Τρέντυ

Τρέντυ, trendy teens ή αλλιώς τρέντουλα κατά το κοινώς λεγόμενο στην Ελλάδα. Υπάρχουν παντού γύρω μας, όπου και να στρίψεις την κεφάλα σου θα δεις ένα τρέντουλο να κόβει βόλτες.

Συνηθίζουν να βγαίνουν έξω μετά από βροχές, όπως και το ουράνιο τόξο, γιατί και αυτά ντύνονται ακριβώς όπως το ουράνιο τόξο. Βρε και το πιο άκυρο χρώμα να σου έρθει στο μυαλό θα το δεις πάνω στο τρέντουλο. Βρε και ο πιο άκυρος συνδυασμός να είναι, δεν κωλώνουνε θα το φορέσουνε για να κάνουν την διάφορα (λες και δεν έχουμε δει ουράνιο τόξο στην ζωή μας, τα μαλακισμένα περιμέναμε!)

[επεξεργασία] Ορολογοδιάρροια

Με αυτόν τον αγιασμένο όρο μπαίνουμε -τσουκ- κατευθείαν στα βαθειά μα φιλόξενα νερά της Θεολογίας. Ο όρος 'τρέντυ' ακούγεται ξενικός, αλλά (όπως θα αποδείξουμε αδιστάκτως) δεν είναι. Υπάρχουν δύο Σχολές επί του θέματος τούτου: Η Σχολή της Ανδραβίδος και η Σχολή της Άνω Βόλτα(ς). Εξηγούμεθα περιληπτικώς:

[επεξεργασία] Η Σχολή της Ανδραβίδος επί του Τρέντυ

Σύμφωνα με τον επιφανέστερο εκπρόσωπο αυτής της Σχολής, τον Ξερξοκλή τον Ναζιανζηνό, ο όρος προέρχεται εκ του αγγλοσαξωνικού trend όπερ μεθερμηνευόμενον "χαντάκι" -σόρυ λάθος γλήμμα κοίταγα- σημαίνει λοιπόν "ροπή, γενική τάση". Εδώ όμως η ετέρα Σχολή έχει αντιρρήσεις:

[επεξεργασία] Η Σχολή της Άνω Βόλτας επί του Τρέντυ

Η σχολή της Άνω Βόλτας εικάζει ότι η ανωτέρω άποψη είναι νιχιλιστικά θετικιστική, και ότι ο όρος τρέντυ παράγεται εκ του Ομηρικού 'Τερέντιος', ο οποίος μαρτυρείται (ακόμη και στον λεπτολογούντα Ησύχιο) ότι υπήρξε ένας εκ των συμπολεμιστών του Αχιλλέως. Η εν γένει κορμοστασιά του τον ενέδειξε σε είδωλο, παράδειγμα προς μίμηση, και έκτοτε το άγιο όνομά του μνημονεύεται (έστω και με αυτή τη μορφή) ως συνώνυμο του παραδείγματος ζωής. Και ας μην αναφέρουμε τους αμφορείς που τον απεικονίζουν σε μάλλον προκλητικά ενσταντανέ με ζουμερούς υποδεκανείς.

[επεξεργασία] Κάνοντας τη σούμα

Τρέντυ είναι όλα όσα ακολουθούν τη μόδα, αλλά με το κατάλληλο timing: Οι φαβορίτες του Κόκοτα ήταν -έχει αποδειχθεί- τρέντυ στην εποχή τους, αλλά πιθανόν όχι σήμερα. Αδυνατούμε να καταλάβουμε το λόγο.

