάν λάβουμε το υπόγειο του σπιτιού μας ως μέτρο για το "βάθος", τότε το υπόγειο του υπογείου είναι το "δισβάθος" και το υπόγειο του υπογείου του υπογείου, το "τρισβάθος". Επομένως, στα Τρίσβαθα έχει πολλά ποντίκια και κατσαρίδες, παρόλο που η διαφημιστική εταιρία δηλώνει το αντίθετο.

[επεξεργασία] Διάσημοι Πελάτες