Το σύνδρομο του XP-αρίσματος (ΧP syndrome)

“To xp or not to xp, that's the question!”

- Ο Bruce William Shakespeare για το ΧP.~~

“Τέσσερα πράγματα σιχαίνομαι σ' αυτόν τον κόσμο: τη ζεστή μπύρα, τον χλιαρό καφέ, τις κρύες γυναίκες και το XP.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για για το ΧP.

~~

Σύνδρομο με έντονη εμφάνιση τα τελευταία χρόνια που παρατηρείται σε Σπασίκλες, Λούζερς, Αθλητικογράφους, Κολλημένους, Ελφάδες και Νάνους με αποτέλεσμα την άδικη μαζική δολοφονία πάσης φύσεως mobs.

[επεξεργασία] Ορισμός

Πρόκειται για επίκτητο σύνδρομο που παρατηρείται σε διάφορα ανθρωποειδή που εξαιτίας του εγκεφαλικού βιασμού τους από τους Ελ ή από μια σειρά κρίσεων βαρεμάρας παρουσιάζουν επεισόδια από νοου-φακινγκ-γουει επαναληπτικές συμπεριφορές που αποσκοπούν στην εικονική κατάκτιση δόξας, δύναμης και ειδών ενδυμασίας καθώς και εικονικό παλαιωμένο εξοπλισμό μάχης. Σε κάποιες ακραίες μορφές οι Εξ-Πα-Ριστές κλέβουν τα εσώρουχα της εκάστοτε θείας Νίτσας και προσπαθούν να τα κάνουν enchated +5.

[επεξεργασία] Ιστορικά Στοιχεία

Κανείς δεν ξέρει πότε ακριβώς πρωτοεμφανίστκε ο πρώτος ΧP-ριστής και κάτω από ποιες συνθήκες εκδηλώθηκε η παθολογική αυτή συμπεριφορά. Σύμφωνα με τον Λιακόπουλο ο Δίας σκότωσε τον Χρόνο του ή αλλιώς τον μπαμπά του Κρόνο. Αυτο το έκανε για να περάσει ευχάριστα τον καιρό του γιατί βαριόταν όμως του έγινε συνήθεια. Σύμφωνα με τον Δαυλό (επιστημονικό - πορνογραφικό περιοδικό για την αρχαία Ελλάδα) ύστερα ανακάλυψε την μυγοσκοτώστρα. Κάθε φορά που σκότωνε μια μύγα έγραφε στο πέτρινο σημειωματάριο του το εξ-πι που κέρδιζε και σταδιακά ανέβαινε η εμπειρία = experience = xp του στο σκότωμα των μυγών. Οταν έγινε 80 level βαρέθηκε και παράτησε τον σέρβερ Γη. Το κίνημα των Ελ απο τότε επιζητά την επιστροφή του ως GM.

Στα επόμενα χρόνια τα ανθρωποειδή άρχισαν να σκοτώνουν σκαθάρια αλλά όχι για τροφή αλλά για Εξ–Πι. Επειδή όμως η ανουσιότητα της πράξης τους πέρασε σε νέο επίπεδο (level) άρχισαν να σκοτώνουν όλο και μεγαλύτερα έντομα. Μετά πέρασαν στους δεινοσαύρους και τους εξαφάνισαν.

Στην σύχρονη εποχή εμφανίστηκε το θρησκευτικό Εξ–Πι δηλαδή το σκότωμα διαφόρων ανθρωποειδών στο όνομα του Χρήστου με κύρια ωφέλεια όπως πάντα το XP αλλά και το Loot (πλιάτσικο).

[επεξεργασία] Σημεία και Συμπτώματα

Σε πειραματικά ελεγχομένες συνθήκες υποβλήθηκαν διάφορα εφηβοειδή σε δεκάωρες δόσεις MMORPG παιχνιδιών. Σταδιακά αναπτύχθηκε εθισμός που οδηγούσε στην επανάληψη της χρήσης του λογισμικού καθώς ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή περί εικονικών νομισμάτων. Παρατηρήθηκαν κόκκινα μάτια, αγαμία και μαλάκυνση εγκεφάλου καθώς και σπασμοί στον δείκτη του χεριού.

[επεξεργασία] Αιτιολογία

Η κύρια αιτία του συνδρόμου παραμένει τόσο άγνωστη όσο και ο στρατιώτης στο Σύνταγμα. Παρόλα αυτά αναδυκνείεται θολή σχέση με τα Windows XP.

[επεξεργασία] Θεραπεία

Θεραπεία δεν υπάρχει αλλά έχουν αναπτυχθεί άτυπες μορφές με χαμηλά ποσοστά επιτυχίας από διάφορους ερευνητές.

  • Ηλεκτροθεραπεία: Κλείνουμε το διακόπτη του ρεύματος.
Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.