[επεξεργασία] Για τα κορίτσια

Αν και τα περισσότερα είναι καλά κομμάτια, το ντύσιμο και ειδικότερα η συμπεριφορά που έχουνε είναι που τις κάνει σε μερικές περιπτώσεις μισητές από τους άλλους. Η τσίχλα παραμένει στο στόμα 24/7 , έχουμε φτάσει στην φάση τα σαγόνια τους να έχουν φτιάξει τέτοιο μπράτσο που να είναι πιο δυνατά και από τα σαγόνια του καρχαρία. Το γυαλί, απαραίτητο αξεσουάρ φυσικά, δεν το έχουνε για τον ήλιο, το έχουνε επειδή το φοράνε σχεδόν όλοι (όσο μεγαλύτερο γυαλί τόσο το καλύτερο, έτσι πάει, άμα υπήρχε γυαλί που καλύπτει όλο τα πρόσωπο θα το φορούσανε, πιστέψτε με). Εντάξει, το καλοκαίρι και το πρωί χρειάζεται δε λέω, μην μας πάθετε και καμιά θερμοπληξία, αλλά θα ήθελα να ήξερα, το βράδυ γιατί τα φοράτε; Μήπως έχουνε κάνα ειδικό φίλτρο και βλέπετε πιο καλά το βράδυ με αυτά ή μήπως φοβάστε μην τυφλωθείτε από το φεγγάρι; Anyway, συνεχίζουμε, το πανάκριβο κινητό (καλή ώρα όπως και στα αγόρια) θα είναι γεμάτο με τις επιτυχίες του σήμερα μην έχοντας ακούσει ούτε τις μισές από αυτές στην ζωή τους. Τα βραχιόλια στα χέρια πάνε και έρχονται, 40 μαύρα στο ένα χέρι, 50 πολύχρωμα στο άλλο, διακοσμημένα με πέτρες και καρδούλες που κάνουνε το χέρι να είναι σαν Λούνα Παρκ και προσθέτει γύρω στα 5 κιλά σε κάθε χέρι. Εάν έχουν ονόματα τύπου "Χρυσάνθη",τα αλλάζουν σε "Σάντη",γιατί ντρoπήηηη και αίσχος! Ο καφές και το τσιγάρο είναι οι δύο κολλητοί φίλοι τους και απλά το κάνουνε για μαγκιά, δεν θα το σταματήσουνε, όσο και αν δεν τους αρέσει ο καφές κι όσο κι αν πνίγονται από το τσιγάρο, αφού ο καφές και το τσιγάρο είναι στην μόδα! Επίσης, μόδα για τα κορίτσια είναι η χαζομάρα.....όσο πιο χαζή, τόσο πιο trendy! Για αυτό οι περισσότερες κοπέλες (τι περισσότερες, όλες) είναι τούβλα! Είναι κατευθείαν για χτίσιμο στην οικοδομή!!!Το μαλλί τους σχεδόν μόνιμα φιλοξενεί μία φωλιά για σφήκες (από το πολύ ξάσιμο) καθώς και κοτσάρουν απάνω τους, σε οποιοδήποτε σημείο του σώματός τους που να είναι λιγότερο κακόγουστο, φιόγγους! Φτιάχνουν τα μάγουλα τους σε ένα στυλ Χιονάτη, αφού βάζουνε 5 τόνους ρουζ στο καθένα και βρομάνε λακ και βαφή μαλλιών από τα 2 km. Θεόστενα τζιν (ακόμα και για τις φάλαινες), starάκια με πολύχρωμες κορδέλες αντί για κορδόνια, εμπριμέ μπλουζάκια και τσάντες....και όλα πανάκριβα! Γιατί πώς αλλιώς θα ζήσουνε, μπαμπά, αν δεν ξοδεύουν τουλάχιστον 500 Ευρώ κάθε φορά που θα βγαίνουνε?

[επεξεργασία] Για τα αγόρια

Ροζ μπλουζίτσα και καπελαδούρα με στρασάκια (κατά προτίμηση χρυσό) είναι απαραίτητο αξεσουάρ όπως επίσης το κλασικό παντοφλέ παπούτσι, άλλοι το ξέρουν και ως σκακιέρα (δεν θέλω να διαφημίσω μάρκες τώρα) καθώς και η τσίχλα την οποία μασάνε όλη μέρα σαν αγελάδες (ξέρω δεν είναι αξεσουάρ αλλα είναι απαραίτητο). Το πανάκριβο κινητό που θα κουβαλάνε μαζί τους θα είναι γεμάτο από τραγούδια και καλλιτέχνες που οι ίδιοι δεν ξέρουν καν ότι υπάρχουν, απλά τα βάζουνε για να τα ακούνε τα κορίτσια και να ψαρώνουνε (και καλά!). Το πορτοφόλι θα είναι δεμένο με αλυσίδα πίσω στην τσέπη και μερικά πολύχρωμα λαστιχένια βραχιολάκια με χαραγμένα πάνω: (Strong, Power, κ.λ.π.). Είναι παρόμοια με τα κίτρινα βραχιολάκια που πουλούσανε για τον καρκίνο, αλλά σκεφτείτε ότι αν αυτά τα ζώα είχαν αγοράσει τα κανονικά βραχιολάκια για τον καρκίνο η μισή Αφρική θα είχε σωθεί. Ακούνε το "πόσο μα..κας είσαι" των Goin' Through αλλά άμα τους ρωτήσεις τους στίχους ή κανένα άλλο τραγούδι του καλλιτέχνη δεν θα ξέρουν τον Χριστό τους. Τα γυαλιά ηλίου χρειάζονται, όχι για τον ήλιο βέβαια, αλλά για να καλύπτουν τα χάλια τους τα μαύρα και να φαίνονται πού...δες από μακρυά. Επίσης έχουν την πεποίθηση ότι το νέο τραγούδι των "terror x crew" είναι Rock επειδή 3 ντυμένοι στα μαύρα με κιθάρα μπάσο και drums προσποιούνται ότι παίζουν τα όργανα.

[επεξεργασία] Για τους γονείς

Αν είσθε Γονείς, να ενθυμείστε ότι τα βλαστάρια σας θεωρούν αυτό τον όρο ύψιστη τιμή. (Εσείς πιθανώς προτιμάτε ακόμα τις προαναφερθείσες φαβορίτες). Μην ανησυχείτε, όμως. Θα έρθει εκείνη η άγια ώρα που τα σημερινά 'τρέντυ' θα προκαλούν γέλωτες, και τα δικά σας/μας σακάκια με βάτες θα ξαναρθούν στα πράματα.
'Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά', όπως το έθεσε επιγραμματικά και ο αείμνηστος Ξερξοκλής ο Ναζιανζηνός (18447 - 18390 προ Ελ). Αμήν.

[επεξεργασία] Άλλες γενικές πληροφορίες για τα τρέντουλα

Α ) Υπολογίζεται ότι κάθε καλοκαίρι πνίγονται στην Ελλάδα 1000-1500 άτομα. Τα μισά θα είναι γέροι, και τα άλλα μισά τρέντουλα, και αυτό γιατί ως γνωστόν

  1. είναι τόσο κωθώνια που πριν βουτήξουν στη θάλασσα θα έχουνε φάει τον άμπακο,
  2. θα τους πάνε στον πάτο τα χιλιάδες μπιχλιμπίδια που όπως προαναφέραμε έχουν στα χέρια τους.

Από την μια μεριά αυτό είναι καλό γιατί έτσι απαλλασσόμαστε σιγά σιγά από τα τρέντουλα, αλλά από την άλλη, παιδάκια είναι και αυτά μωρέ ό,τι κάνουν οι άλλοι κάνουνε.

Β ) Τα τρέντουλα δεν πιστεύουν στον Θεό. Πιστεύουνε στον Χίτλερ του 21ου αιώνα ο οποίος θα γεννηθεί και θα φέρει βαριές τιμωρίες σε όσους δεν ντύνονται ανάλογα με αυτούς ή όσους δεν έχουν το κατάλληλο ποσοστό μαλάκυνσης στον εγκέφαλο έτσι ώστε να θεωρούνται τρέντουλα. Πιστεύουνε ότι ο Τρεντο-Χίτλερ θα διατάξει σφαγές και θα προσπαθήσει να φτιάξει την απόλυτη ανθρώπινη ράτσα. Από έγκυρες πηγές έχουμε μάθει ότι το σήμα αυτής της οργάνωσης θα μοιάζει με το λογότυπο της Paul Frank αλλά με την μόνη διαφορά ότι αντί για το πιθηκάκι θα έχουν τον ΚΩΛΟ της συγκεκριμένης μαϊμούς και θα έχουν την φάτσα ενός τρέντουλου (λογικά κάποιου με υψηλή θέση) να βγαίνει μέσα από τον κώλο.

[επεξεργασία] Emo

Το Emo ανήκει σε διαφορετική ομάδα της κοινωνίας και αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι αποκόπηκε. Για περεταίρω αναφορά στο Emo δημιουργήστε νέο αρθρο, αν το άρθρο υπάρχει ήδη εντάχτε το εκεί.

[επεξεργασία] Γνωστές φράσεις που χρησιμοποιούνε τα τρέντουλα

- re c.... vrm......

-Με γεια τα all star/vans!

-Είσαι άκυρος/η!

-Καλή φάση

-LOL

-Έλα καλέ!

-Χίλια SORRY!

-Τι γλυκόοοοοοο!

-Πολύ trendy αυτή η τσάντα / μπλούζα / ζώνη! Θα τη πάρω!

-Έλα πάμε στα Paul Frank!

-Κοιτά το μαλ....ρι με το skate

-Πωπω! Κοιτά τα παπούτσια / παντελόνι / μπλούζα / μαλλί του!

-Yassou Maria!!!

-Το καινούριο της Παπαρίζου το έχεις?

-OMG!

-Τα σπας!

-Έλεος!

-Αυτά είναι!...

-Rofl!

-Tsekare!

-Eisai kamenos/h

-Kala eeee koita auton/h kaulaaaaa?

-Gamat00000000000000!!!

-den uparxei auto pou les..!

-όταν στέλνουν μηνύματα...#-) χ-I [/) 8-) ;-) '/.-) $-) {[{ 8) *#;-) !-) *8-) {V} B_) I-( 0-) ,;-):-P<3 ROTFL IRL BFN IMHO BTW THX FP GTP WTF FTW SOZ GT BB

-Καλά είσαι τζαZzZzz?

-Πάμε Σύνταγμα να δείρουμε κάνα emo?

-eimaste alania emc xP

-g4m4m3 k d3nr0o0o0o0o0m3 koo0o0kl11itsaa mzzz

-OMG Κ 3LOL!

-mlk m c.L rr

-gamac k derneic rr

-ta cpac k dn plironeic

-Kala ise poli Yo

-riiii...nIwSe lg!!!!!!!!!!!!!11

-thx pl riii

-eic kaula

-rr ci 8ec n faso9ume?

-axx ti glikac mwe-mwe

-BTWWW

-FTWWW

-dn paizei dn paizei

-ni ni ni....

-dn lene ena aplo oxi..lene oxiiiiii h naiiii [analoga]

-pαpαω cε <3 [ce agapaw <3] >Lol

-οti na nai file mu ...

-eleoooccc

-ti gamato mplouzaki/tsanta k.t.l.Apo p t pirec?

-azp m!

-mats mouts!(to lene kiolas)

-nai re su kalh fash se lew...

- pame mac??? (McDonald's)

- eleoooorrrr

- eida enan manaro e3w apo t sxoleio - pw mlk t spaei

Παρατήρηση: Μερικές φράσεις (κατ' εξαίρεση) χρησιμοποιούνται και από άλλα κανονικά άτομα της ρημάδας κοινωνίας μας.

-FILAKIAAAA

-Κοίτα το φεγγάρι

-pic00z gia t faceb00k m

-aaawiiiii....

-Tραγικό

-έλα ρεεε...

-tzutzukobirbilocokolatoskatulaki mu papaw ce riiii! <3

-πλάκα με κάνεις (ειρωνευτικά)

-στάνταρ (σίγουρα)
-Aho0 kita kita ti kavlomanari ine tutooo!! <3 <3

-Έφαγα Χ

-LOLEN (LOL στα γερμανικά)

-re c dn uparxei

-ax0o t mole

-t knC rr?

-azp0o0la mm pl teleio t pico0ni p evales sto fb.